Net bevallen: wat moet ik áán?
donderdag 25 juli 2013 om 22:55
Ik ben net bevallen en loop met nog een redelijk buikje/buik en een pronte borstvoedingsboezem.
Met dit warme weer weet ik gewoon niet wat ik aan moet. Mijn zwangerschapskleding bestond uit skinny's en shirts, dat is nu te warm. Mijn gewone zomerkleding past niet- broeken en jurkjes zijn te strak, dat ziet er niet uit.
Ik zou toch graag weer een beetje fashionable de straat op willen, en wil best een paar dingen aanschaffen, maar ik weet niet of ik nu positiekleding/ voedingskleding (supersuf zijn die overal) of gewone kleding moet kopen. En vooral ook wat voor kleding- het moet afkleden maar ook een beetje comfortabel zijn.
Oh ja qua postuur ben ik lang en slank. A-lijn jurkjes staan voor geen meter, en jurkjes met een lage taille- wat ik normaal draag- tonen teveel m'n buik.
Wie heeft er tips? Wachten op de herfst wellicht?
Met dit warme weer weet ik gewoon niet wat ik aan moet. Mijn zwangerschapskleding bestond uit skinny's en shirts, dat is nu te warm. Mijn gewone zomerkleding past niet- broeken en jurkjes zijn te strak, dat ziet er niet uit.
Ik zou toch graag weer een beetje fashionable de straat op willen, en wil best een paar dingen aanschaffen, maar ik weet niet of ik nu positiekleding/ voedingskleding (supersuf zijn die overal) of gewone kleding moet kopen. En vooral ook wat voor kleding- het moet afkleden maar ook een beetje comfortabel zijn.
Oh ja qua postuur ben ik lang en slank. A-lijn jurkjes staan voor geen meter, en jurkjes met een lage taille- wat ik normaal draag- tonen teveel m'n buik.
Wie heeft er tips? Wachten op de herfst wellicht?
donderdag 25 juli 2013 om 23:05
Ja toch wikkeldingen hè? Zat ik ook aan te denken. En van een brede riem hoor en lees ik altijd dat je dat juist niet moet doen- omdat je dan de aandacht erop vestigt.
Tis ook voor m'n onzekerheid- met dit weer draag je snel dingen die veel tonen, en voor m'n gevoel kijkt iedereen daar nu naar. Ik vond het winterseizoen wat dat betreft handiger om in te bevallen
Tis ook voor m'n onzekerheid- met dit weer draag je snel dingen die veel tonen, en voor m'n gevoel kijkt iedereen daar nu naar. Ik vond het winterseizoen wat dat betreft handiger om in te bevallen
donderdag 25 juli 2013 om 23:05
Ik was altijd al een groot fan van COS, maar was altijd van mening dat de kleding soms nogal 'boxy' is en niet getailleerd genoeg. Maar tijdens mijn eigen zwangerschap en erna ben ik juist extra veel geslaagd met hun minimalistische stijlvolle items waar m'n buik niet zo zichtbaar in was! Er zijn twee filialen in Amsterdam één in Den Haag en één in Rotterdam naar mijn weten! Je kunt ook online bestellen tegenwoordig, maar de materialen zijn zeker de moeite waard om in het echt te bekijken en natuurlijk even te passen
donderdag 25 juli 2013 om 23:08
donderdag 25 juli 2013 om 23:10
quote:Nanna schreef op 25 juli 2013 @ 23:08:
tina, ja goede tip! Ik heb daar ook een jurk van maar die is nu te warm. Ik zal eens kijken online, want bij een winkel woon ik niet in de buurt.
En maxijurken leuk, maar ik ben voor alle modellen te lang. Ziet er te uitgegroeid uit.Echt? Ik ben 1,80 en bij mij zijn ze ook echt lang..... Daar kan nog best een paar centimeter lengte bij volgens mij voordat ze echt raar gaan staan.
tina, ja goede tip! Ik heb daar ook een jurk van maar die is nu te warm. Ik zal eens kijken online, want bij een winkel woon ik niet in de buurt.
En maxijurken leuk, maar ik ben voor alle modellen te lang. Ziet er te uitgegroeid uit.Echt? Ik ben 1,80 en bij mij zijn ze ook echt lang..... Daar kan nog best een paar centimeter lengte bij volgens mij voordat ze echt raar gaan staan.
donderdag 25 juli 2013 om 23:15
donderdag 25 juli 2013 om 23:29
Rekbaar spul. Zo droeg en draag ik nog steeds (4mnd geleden bevallen) h&m stretchrokjes. Positiebroek met zo'n lage band. En heb enkele korte broeken gekocht. Mijn eigen broeken kan ik nog steeds niet aan.
Voor bovenkleding zou ik gewoon goedkoop een paar basics kopen.
Voor bovenkleding zou ik gewoon goedkoop een paar basics kopen.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
donderdag 25 juli 2013 om 23:38
donderdag 25 juli 2013 om 23:49
quote:Nanna schreef op 25 juli 2013 @ 23:15:
Nou, in een huispak met 28 graden, daar word ik denk ik niet vrolijk van. En ik wil binnenkort toch wel weer eens de buitenwereld verkennen, en dan val ik helemáál op
Zitten die body's van de Hema niet strak? Mijn buik en banden zijn nog best gevoelig, dat lijkt me zo benauwend...een moeder hoeft helemaal niet naar buiten
Nou, in een huispak met 28 graden, daar word ik denk ik niet vrolijk van. En ik wil binnenkort toch wel weer eens de buitenwereld verkennen, en dan val ik helemáál op
Zitten die body's van de Hema niet strak? Mijn buik en banden zijn nog best gevoelig, dat lijkt me zo benauwend...een moeder hoeft helemaal niet naar buiten