Entertainment alle pijlers

gtst code app

05-07-2013 21:40 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor codes voor de app

Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?

Mijn bevinding nu

Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen

Code 2 is droom

Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?

wie valt er?

Totaal aantal stemmen: 94

Aysen (12%)
Rikki (3%)
Nuran (6%)
Wiet (10%)
Lorena (1%)
Maxime (11%)
Mike (41%)
Noud (10%)
Nina (6%)
Ik vroeg me ook af of de spingers weten wie gevallen is. Ze hebben natuurlijk zo'n masker op en allemaal hetzelfde pak? Die instructeur zei ook nog in die blog dat hij dat vreselijke gegil nooit meer zou vergeten maar ik heb alleen Rikki horen gillen?
Ja, wij mogen het gegil ook niet horen omdat we dan natuurlijk kunnen horen wie het is.

Of we kunnen er in elk geval al snel uit opmaken of het gaat om een vrouw of man.

Misschien krijgen we die gil te horen tijdens de eerste aflevering? haha.
Als er idd gegild is en dat zal vast wel dan heeft Rik kunnen horen wie het was denk ik en daarom blijft hij zo rustig. Misschien zag hij Nuran zelfs staan/zitten en ging zijn eerste zorg uit naar zijn hysterisch gillende dochter. Dat zou betekenen dat het niet Nuran is die is gevallen. Want als je je aanstaande vrouw in doodsnood hoort gillen en ziet vallen negeer je je dochter en ga je kijken of je je vrouw kan helpen? Nuran valt dus af wat mij betreft;)

Ik denk trouwens ook dat er iets met een verwisseling is. Anders is de dader straks zo overduidelijk en dat kan natuurlijk niet in soaps;)
Op FB las ik: (over de App) de sprong die ze maakten was een zogenaamde "ster" die staat voor de letter M, de letter I ontbreekt tussen de sprongen en Femke belde over een brandstofpasje. Dat vormt tesamen M I .... Brand en dat zou dan Mike Brandt zijn. Geen idee of dat waar is natuurlijk maar het is toch leuk gevonden vond ik;)

Hoeft overigens niet eens te betekenen dat Mike slachtoffer is of dader. Hij kan ook het 'doelwit' geweest zijn natuurlijk en dan dus weer die verwisseling.

Ik sluit Nick trouwens ook nog steeds niet uit. Die kan altijd terugkomen om wraak te nemen en het zal vast iets zijn wat we niet verwachten;)
Wel leuk als Nick in ene terug is.

Brand van het brandstofpasje in combi met Mike heb ik al paar keer gehoord vandaag.

Zou kunnen maar het is zo voor de hand liggend.

Iedereen verwacht Mike al en als dat echt zo is dan is dat best een beetje saai, haha.
De code van vandaag laat even op zich wachten nog.

Saai filmpje van Bling overigens, het wordt nu wel debiel met al die mensen die wraak willen nemen op elkaar.
Was ook wel benieuwd naar de code. Kan hem ook nog niet vinden.
Twist
Wat een rare aanwijzing.

Veel wijst wel naar Nuran (Bilal zijn vader - Rikki) maar ik geloof er niets van.

Sowieso geloof ik niet dat Rikki iets gedaan zou hebben.

Misschien moeten we de bladzijde verder uitpluizen en staat er gewoon een verborgen aanwijzing in!
Ik heb de ideale theorie, n.a.v. het filmpje van vandaag.

Degene die neerstort valt BOVENOP Bing, die daar toevallig rondjogt. Twee vliegen in één klap.
Bing zat vast op het politiebureau toen ze sprongen Lotte dus tot zover je theorie;)
quote:Lotte35 schreef op 19 juli 2013 @ 10:58:

Ik heb de ideale theorie, n.a.v. het filmpje van vandaag.

Degene die neerstort valt BOVENOP Bing, die daar toevallig rondjogt. Twee vliegen in één klap.Dat we daar niet eerder op zijn gekomen!!!!!
Het codewoord van de 1e week is trouwens droom. Als je dat omdraait krijg je moord. Moord in een droom dus? Wiet droomde toch dat ze Nina ging vermoorden?
Twist is een ander woord voor ruzie onenigheid
quote:domblondje schreef op 19 juli 2013 @ 11:08:

Bing zat vast op het politiebureau toen ze sprongen Lotte dus tot zover je theorie;)Ze hebben hem uiteraard laten gaan. Mijn theorie staat als een huis
Degene die neerstort zal wel weer in een boom landen ofzo...

Ms Janine om wraak te nemen op Maxime? Dit was haar kans...
Het zal vast iets zijn wat wij niet verwachten. Net als jaren terug met die Frits van Houten. Iedereen verdacht toen Hanny geloof ik? En toen was het zijn broer? Bleek toen nog een voorgeschiedenis aan vast te zitten die de kijkers ook niet echt hadden kunnen bedenken.

Maar eigenlijk hoop ik niet op zoiets vergezochts.
Er zijn nu te veel lijntjes en mogelijkheden.

Veel liggen er te voor de hand dus die sluit ik al een beetje uit.

Dan is dat verhaal al een beetje klaar en GTST kennende gaan ze hier nog heeeeeel lang en ver op door.
Maar als het té ver gezocht is maakt dat de verhaallijn ook niet leuker. Net als toen plotseling bedacht werd dat Arnie vroeger als baby verwisseld bleek etc. Door een persoon die eigenlijk al uit de serie geschreven was toch via een familielijn weer in de serie te krijgen. Dat soort verhaallijnen vind ik slecht. Dus hoop niet dat het iets heel vergezochts wordt.
Nee..

Het zou leuk zijn als we de theorie wel al zelf bedacht hebben maar dat het wel eentje is waar we echt over na moesten denken.

Dus geen voor de hand liggende Lorena-Mike Nina/Ludo-Mike, Bing-Aysen, Wiet-Nina lijntjes want die zijn wel erg makkelijk.

Al zijn het er ook wel heel erg veel deze keer.
OF wat ik nu in ene bedenkt.

Wat als Mike nou Nina dood wil hebben, zodat hij volledige voogdij over Nola krijgt??
quote:Lotte35 schreef op 19 juli 2013 @ 11:22:

[...]

Ze hebben hem uiteraard laten gaan. Mijn theorie staat als een huis Hij is sowieso een eind weggejogd, van Meerdijk naar Teuge. Dus het zou best kunnen.
quote:Caro_22 schreef op 20 juli 2013 @ 09:21:

Hij is sowieso een eind weggejogd, van Meerdijk naar Teuge. Dus het zou best kunnen.

Ja toch?

Het valt me overigens zwaar tegen dat Meerdijk niet eens een eigen paracentrum heeft. Wat is dat nou voor flutdorp!
Is ie al gekraakt??
Nina zou natuurlijk ook bets kunnen...wiet en Mike willen haar g hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven