Mei 2008

26-08-2007 09:59 2248 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdbevallenvan deroepnaamgewicht (g) /cmAngela2824-04-20082eSophie3270g /48cmPlevier3430-04-20082eMiko3290g /49cmValdispert3403-05-20082ePablo3470g /51cmBowie03-05-20083eTim3380g /50cmPriek2704-05-20081eJens4400g /52cmSabrina2504-05-20082eNathalie4060g /52cmDurske3709-05-20082eAnnabel4340g /53cmBillybob2812-05-20081eZane3740gLeeuwedraak3113-05-20081eTara3955g /53cmRegina3214-05-20082eElise4500g /52cmMilagro3421-05-20081eIda3570gMelissa3024-05-20081eThierry3610g /50cmMoon2902-06-20082eThomas3600g /48cmCharmant2404-06-20082eYoshua5250g
Heey Charmant...heel veel succes morgen!!! zet hem op en ik ga duimen voor je dat je direct kan komen morgen!
Charmant: heeel veeel succes morgen. Ik zal zeker aan je denken:)
Moon, hartstikke gefeliciteerd met je zoon! Een stortbevalling, heftig hoor. Aan de ene kant lijkt het me wel lekker dat het zo snel voorbij is, maar volgens mij is het ook erg heftig of niet? Gelukkig is alles goed gegaan en heb je nu een mooie zoon!

Charmant, heel veel succes morgen! Ik ga ook voor je duimen, komt vast allemaal goed. Misschien krijg je als beloning voor het lange wachten een hele makkelijke en mooie bevalling?

Pfff, nou, Jens heeft de borst ontdekt hoor! Hij drinkt sinds gistermiddag aan de borst. Nieuw probleempje: mijn tepels beginnen onwijs pijn te doen. Ik had er de laatste tijd met kolven al een beetje last van, maar nu hij zijn kaakjes met volle kracht op mijn tepels loslaat is het echt erg. Voor zover ik kan zien heeft hij de tepel wel goed in zijn mond, dus daar ligt het niet aan. Ben nu druk aan het smeren met Bepanthen, hopen dat dat helpt. Als er nog goede tips zijn, heel graag!

Zo, ik ga hopen dat Jens vannacht een beetje door slaapt (tegenwoordig kan hij 6 uur doorslapen!)

Welterusten!
priek een druppel borstvoeding over je tepel helpt ook goed! Maar doet het de hele tijd zeer of alleen met aanzuigen?
Charmant, succes vandaag

Priek, super dat Jens aan de borst drinkt nu!

Groetjes Ukkie
Sabrina, het doet de hele tijd zeer. Zelfs na de voeding voelt het alsof mijn tepels zwaar verbrand zijn ofzo. Ben vannacht inderdaad aan het smeren geweest met melk, en heb zonder bh geslapen om de boel goed aan de lucht te laten drogen. Vannacht heb ik maar weer afgekolfde melk gegeven, want met Jens aan de borst voelde het alsof iemand met messen in mijn tepels aan het steken was.... Balen zeg, doet ie het eindelijk goed, werken mijn tepels niet mee! Lekker stelletje zijn we

Hoe zou het met Charmant gaan? Ik hoop voor haar dat allemaal lekker vlot gaat.

Ukkie, schreef jij niet op een topic waar ook iemand meeschreef die borstvoedingsexpert was? Minke of zo? Misschien kan ik haar nog om tips vragen voor de tepels?

Zo, nog even mijn boterham eten, en dan zometeen weer kraamvisite. Gezellig!
Ja, Priek dat klopt. Hoe ervaar je de wens om zwanger te worden jubileumdeel 10. Moet je even je berichtje aan Minck sturen. Zeker even vragen. Ik kan je alleen de tip van bepanthem geven en als je echt steken hebt ik je borsten zou ik denken aan spruw en dan zou ik even de huisarts bellen, krijg je daktarin zalf en die kan Jens ook gewoon opzuigen. Kan je eerst wel even telefonisch vragen denk ik, maar Minck kan je wellicht nog andere dingen vertellen.

Groetjes
Moon van harte met Thomas, super joh! Supersnel ook, hoop dat je nu lekker aan het genieten bent! En Charmant spannende dag vandaag, hoop dat alles voorspoedig gaat en dan zijn we wat ons groepje hier betreft 'compleet'! Jens drinkt aan de borst lees ik, dat gaat ook de goede kant op - kan je helaas geen tips geven, bij mij werd de pijn vanzelf minder maar zulke erge steken heb ik nooit gehad. Hier gaan we langzaam over naar meer fles, Tim drinkt wel genoeg bij mij maar komt niet voldoende aan in gewicht. Dit had ik bij vorige kinderen ook, de samenstelling van mijn melk is toch niet helemaal wat het wezen moet ofzo? Wel balen, maar ik combineer nu borst met klein flesje erachteraan en dan moet ik vrijdag weer wegen - hij was in 1 week 10 gram aangekomen, niet echt de bedoeling lijkt me. En zit dus nu een maand oud nog steeds onder zijn geboortegewicht.
Ukkie, dank voor de tip, ik ga even zoeken naar jullie topic!

Bowie, balen dat Tim niet genoeg voeding uit je borst haalt. Misschien krijgt hij alleen veel 'voormelk' binnen, en niet genoeg achtermelk? Tja, ik ben ook geen expert, dus misschien slaat het nergens op wat ik zeg. Maar nog steeds onder zijn geboortegewicht, dat is wel erg! Ik moet morgen voor de eerste keer naar het consultatiebureau, maar volgens mij zit Jens (ook een maand oud) al een kilo boven zijn geboortegewicht...

Nog geen nieuws van Charmant he? Nou ja, dat zou ook wel erg snel zijn.
@ Priek> Mijn tepels doen ook erg veel pijn en na de voeding nog een uur of langer steken in mijn tepels. Ik geeft per voeding 1 borst aan Sophie. Ik heb tepelhoedjes, dit verzacht wel iets maar het is geen wondermiddel. Ik hoop dat het straks beter gaat (alhoewel na 6 weken nog geen verbetering tja)

Ze is morgen alweer 6 WEKEN!!! ongelofelijk! Ze heeft nu ook weer haar regeldagen en ze komt om de 2 uur! Dat werkt ook niet echt mee he...

Heb je al geprobeerd om tepelhoedjes te gebruiken priek? Tis wel heel fijn dat je kleine mannetje eindelijk goed drinkt aan de borst!!!

Bowie> idd balen dat Tim niet genoeg voeding krijgt! Ben je nu aan het bijvoeden of ben je helemaal gestopt?

En natuurlijk Moon> GEFELICITEERD!!! Geniet lekker van de kraamtijd!

Ik ben gisteren naar het cb geweest. Sophie is vanaf haar laagste geboortegewicht 1.5 kilo gegroeid!! Haha, dikke eter! Ze is nu 52,5 cm.

En idd de pukkeltjes komen door de borstvoeding, gelukkig maar. Ze heeft gisteren trouwens haar eerste 2 prikjes gehad, ze huilde, zoooo zielig!

Ga gauw eten koken, doei
Heey meiden,

Hier een hele blije moeder

Ik werd namelijk om 5.30 uur wakker van Nathalie...ze had honger!!! Jippy ze heeft doorgeslapen.

Wel sliepen we pas om 00.30 uur omdat ze nog niet wilde slapen, maar ze heeft haar laatste voeding om 23.00 uur gehad!

Oh wat doet een mens dat goed!

Nu moet ik alleen kijken hoe ik dat met de voeding doe... maar even het CB straks bellen, want nu heeft ze een flesvoeding minder en dan kom je toch op 135ml minder per dag uit...dus ik bel even om te vragen of ik dat moet verdelen over de overige 5 voedingen!

Nou ik ga even een bakkie doen!

Fijne dag doeidoei!

Charmant: ben benieuwd of je al bevallen ben
Sabrina: wat kun je daar van opknappen he? Miko slaapt ook door tot 6.00/6.30. Ik geef 1 voeding minder hierdoor. Hij krijgt dus 5 x bv op een dag. Mischien kun je per keer wat meer geven?

Angela: vervelend dat je nog steeds zo'n pijn hebt. En idd, wat gaat het snel he. Ben jij al op nacrontrole geweest bij de gyn? Ik moet maandag even bellen voor een afspraak. En wat gek dat ze al 2 prikjes heeft gehad. Miko hoeft pas met 8 weken en krijgt volgens mij dan maar 1 prik. Weet jij hoe dat zit?

Bowie: jammer dat jouw melk niet voldoende is, maar dan maar een flesje erbij idd. Groeien moeten ze toch!

Priek: ik zei toch dat jongetjes nooit meer van de borst afwillen:)? Je tepels moeten natuurlijk nog wennen aan al dat zuigen.

Hoe zou het toch met Charmant zijn?

Ik ga ook een bakkie doen.
Goedemorgen dames!

Ook hier een blije moeder na een lange nacht! Jens heeft gisteravond om half tien de borst gehad, en werd vannacht pas weer om kwart voor vier wakker. Lekker hoor!

Ik probeer de borst en de fles een beetje af te wisselen, kijken of mijn tepels dan een beetje kunnen 'harden'. Jens heeft volgens mij ook nog niet helemaal door dat ie moet doordrinken om genoeg binnen te krijgen. Probeer hem dus telkens die tepel weer in zijn mond te duwen, maar als hij zelf vindt dat hij klaar is, dan ís hij ook klaar. En dan kan zijn moeder wel vinden dat hij nooit genoeg kan hebben aan 10 minuten drinken, meneer sluit gewoon zijn ogen en doet alsof zijn moeder en haar tepels niet bestaan

We zijn gisteren naar het consultatiebureau geweest, en Jens doet het keurig! Hij is nu 5200 gram en 59 cm! Wat een groterd he? De volgende keer krijgt hij ook een prik.

Om mijn tepels een beetje te laten harden, loop ik nu ook zoveel mogelijk in mijn blote borsten rond. We wonen op de 2e verdieping en hebben geen inkijk, dus het kan makkelijk. Totdat ik gisteren een briefje in de brievenbus vond, dat de glazenwasser geweest was... Oeps! Helemaal niks van gemerkt, die man zal wel gedacht hebben

Nou, ik ga even douchen, en daarna lekker de stad in.

Tot later!
quote:Priek schreef op 06 juni 2008 @ 09:51:En dan kan zijn moeder wel vinden dat hij nooit genoeg kan hebben aan 10 minuten drinken, meneer sluit gewoon zijn ogen en doet alsof zijn moeder en haar tepels niet bestaan

Herkenning!! Tara doet dat ook! Die valt ook echt in slaap, gewoon na 3 minuten helemaal knock-out. Kan me niet herinneren dat Leeuwedraakman mijn borsten zulke slaapverwekkende apparaten vond, maar m'n dochter denkt er blijkbaar anders over. Gisteren wezen wegen op het consultatiebureau (door vrienden met kids ook wel consternatiebureau of confrontatiebureau genoemd), en gelukkig gelukkig gelukkig was ze aangekomen: ze zat op 4070, dus 115 gram boven geboortegewicht (en 140 gram boven het gewicht van afgelopen maandag, dus het is een recente stijging). Het regime van 2*10 minuten de borst en dan een flesje gekolfde melk nageven heeft dus wel gewerkt. Nu nog eens kijken hoe ze naar 'alleen de borst' moet overstappen, want ze is nu natuurlijk gewend aan een bepaalde hoeveelheid. Vandaag nog maar even overleggen met de lactatiekundige...

Moet eerlijk zeggen dat wij qua slapen eigenlijk niets te klagen hebben. Na de voeding van 23.00 uur (die pas rond middernacht is afgerond, als ik luier verschonen en alles meetel) slaapt ze tot 7.00 uur aan één stuk door. Best luxe, al zeg ik het zelf.

Nog geen nieuws van Charmant, ben héél benieuwd!!
Hé grappig, valt me net pas op dat als Charmant een meisje krijgt het dan precies 50/50 verdeeld is...
Ook ik ben razendbenieuwd hoe het met Charmant gaat! Het zal fijn zijn als we helemaal compleet zijn. En ik meen me te herinneren dat ze een meisje zou krijgen, dus dan is het inderdaad 50/50

Heerlijk hè, die nachten doorslapen! Ida doet dat doorgaans ook. Ze is nu 16 dagen en is slechts 3 keer 's nachts wakker geworden. Dat had ik van tevoren echt niet gedacht!

Leeuwedraak, Priek en Angela, wat fijn dat jullie kroost goed groeit en aankomt! Lijkt me inderdaad een opluchting als je borstvoeding geeft (met flesvoeding heb je toch wat meer zicht op wat je kindje binnenkrijgt).

Bowie, balen dat dit niet voor Tim geldt Hopelijk komt hij met bijvoeding weer snel op gewicht! Hoe is het vandaag gegaan met het wegen? (hoogstwaarschijnlijk moeten jullie nog, gezien het tijdsverschil...)

En Angela, Sophie alweer zes weken!! Tjonge wat vliegt de tijd!

Hier gaat het lekker, alleen met het probleem dat Ida moeite heeft met poepen... Ze poept nu om de dag en dan gaat het heel lastig. Ze heeft er dan ook echt last van, je ziet haar gewoon persen maar er komt dan meestal niets uit. Echt zo'n vertrokken gezichtje, heel zielig Op aanraden van het consultatiebureau voegen we extra water toe aan de flesjes en zijn we gedeeltelijk overgestapt op speciale voeding voor baby's met darmprobleempjes, maar het lijkt nog niet echt te helpen. Ook wrijf ik vaak over haar buikje als ze aan het persen is, dat lijkt wel wat te verlichten. Als het na het weekend niet beter is, maar even bij de huisarts langs... Ik heb zelf ooit medicatie gehad waardoor ik verstopt ben geraakt en ik kan me nog zo goed herinneren hoe naar dat was! Dat gun ik Ida absoluut niet...

Maar afgezien hiervan nog steeds een wolk van een baby, die heel tevreden is en nog steeds heel graag in ons gezelschap verkeert. Heel gezellig!
@ Priek> Weet ik ook niet waarom Sophie 2 prikjes kreeg... Het is bij ons vanaf week 6, het spande er nog even om omdat ze 5 w + 4 dagen was maar ze hebben het wel gedaan in overleg met mij.

@ Leeuwedraak> Wat vervelend dat Ida zo slecht kan poepen maar ik begrijp dat ze er niet huilerig onder is. Dat scheelt maar het is zo zielig als ze niet kunnen poepen (ik heb een spastische dikke darm gehad, ik weet hoe @>M{! dat kan zijn!)

Sophie die poept de hele dag door. Laatst op het cb heeft ze in 3 kwartier tijd 4 luiers vol gepoept!!! Maar het kan straks ook zo zijn dat ze 2 weken niet poept door de borstvoeding... Ben benieuwd. Wat zal ze dan aankomen!

Hoe lang drinken jullie kinderen nu aan de borst? Sophie half uur of langer... Lange zit hoor.. En voeden jullie om de 3 of 4 uur? Bij mij is dat nog heel verschillend. Als ze slaapt dan moet ik haar echt wakker maken en als ze wakker is dan kan ik het maar net rekken tot 3 uur. Ben benieuwd hoe dat bij jullie zit.

Zo ga nu even lekker van het mooie weer genieten. Ondanks mega hooikoorts en ik alleen maar oogdruppels mag gebruiken die niet helpen... (sorry voor deze klaagzang)
Leeuwedraak: fijn dat Tara aangekomen is.

Milagro: kom ik weer aan met een wrijftip. Op de voetjes zitten drukpunten die in verbinding staan met de darmen. Je doet het volgende. Je legt Ida voor je neer en neemt 1 voetje in elke hand. Dan wrijf je met je duim over de voetzooltjes. Linkervoetje tegen de klok in, rechtervoetje met de klok mee.

Angela: ik ben nu meestal in 20 minuten klaar. soms een halfuur. Miko drinkt steeds efficienter. Hij komt om de vier uur. Ik maak hem daar wakker voor. Hij krijgt 5 voedingen op een dag.
Angela, zoals ik al schreef, Jens drinkt 10 minuten, soms kan ik hem nog beetje wakker rkijgen voor 5 minuten aan de andere borst. Volgens mij heeft ie er niet genoeg aan, want hij blijft huilerig daarna, maar drinken doet hij ook niet meer. Maar goed, mijn Jens is een apart geval qua borstvoeding..;-)

Leeuwedraak, als je nog goede tips krijgt van de lactatiekundige vwb het voeden, dan hoor ik het graag! Ik zou ook graag willen dat Jens volledig aan de borst gaat.

Ik had trouwens het idee dat Charmant een jongen zou krijgen. Dat is best slecht voor de verhouding! Dan zijn er later niet genoeg meiden voor onze zonen! Hoewel er bij ons in de omgeving alleen maar meiden geboren worden trouwens.

Zo, nu ga ik even languit, kijken hoe lang ik heb voordat Jens weer gevoed wil worden...
quote:Priek schreef op 06 juni 2008 @ 14:41:

Leeuwedraak, als je nog goede tips krijgt van de lactatiekundige vwb het voeden, dan hoor ik het graag! Ik zou ook graag willen dat Jens volledig aan de borst gaat.

Ik hang d'r net op... Aangezien Tara nu op d'r geboortegewicht zit, is het zaak om haar van het flesje nagekolfde melk af te krijgen. Ze schatte in dat dit binnen een paar dagen moet kunnen (ik vind het heel optimistisch, maar goed: gráág!). Het nieuwe regime wordt nu: 1 kant leegdrinken, in ongeveer zo'n 20 minuten (hoe ik haar zo lang 'bij de les' moet houden, heeft ze er alleen niet bijverteld...). De andere borst moet dan nog wel leeggekolfd worden om mijn productie op peil te houden. Ik mag haar als ze van die 20 minuten niet tevreden is maximaal 30 à 40 cc gekolfde moedermelk bijgeven met een flesje. Als ze dan nog niet stil is, moet ik haar terugleggen aan de borst. Na de laatste voeding mag ik haar wel een groter flesje geven zodat ze (en wij dus ook ) lekker door kan slapen.

Ze zei er wel bij dat dit weer even een verstoring van het 3-uurs voedingsritme kan betekenen, omdat je de boel weer anders gaat aanpakken dan ze gewend is. Ik ben benieuwd. Overigens: een flesje gekolfde melk mag van haar altijd bij twijfel, aanhoudend huilen, etc. omdat ze blijkbaar van moedermelk niet overvoed kunnen raken omdat het zo licht verteerbaar is. Dinsdag hebben we weer contact, eens zien wat de komende dagen brengen.

Iemand tips om een in slaap vallende baby wakker te houden aan de borst?
Leeuwedraak, die tips wil ik ook graag! De tips die ik van de kraamverzorgster heb gekregen destijds: Onder het voetje krabbelen, desnoods even het sokje uitdoen. Werkt hier niet echt goed, meneer slaapt daar gewoon keihard doorheen. Andere tip: luier verschonen. Zo'n koud en nat billendoekje op zijn kont doet wonderen voor zijn alertheid. Nadeel is alleen wel dat Jens zijn grote behoefte altijd precies ná de voeding doet. Het kost wel veel luiers dus...

Ik probeer Jens nu zo vaak mogelijk aan te leggen, en dat betekent inderdaad dat hij niet meer zijn fijne 3 a 4 uur ritme heeft. Zo af en toe gooi ik er nog een flesje melk tussendoor, inderdaad 's avonds laat en als ik overdag weg moet. Ik hoop maar dat ie het snel leert... Bij de voeding net dronk hij overigens wel redelijk goed, maar nog steeds maar 15 minuten verdeeld over beide borsten. Of zou hij soms per teug een halve liter melk binnenkrijgen?
Hoi meiden,

Hier even snel een berichtje tussen het voeden door. Sinds 2 nachten slaapt Thierry van 23 tot 6 uur en dan moet ik hem alsnog wakker maken. Heeeeeeeeerlijk, maar het gevolg is wel dat hij bijna de hele dag wakker is. Hij slaapt nu net 2 uurtjes, maar dat is het dan ook wel vanaf vanmorgen 6.30. Hij is tussendoor huilerig, dus ik geef hem mijn pink en dan is ie stil. Hij drinkt smorgens wel om de anderhalf uur 1 borst, dus de voeding haalt ie wel in ;).

Nu heb ik wel allemaal blaasjes op mijn tepelhof (denk van het vele drinken), iemand een idee wat ik daartegen kan doen?

Verder is het allemaal wel erg wennen, zo'n kleintje. Ikzelf heb nog wel last van 'kraamtranen' pfff vooral s'avonds dan komt er weleens een huilbui en zie ik het 'leuke' er even niet meer van. Hebben jullie dat ook (gehad)?

Mijn bekken werken op dit moment nog niet lekker mee, helaas. Ik kan niet met Thierry rondlopen of in bad doen, dan wordt de pijn te erg. Gelukkig komt de fysio hier thuis en dmv oefeningen moet het met een paar weken beter gaan. Wel jammer dat ik nu niet lekker kan wandelen met Thierry, maar ja hopelijk kan het met een paar weken wel.

Jeetje het is een behoorlijk ego-bericht geworden.......

@Charmant, Ik hoop voor je dat je ondertussen je baby al hebt kunnen knuffelen en dat alles goed met je gaat :D

@Leeuwedraak, helaas ken ik geen tips tegen de slaap...behalve dan onder de voeten kietelen en de baby in 'zitstand' zetten en dan naar'ligstand', dan weer naar zit enz... Dat wil bij Thierry nog wel eens helpen.

Sorry voor de anderen waar ik niet op reageer, maar ik moet weet even aan de bak, oftewel Thierry voorzien van eten ;)

Tot snel!
Ha meiden, ben ik ook weer eens even, ren van de ene dokter naar de andere deze week. Gisteren een lactatiekundige op bezoek gehad (wist niet dat we dat hier ook hadden) en die heeft wel goede tips gegeven, ik ga nu de combinatie bv en fv doen, maar wel na elke voeding bijvoeden. In de keuken staan nu 7 flesjes gekookt water klaar voor de dag Wegen ging super vanmorgen (goed onthouden Milagro), hij is in 3 dagen 120 gram aangekomen. Toen ik thuis kwam zag ik dat die muts het verkeerd had opgeschreven waardoor het nu lijkt dat hij 4 ons in 3 dagen is aangekomen, hahahaha!

Dat probleem met slapen hebben wij ook, niet WAKKER te krijgen, ja met een emmertje koud water misschien. Voetje krabben doe ik ook, verschonen moet idd met een nog kouder nat lappie denk ik want die billendoekjes zijn hier ook niet echt koud in de warmte. En gisteravond hebben we de wekker gezet om half 12 zodat hij voor de nahct nog 2 voeding kreeg en daarna heb ik m lekker laten slapen en moest m vanmorgen om 6uj ook echt weer wekken, want die fv is toch eens stuk zwaarder voor hem (prima!).

Melissa: Blaasjes op tepels.... geen spruw dus? Je zou kunnen proberen of je eigen melk helend werkt, beetje erover uit smeren en aan de lucht laten drogen. Of Bepanthen zalf? En laat de tranen maar komen, hormonaal gebeurt er nog van alles in je, dat hoort er ook bij.

Alle baby's groeien lekker hier! Wordt er ook al gelachen en nieuwe geluidjes gemaakt? Tim lacht nog niet hoor, het zit er tegenaan maar de eerste echte lach moet nog komen. Wel veel nieuwe bewegingen, zijn handen zijn nu interessant, net als mijn haargrens

Verder....andere zoontje blijkt uit testen zwaar allergisch te zijn voor...huisstof! Nou, lekker dan, krijg dat maar es weg. Alle knuffels zijn naar zolder verbannen en het meeste speelgoed ook, dan is zijn kamer al gemakkelijker schoon te houden. En medicijnen moet hij voorlopig houden om te kijken of de allergie daarmee omlaag te krijgen .

Hoe is het met de (eenna)laatste aanwinst Thomas? Moon, al beetje hersteld? En dan de laatste.....Charmant!! Ik ben zo nieuwsgierig!
Ha, Jens heeft vanavond 20 minuten gedronken bij me! Hij was daarna wel de hele tijd huilerig, maar dat is ie eigenlijk de hele dag al. De fles die hij daarna kreeg ging er niet van harte in, dus ik denk dat hij ook wel genoeg ad aan mijn voeding.

Bowie, Jens kan al lachen inderdaad! Eerst waren het wel lachstuipjes, maar de laatste tijd doet hij het echt bewust denk ik. Hij kijkt mij of zijn vader dan recht aan, en geeft dan zo'n big smile. Echt superschattig. En dan die jaloerse oma's die proberen hem ook een lachje te ontfrutselen... Ha, dat lukt lekker niet, dat voorrecht is voorlopig alleen voor papa en mama!

Zo, nu snel naar bed, deze moeder zit er even doorheen van een dag met een huilerig kind, gepieker over de voeding en een flinke trip richting stad. Welterusten!
Heey meiden,

Nou hier gewoon weer een voeding om 4 uur! Maar ja ze heeft een keer doorgeslapen dus daar ben ik al blij mee!

We hebben ook weer voor het eerst gevreeen wel vreemd weer! Maar zeker niet vervelend haha!

Hier is al sinds 3 dagen duidelijk een lach bij nathalie...als ik heel vrolijk zeg ga is lachen dan...en hup daar is hij weer en van sommige knuffeltjes ook! Haha heel leuk. Ook tilt ze haar hoofd al een paar tellen op...deed eveline pas met een paar maanden! hihi wat een verschil!

Verder weinig te melden

Bowie => Fijn dat je goede tips hebt gekregen, ben benieuwd hoe het gaat...en balen zeg die allergie voor huisstofmijt...vooral als het zo warm is zou je zeggen dat ze zich snel vermeerderen! Ik weet ook niet of luchten daar zo lekker is en makkelijk gaat met die warmte. Hier ventileer ik dag en nacht! Ik weet dinsdag hoe Nathalie gegroeit is...ben wel benieuwd na 5 weken...althans 4 weken geleden is z nog gewogen en was ze 4 kg en volgens mij is ze nu bijna 5!

Priek => fijn dat het nu goed ging aan de borst...20 minuten is netjes toch! ja een baby breekt je op, maar een huilende baby en gepieker helpt ook niet...hoop dat je goed kunt uitrusten (voor zover dat mogelijk is natuurlijk)

Nou ik ga weer wat doen...wassen, strijken, dweilen etc etc etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven