Heeeeerlijk!

27-07-2013 11:19 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zit er nog meer zo te genieten van het noodweer? Ik zit hier op bed met laptop op schoot terwijl ik door het raam het zie/hoor onweren, stormen en stortregenen.

En dan straks klaart het op, schijnt het zonnetje weer en ruikt het zo lekker buiten.

Heerlijk!
Bijna droog hier, het druppelt nog wat na.

Hopen dat het snel echt opdroogt, want ik moet nog boodschappen doen!
quote:yasmijn schreef op 27 juli 2013 @ 12:16:

Hier in het oosten nog niks en dat wil ik zo houden!Jouw (en mijn) provincie is heeft geloof ik ook geen code oranje. Hier rommelt het trouwens al wel.
quote:ThunderassMan schreef op 27 juli 2013 @ 12:16:

Ik ken maar 1 revalidatiecentrum hier in de buurt. Ligt vlakbij een kasteel in een door de grote stad ingepikte gemeente.klopt
Het is gestopt nu...........
Ja ikke! Ik ben dol op regen en onweer! Het rommelt en drupt een beetje, zit echt te wachten op zwaarder geschut. Lekker!!
Nu overal code oranje behalve in het zuiden, die hebben de buien al gehad.

Kom maar op met die bui!
Ik zit lekker lui met mijn hond op de bank, ietwat verkouden, te wachten op de hevige onweer. Tot nu toe alleen een paar flitsen, wat flauw gerommel en regen.

Afgelopen week hadden ze voor hier ook noodweer voorspelt. Niets van gezien dus wellicht valt het weer mee
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Ja onweer en regen hier, heerlijk
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier is het nu net begonnen. Ik kan helaas niet alles tegen elkaar open zetten, want de hond is bang.

Maar ik vind het heerlijk!!!!!
Nou... dat was best een anticlimax. Een paar flinke donderslagen, een fikse bui, wat wind en dat was het dan.

Maar de tuin zal er blij mee zijn, die kon wel een slok gebruiken.

Gelukkig heeft mijn drie meter hoge vlinderstruik het overleefd, die staat zo mooi in bloei op dit moment. Het regent nog wel nu maar ik zie alweer wat lichtere lucht. Straks heerlijk naar buiten!
.
Hier is de bui pas rond twee uur en ik denk dat hij dan al best afgezwakt is.

We zullen het zien
Jaaah, hier ook begonnen! Meteen een heerlijke koele bries.
Hier lekker droog. Vanmorgen flink tekeer. Wel even zo lekker
Nou in Gelderland is het alweer gebeurd. Wordt weer langzaam lichter buiten en regent al bijna niet meer.

Tot zover code oranje.

Kan de bbq toch nog doorgaan straks
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Ik voel me genaaid. Behalve een beetje regen en wat gerommel heb ik niets gehad
2x knipperen met mijn ogen en het was weer voorbij. Jammer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier leek het ook mooi te worden.... Drupjes!
Er wordt hier in dit land ook altijd zo'n ophef van gemaakt. In die warme landen kan het echt goed spoken en maakt niemand zich druk als er onweer aan komt. HIer heet het meteen "noodweer" en code oranje enz.. zoooo kneuterig. Net als in de winter als er 1 sneeuwvlok verwacht wordt het hele land wordt geadviseerd om binnen te blijven.

Pff, overdrijven is ook een kunst, he? Okay, dat watersporters en festivalvierders het weerbericht in de gaten moeten houden als er onweer (met windstoten enz) voorspeld is, a la. Maar die paniekzaaierij (in bijv dat sensatieblad, dat geen krant mag heten) doen ze elke keer alsof er een ramp op komst is. Het is doodnormaal dat na dat broeierige weer kans op onweer ontstaat, in het buitenland nog veel feller en vaker dan hier en die mensen maken zich nergens druk om..

Hier is het alweer opgeklaard, geen sprake van "echt" onweer, bleef bij wat gerommel en een goede regenbui. Niks aan het handje..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik las trouwens dat het nu dan even wat koeler is, maar volgende week nog warmer kan worden dan afgelopen week..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik zat er midden in met autorijden. flinke donderklappen en flitsen. Ook veel takken en halve bomen op de weg. Was blij dat ik thuis was.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Hier (070) is het alweer licht aan het worden.. De zon doet zijn best..Hoef de plantjes iig geen water te geven vandaag.
Niks aan de hand, centrum Betuwe. Beetje regen.
.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Het regent
Hier ook en onweer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven