Mode & Beauty alle pijlers

Tabletten tegen puistjes

27-07-2013 12:18 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, is 1 van jullie bekend met tabletten tegen puistjes? Ik stel me niet aan, want heel mijn gezicht, nek, hals en rug zit onder :(

Ik wil geen chemische troep slikken, maar iets wat niet slecht is voor mijn lichaam.
Wat zijn het voor puistjes? Is het een allergische reactie?
quote:Roelfien schreef op 27 juli 2013 @ 12:22:

Wat zijn het voor puistjes? Is het een allergische reactie?Ik heb een vette huid en dus komt het door teveel talg/hormonen/pubertijd. Geen allergische reactie.
Ik denk dat je beter advies kunt inwinnen over het verzorgen van je huid. Zoek eens een goede schoonheidssalon.

Niet-chemische pillen tegen puistjes bestaan volgens mij niet. En mochten ze wel bestaan dan werken ze vast niet.
Niet-chemische pillen helpen niet. De enige middelen die werken zijn de Diane-pil of Roaccutane. De Diane-pil is nu erg in opspraak i.v.m. trombose. Roaccutane helpt heel erg goed, maar je mag beslist niet zwanger zijn of worden. Dus behoorlijk chemisch.
Google eens op acne-instituut. Vitamine B5 in hoge dosering zou ook helpen.
Biergist schijnt nog wel eens te helpen.
Ik was binnen een week van mijn puistjes af door geen dierlijk zuivel meer te gebruiken. Dit heb ik vervangen door sojamelk en -yoghurt. Ik was stomverbaasd dat dit hielp. Ik hoor van meer mensen dat hun huid enorm is opgeknapt door koemelk en gewone yoghurt te laten staan.
Biergist tabletten hebben mij geholpen. Maar ik had dan niet veel puistjes. Wat ik had is nu wel weg.
Biergist en deppen met verdunde Molkosan (van A Vogel) helpt echt.
quote:lilja4ever schreef op 27 juli 2013 @ 13:05:

Ik was binnen een week van mijn puistjes af door geen dierlijk zuivel meer te gebruiken. Dit heb ik vervangen door sojamelk en -yoghurt. Ik was stomverbaasd dat dit hielp. Ik hoor van meer mensen dat hun huid enorm is opgeknapt door koemelk en gewone yoghurt te laten staan.

Is er ook niet dierlijk zuivel? Sorry, flauw.

Mij heeft het ook geholpen om geen zuivel meer te eten en drinken. En geen brood eten.
Een middel dat niet verder hoeft te komen dan in de porie bij je talgklieren dat ga je toch niet helemaal slikken en in je systeem brengen?

En waarom niet elke dag wassen met ontsmettende zeep? Dat verwijdert al veel vette proppen huidcellen die de poriën blokkeren.

Succes verder!
Biergist tabletten, en veel karnemelk drinken.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Misschien kun je iets in je eetpatroon aanpassen? Rode bietensap schijnt ook te helpen. Anders biergist tabletten.
differin gel.
wij slapen nooit.
Grote klis tabletten, brandnetelthee, bietensap, veel water drinken, goede multivitamine.

Geen varkensvlees, geen zuivel, geen toegevoegde suikers. Let ook op je gezichtsverzorging,ndaar kunnen ook stoffen inzitten waar je slecht op reageert.
Ik heb sinds een paar weken Efracea via de Huisarts (antibiotica) en sindsdien pukkelvrij. Ik vecht al 12 jaar tegen acne en heb in al die tijd nog nooit wat gehad wat echt hielp. Bij mijn broer helpt geen melk en melkproducten inderdaad ook!
Ik krijg antibiotica pillen, samen met eryacne en differin (alleen op voorschrift verkrijgbaar, heb het via de dermatoloog). Werkt goed.
Je kan zo gezond eten wat je wilt, maar als je eenmaal een vette huid hebt en dus last hebt van acne dan doe je daar vrij weinig aan.. En ja, goede huidverzorging is belangrijk, maar daar gaat het echt niet van weg.

Hier kan ik zelf ook over meepraten. Van alles al geprobeerd, dure cremes, goedkope cremes, veel wassen/weinig wassen, reinigen tot je een ons weegt, huisarts -> benzolperioxide, plaatselijke antibiotica, antibiotica pillen.. niets hielp.

Nu zit ik sinds 2 maanden aan de roaccutane (ookwel isotretinoïne), en ja het is chemisch as hell, heeft veel bijwerkingen (al heb ik alleen last van droge lippen, en wat spierpijn na sporten, +punt is dat mn haar minder vet wordt!). Maar is het allemaal waard, heb nu een acne vrij gezicht! Dus ja je zit paar maanden onder de chemische troep, maar 65% van de mensen leeft daarna acne vrij Voor mij is het het zeker waard!
quote:ullaaa schreef op 27 juli 2013 @ 12:18:

Ik wil geen chemische troep slikken, maar iets wat niet slecht is voor mijn lichaam.

Ik denk dat je weerzin tegen chemische geneesmiddelen onterecht is.

Draai je laatste zin eens om. Denk je dat alles dat niet chemisch/op natuurlijke basis goed is voor je lichaam?

Denk eens aan belladonna, arsenicum, heliotroop, monnikskap. Allemaal helemaal natuurlijk, maar wel schadelijk en zelfs dodelijk.

Als er geen chemische geneesmiddelen uitgevonden waren, zou de mensheid nu bijna uitgestorven zijn.
Even een vraagje!

Hier wordt afgeraden om zuivelproducten te gebruiken, maar er wordt ook gezegd om veel karnemelk te drinken!

Op het internet kom ik dit ook tegen!

Maar karnemelk is toch ook zuivel?
Ik heb ook nog altijd een slechte huid. Ik eet heel gezond, weinig alcohol, zuivel en suikers... dat helpt wel. Verder knijp ik mijn puistjes juist wel uit (op de goede manier). Gaan ze eerder van weg. Ik slik nu mercilon. Als mijn huid heel erg wordt als ik ermee ga stoppen dan wil ik eerst iets van homeopathie proberen ofzo en als dat allemaal niet baat roaccutane denk ik
Karnemelk is prima! Niet alleen voor je huid, mij is verteld dat het je huid zuivert, het is ook heel goed voor je botopbouw als je verder weinig zuivel gebruikt.

Niet alle calcium van je menu schrappen! Je hebt juist als je nog in de groei bent veel calcium nodig voor de opbouw van je botten.

Lust je of wil je geen dierlijke zuivel, neem dan soyaprodukten of amandelmelk. Je kunt ook plantaardige calcium binnenkrijgen, maar dan zou je enorme hoeveelheden groenten moeten eten.
Geen soja zou ik zeggen: http://www.jankraak-taich ... e.php?hoofdpagina_id=1066
Je kan kijken hoe je reageert als je 3 of 4 weken geen zuivel neemt. Ik zou dan eerder Molkosan drinken dan karnemelk. Veel huidproblemen hebben te maken met vertering (darmen) of te weinig maagzuur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven