Joehoe, het is toeslagendag.

22-07-2013 08:11 207 berichten
Ladies, goedemorgen,

Hèhè eindelijk, het is zo ver. Tweeeeeeeee heeeeele daaaaaagen moeoeoeoeten waaaaaaaachten. Nou ja, wat in het vat zit verzuurt niet, zunne we maar zegge.

Dussssss,kom er bij, kom er bij, het feest is weer begonnen, de vlag mag weer uit.

Pak iets te eten en te drinken, veel drinken, jaja en zie hoe de rijkdommen binnen stromen.

Ze zeggen weleens, geld moet rollen, maar dat vind ik maar arremoeig, want als ik het voor het zeggen heb, dan moet geld waaien, fladderen, als een soort confetti op carnaval en dat gaat ons vandaag gebeuren op het grote nationale evenement beter bekend als TOESLAGENDAG

Alle reacties Link kopieren
Eindelijk!!!!! Zeker welkom hier.
Liever elitair dan een pauper!
.
quote:Cateautje schreef op 22 juli 2013 @ 08:43:

Wanhoop niet!!! Voor zonsondergang is het voor mekaar.

Deze maand hoef ik vanwege het weer mijn heil niet te zoeken in verre orden, dus ik zou even niet weten wat ik met dat geld moet.

Ideeën iemand?Roken, drinken, een iPhone en een flatscreen de huur en je zorgverzekering betalen natuurlijk!
Wat dacht je van een zwembad in de achtertuin Cateautje? Je weet wel, zo'n echte met tegeltjes en ingegraven enzo
quote:LillyFeeee schreef op 22 juli 2013 @ 08:47:

Wat dacht je van een zwembad in de achtertuin Cateautje? Je weet wel, zo'n echte met tegeltjes en ingegraven enzo Da's een plan, maar ik heb twee balkons dus dat gaat niet. Misschien is een jacuzzi op mijn zijbalkon een leuk idee. Nog even over peinzen.
Een super de luxe lounge terras aanleggen op je balkons?
quote:oddjobx schreef op 22 juli 2013 @ 08:45:

JellyBugsy, ik mis je een beetje.

Zag je trouwens nog dat ik in bedekte termen heb verwezen naar jou, om de verzamelde vrouwenvreugd weer op pad te laten gaan, in de weekends, nee, iedere dag!

(Ergens op Overig)

Fear not, I iz here! Had dat niet gezien eerlijk gezegd, sorry!!

Ik heb mijn telefoon gemold dus ik moet waarschijnlijk echt een nieuwe kopen Josjaaa
Eindelijk!

Begreep al niet waar dat geld bleef, maar nu snap ik het.
Jeeej het is weer zover ! Kwam er per toeval achter dat ik nog nooit kgb heb gekregen voor onze oudste. Ben benieuwd of dat er deze maand al bijzit. Zo ja ? Dan gaan we een nieuw bed kopen voor hem en zijn kamertje oppimpen. Zusjes kamer dan ook maar direct, en dat van de baby ergens komende maand ;)
quote:LillyFeeee schreef op 22 juli 2013 @ 08:50:

Een super de luxe lounge terras aanleggen op je balkons?Oehhhh, de één zit aan de voorkant en de ander aan de zijkant. Als ik ze nou om het huis heen met elkaar laat verbinden, dan zijn de mogelijkheden haast onbegrensd. Dan kan ik eindelijk 300 man uitnodigen voor een intiem feestje.
Ik moet nog even een paar dagen, wachten op mijn salaris.
quote:Zusenzoo schreef op 22 juli 2013 @ 08:56:

Ik moet nog even een paar dagen, wachten op mijn salaris.Daar word ik overmorgen mee verblijd.
Ja! Doen Cateautje!

Ik zie de uitnodiging wel komen

Ik denk trouwens dat ik zo'n mooie Dyson airco ga aanschaffen. Wat is het kutterig warm hier.
Salaris.... Ik denk donderdag ofzo.
Leeft iedereen nog?

Jullie zijn toch niet door de hitte bevangen hè?

Zelfs de komende rijkdommen wekken geen blijvend enthousiasme.

*druipt af*
Het is inderdaad erg rustig Cateau! Iedereen ligt waarschijnlijk in de strandtent aan de champagne en kaviaar
Ja, en begrijpelijk. Ben zelf ook niet aan het rondhuppelen.
Nee sorry ik ben continu op rabobank.nl snap je. Nu ik geen telefoon meer heb moet ik echt op de website ipv op de app. En dat s behoorlijk verslavend. Ondanks dat i weet dat er gewoonweg geen geld op staat.....
quote:yellowlove2punt0 schreef op 22 juli 2013 @ 10:05:

Nee sorry ik ben continu op rabobank.nl snap je. Nu ik geen telefoon meer heb moet ik echt op de website ipv op de app. En dat s behoorlijk verslavend. Ondanks dat i weet dat er gewoonweg geen geld op staat.....

Kan je bij de Rabo geen stortingsnotificatie aanvragen?

Ik heb dat bij de ABN en heb een mailnotificatie. Als er iets gestort wordt, gaat er vanzelf een icoontje tetteren.
quote:Cateautje schreef op 22 juli 2013 @ 09:51:

Leeft iedereen nog?

Jullie zijn toch niet door de hitte bevangen hè?

Zelfs de komende rijkdommen wekken geen blijvend enthousiasme.

*druipt af*

Voor het eerst kom ik op dit topic omdat mijn rekening aan het begin van de maand op 0 stond. Letterlijk dus het was een zware maand.

Ik heb ING, ga zo kijken of het er al op staat.

Cato, is het leuk om volgende maand een poll erbij te doen? Dat je je bank kan aanklikken als het binnen is , gewoon een paar grote banken en onderaan eentje `overig`. Ach, misschien een stom idee, ik dacht er net aan .

Als ik het binnen heb dan kom ik hier ijs trakteren
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Yes het staat erop, even ijs kopen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ha Mylèn,

Nee, ik doe geen poll, vind ik niet gezellig.
Weet niet welke smaak jullie lekker vinden dus maar van alles en nog wat;

Jaja hier ook een trouwe lezer van de toeslagen OP, met smart zitten wachten afgelopen dagen... Net gekeken (abn) nog steeds niks....Mijn sigaretten zijn op aaarrrghh!

Wat een ontzettend leuk topic vind ik dit altijd

Hier nog niks binnen maar kreeg net te horen dat ik vrijdag een sollicitatiegesprek heb dus blij ben ik sowieso

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven