Entertainment alle pijlers

gtst code app

05-07-2013 21:40 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor codes voor de app

Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?

Mijn bevinding nu

Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen

Code 2 is droom

Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?

wie valt er?

Totaal aantal stemmen: 94

Aysen (12%)
Rikki (3%)
Nuran (6%)
Wiet (10%)
Lorena (1%)
Maxime (11%)
Mike (41%)
Noud (10%)
Nina (6%)
Dat het dit X wiet wel lukt ofzo...
Vorig jaar was die echt al super snel gekraakt.

Al is dit ook wel weer leuk, al die theorieën verzinnen..
Ik denk dat de app dit jaar niet gehackt is omdat er nu natuurlijk iedere paar dagen maar 2 filmpjes vrijgegeven worden en verleden jaar stonden alle filmpjes al in de app maar moest je wachten op de codes?
Er is me iets opgevallen in dat flimpje van Aysen (week 3). Daarin zie je Aysen die haar parachute controleert. Daarna gaat ze zich in een naastgelegen ruimte verkleden. Het pak dat ze aantrekt is blauw. Op 36 sec zie je hoe haar arm een paar schoenen pakt. Je ziet dat haar arm is omdat je een gedeelte van haar blote pols en spijkerjasje ziet. Op 40 sec zie je een hand die handschoenen pakt en dat is niet haar arm denk ik want die heeft een zwarte trui aan. Ik denk dus dat ze niet alleen was in die ruimte dus een eventuele verwisseling zou mogelijk zijn.

Dus Bing zou het nog steeds gedaan kunnen hebben als de politie hem wegens gebrek aan bewijs heeft laten gaan;)
Ennnnnnn Nuran leeft ook 100% zeker. Zie filmpje van vandaag.

Het wijst nu weer meer richting Aysen
Mike heeft het overleefd :')
Bing heeft niks te maken met de parachute want het was een blanke pols die te zien was bij het doorknippen
Huh, waar baseer jij op dat Mike t heeft overleefd dan?
quote:tutholaa schreef op 21 juli 2013 @ 09:35:

Huh, waar baseer jij op dat Mike t heeft overleefd dan?

Mike wordt pas begin 2014 tijdelijk uit de serie geschreven..

Ik denk dat het Wiet is..
mike
Nuran leeft nog.

Ik dacht juist een pijl te zien richting Mike op die nieuwe foto? Of is het niet een andere groep die een bepaalde sprong maakt en daar weer een letter voor is?

Beetje vergezocht misschien haha.
Het lijkt mij meer een zwerm vogels die je ziet op die laatste foto? Maar met heel veel fantasie kun je er een pijl in zien denk ik;)
quote:sole-mare schreef op 21 juli 2013 @ 11:38:

mikeIk geloof ergens te hebben gelezen dat die musical pas in januari begint, en gtst opnames lopen ongeveer 2 maanden voor. Dus Mike zou in principe nog t/m maart 2014 te zien kunnen zijn denk ik?
Nou Nuran is in elk geval duidelijk nu, haha.

Ik hoop stiekem nog steeds op Noud want dat verwacht echt zo'n beetje niemand.
Mijn eerste gevoel was dat het Noud was. Geen idee waarom, nergens op gebaseerd ook verder, maar dat was wat ik dacht.
Vandaag weer een foto waar ik niet veel mee kan en een filmpje waarin je Wiet ziet die een foto maakt en iemand die haar leren jasje openknipt (Lorena denk ik?)
Ja ik denk ook Lorena in dat filmpje

En de locker is denk ik ook van Lorena
Las laatst in een krant dat Maxime en Rikki niet uit de serie gaan.

(Rikki was ook niet zo aan de orde volgens mij)
Denk ook dat de locker van Lorena is want er ligt een ring in en die ring zie je ook in de eerste seconde van het nwe filmpje van vandaag waarvan ik dus denk dat het Lorena is.

Waarschijnlijk is dezelfde tang gebruikt bij de sabotage en staan haar vingerafdrukken er nu op?
Ik hoop eigenlijk niet dat het Lorena is!
Ik denk dat "uit naam van liefde" op Nina wijst, en dat zij dus landt deze week. Zij vond dat ze alles mag omdat dat beter zou zijn voor Nola. Of het is toch via Ludo gegaan....

Het filmpje is denk ik wel Lorena. Zij krijgt nu de schuld op zich geschoven omdat ze dat ding heeft aangeraakt.

Of t is toch wiet die zo de schuld op Lorena kan overschuiven en daarom zo lacht...

Blijft toch spannend!
Gigi Ravelli, oftewel Lorena, gaat vanaf het najaar Campinglife presenteren....veel reizen...niet te combineren met GTST??

Misschien is het dus toch Lorena die te pletter valt? Aan de andere kant werd zij een tijdje geleden wel geinterviewd bij het maken van de nieuwe castfoto.

Ik zou het wel een stunt vinden als Nina te pletter valt. Kunnen ze ook wel weer wat moois mee. Noud die in dat geval ook voor Nola wil zorgen, Ludo die wraak wil nemen, Ludo en Janine die in hun verdriet weer samen komen enz. enz.
*lampje* Nina is als het goed is nog steeds verlamd aan haar rechterhand. Als ze dat bij gtst niet vergeten zijn, dan kan Nina niet de saboteur zijn, niet de persoon uit het filmpje zijn van vandaag, en niet de persoon zijn die neerstort...

Maar het blijft gtst, en met n verlamde hand of arm kan je denk ik sowieso niet springen toch ??
quote:Leaf schreef op 22 juli 2013 @ 13:36:

Ik zou het wel een stunt vinden als Nina te pletter valtEn ze kunnen de brokstukken meteen opbergen in de zadeltassen die ze bij zich heeft
Is het nou dezelfde tang die Lorena(?) gebruikt om haar jasje open te knippen als de tang die gebruikt is bij de sabotage? Zij vond de tang per toeval leek het omdat ze iets zocht om haar rits mee open te krijgen maar hoe zit dat dan bij de dader? Wist die ook waar die tang lag? Was het wellicht iemand van de springschool?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven