gtst code app
vrijdag 5 juli 2013 om 21:40
Voor codes voor de app
Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?
Mijn bevinding nu
Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen
Code 2 is droom
Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?
Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?
Mijn bevinding nu
Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen
Code 2 is droom
Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?
donderdag 18 juli 2013 om 16:35
donderdag 18 juli 2013 om 16:41
donderdag 18 juli 2013 om 19:24
Als er idd gegild is en dat zal vast wel dan heeft Rik kunnen horen wie het was denk ik en daarom blijft hij zo rustig. Misschien zag hij Nuran zelfs staan/zitten en ging zijn eerste zorg uit naar zijn hysterisch gillende dochter. Dat zou betekenen dat het niet Nuran is die is gevallen. Want als je je aanstaande vrouw in doodsnood hoort gillen en ziet vallen negeer je je dochter en ga je kijken of je je vrouw kan helpen? Nuran valt dus af wat mij betreft;)
Ik denk trouwens ook dat er iets met een verwisseling is. Anders is de dader straks zo overduidelijk en dat kan natuurlijk niet in soaps;)
Ik denk trouwens ook dat er iets met een verwisseling is. Anders is de dader straks zo overduidelijk en dat kan natuurlijk niet in soaps;)
donderdag 18 juli 2013 om 19:52
Op FB las ik: (over de App) de sprong die ze maakten was een zogenaamde "ster" die staat voor de letter M, de letter I ontbreekt tussen de sprongen en Femke belde over een brandstofpasje. Dat vormt tesamen M I .... Brand en dat zou dan Mike Brandt zijn. Geen idee of dat waar is natuurlijk maar het is toch leuk gevonden vond ik;)
Hoeft overigens niet eens te betekenen dat Mike slachtoffer is of dader. Hij kan ook het 'doelwit' geweest zijn natuurlijk en dan dus weer die verwisseling.
Ik sluit Nick trouwens ook nog steeds niet uit. Die kan altijd terugkomen om wraak te nemen en het zal vast iets zijn wat we niet verwachten;)
Hoeft overigens niet eens te betekenen dat Mike slachtoffer is of dader. Hij kan ook het 'doelwit' geweest zijn natuurlijk en dan dus weer die verwisseling.
Ik sluit Nick trouwens ook nog steeds niet uit. Die kan altijd terugkomen om wraak te nemen en het zal vast iets zijn wat we niet verwachten;)
donderdag 18 juli 2013 om 21:10
vrijdag 19 juli 2013 om 10:50
vrijdag 19 juli 2013 om 11:09
vrijdag 19 juli 2013 om 13:30
Het zal vast iets zijn wat wij niet verwachten. Net als jaren terug met die Frits van Houten. Iedereen verdacht toen Hanny geloof ik? En toen was het zijn broer? Bleek toen nog een voorgeschiedenis aan vast te zitten die de kijkers ook niet echt hadden kunnen bedenken.
Maar eigenlijk hoop ik niet op zoiets vergezochts.
Maar eigenlijk hoop ik niet op zoiets vergezochts.
vrijdag 19 juli 2013 om 15:46
Maar als het té ver gezocht is maakt dat de verhaallijn ook niet leuker. Net als toen plotseling bedacht werd dat Arnie vroeger als baby verwisseld bleek etc. Door een persoon die eigenlijk al uit de serie geschreven was toch via een familielijn weer in de serie te krijgen. Dat soort verhaallijnen vind ik slecht. Dus hoop niet dat het iets heel vergezochts wordt.
vrijdag 19 juli 2013 om 16:42
Nee..
Het zou leuk zijn als we de theorie wel al zelf bedacht hebben maar dat het wel eentje is waar we echt over na moesten denken.
Dus geen voor de hand liggende Lorena-Mike Nina/Ludo-Mike, Bing-Aysen, Wiet-Nina lijntjes want die zijn wel erg makkelijk.
Al zijn het er ook wel heel erg veel deze keer.
Het zou leuk zijn als we de theorie wel al zelf bedacht hebben maar dat het wel eentje is waar we echt over na moesten denken.
Dus geen voor de hand liggende Lorena-Mike Nina/Ludo-Mike, Bing-Aysen, Wiet-Nina lijntjes want die zijn wel erg makkelijk.
Al zijn het er ook wel heel erg veel deze keer.