Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je hebt je dus aangemeld op de site. Wanneer er weer een nieuwe testactie start krijg je mail en kan je je inschrijven. En dan hopen dat je mee mag doen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heb me dankzij dit topic aangemeld bij lekker in het leven, en vandaag de postbode met een zak vaatwastabs die ik mag testen
Fame, dan wacht ik dus maar rustig af. Bedankt voor je uitleg.
quote:ambra schreef op 12 juli 2013 @ 21:53:

[...]Teigera, nee ik heb nog geen mail gehad dat ik mee mag testen. Alleen dat ik aangemeld was geloof ik..Dan heb je er hier vast een: TTV 485 515 499
Een paar acties:

Gratis bij Jan Linders Fa Shower + Lotion

https://www.kortingisleuk.nl/janlindersfadouche

Gratis bij Deen Wackowaves chips

https://www.kortingisleuk.nl/deenyuno

En de nieuwe optimel puur kan je uitproberen voor 1 euro

https://www.optimel.nl/puur/coupon
Treinkaartjes bij de ah

http://www.ah.nl/acties?a ... r.201329.continu&ah_fee=0
Je kunt je nu inschrijven op verrassing.nl

je krijgt dan een paar keer per jaar een verrassing thuis met producten die je kan gaan testen.

In ruil ervoor moet je dan binnen 4 weken je mening geven in een enquête.

Er is nu plek voor 25.000 mensen.
Hiya medevrekkers,

Aangezien komend jaar een duur jaar gaat worden (bruiloft en een tweede masteropleiding) wil ik graag mee-vrekken . Ik zie veel berichtjes over de Tivall-actie, maar ik kan niets vinden op hun website. Aangezien ik vegetariër ben en mijn eega regelmatig mee-eet zou dat heel mooi uitkomen!
quote:pearle schreef op 13 juli 2013 @ 23:39:

Heb me dankzij dit topic aangemeld bij lekker in het leven, en vandaag de postbode met een zak vaatwastabs die ik mag testen ja, die heb ik ook gekregen. Ik was verrast, want een zak van 21 stuks, best veel.
@lasagna: welkom.

hier laatst de gta van page in de winkel gevonden. kom ik thuis zegt vriend 'die was zeker gratis?' (koop normaal kruidvat toiletpapier).
quote:Mugske schreef op 18 juli 2013 @ 08:52:

@lasagna: welkom.

hier laatst de gta van page in de winkel gevonden. kom ik thuis zegt vriend 'die was zeker gratis?' (koop normaal kruidvat toiletpapier).
vanaf 1 augustus worden de postzegels weer duurder (van 50 naar 54 naar nu 60 cent). Deze maand dus nog even voorraad aanvullen.
Dank voor de tips van de postzegels en verrassing.nl. Ben benieuwd!

Voor de Veronica-abonnees: je kan een gratis boek bestellen! Zullen wel weer snel op zijn.
O ja, en de (gratis) telefoongids krijg je niet altijd. Alleen een bericht dat de gids op is. Probeer het volgend jaar opnieuw is het advies. Ik had het normaler gevonden als ze eerst hadden opgenomen hoeveel van de abonnees er een willen. Nu wordt dat voor de abonnees bepaald. Op = op ...... Dus volgend jaar op tijd bestellen.

Maar waar bouwen ze dan de carnavalswagens van?
Ik kreeg vandaag een zak vaatwastabletten om te testen. Zo fijn!
Dag dames!

Heeft een van jullie een actiecode voor tix.nl??

Daar krijg je nu nadat je een reis hebt geboekt een kortingscode (die maar beperkt geldig is) voor je volgende reservering.

Is er iem. die zo'n kortingscode ontvangen heeft na de boeking en het toch niet nodig heeft?
Tip: op de site van Reebok is het nu uitverkoop met 50% korting veel schoenen en sportkleding, ik vind Reebok altijd een fijn merk maar wel duur dus ik heb mn slag geslagen!

Let op: verzendkosten heen zijn gratis, wil je iets terug sturen moet je dit zelf betalen. als je alles terug stuurt dan hoef je niks te betalen.
teigera, zie het nu pas, dank je wel!

ga eens uitzoeken hoe en wat ik moet doen met die code..
quote:Mugske schreef op donderdag 18 juli 2013 15:16 vanaf 1 augustus worden de postzegels weer duurder (van 50 naar 54 naar nu 60 cent). Deze maand dus nog even voorraad aanvullen.Heeft geen zin. De postzegels zijn nog wel geldig maar je moet gewoon bijplakken
quote:Bergje65 schreef op 21 juli 2013 @ 21:46:

[...]

Heeft geen zin. De postzegels zijn nog wel geldig maar je moet gewoon bijplakkenVolgens mij blijven de 1 zegels gewoon geldig als 1 zegel, dus zonder bijplakken.
quote:-teuntje- schreef op 21 juli 2013 @ 21:51:

[...]

Volgens mij blijven de 1 zegels gewoon geldig als 1 zegel, dus zonder bijplakken.Ja precies. Er staat niet op wat je er voor hebt betaald.
Volgens mij wel goedkoop. Een megapack sun vaatwastabletten (105 stuks) voor 6,99!
Voor degene met de nieuwsbrief van de hema maar die niet altijd de mails lezen: nu gratis fotoboek
quote:eliza8 schreef op 22 juli 2013 @ 19:42:

Voor degene met de nieuwsbrief van de hema maar die niet altijd de mails lezen: nu gratis fotoboek Gratis? Alleen korting toch?
quote:Bergje65 schreef op 21 juli 2013 @ 21:46:

[...]

Heeft geen zin. De postzegels zijn nog wel geldig maar je moet gewoon bijplakkenBijplakken hoeft niet meer sinds er geen bedragen maar 1, 2, etc. op de postzegels staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven