App schoonmaakplanning gezocht

27-07-2013 14:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan websites waar je een planning voor je huishouden kunt maken of die aangeven wat je op welke dag moet doen.

Zoiets zoek ik in een app maar ik kan het niet vinden. Iemand een idee?
De wekkerfunctie of herinneringen op je smartphone of tablet al geprobeerd?
Ik heb even op Google play gekeken en er zijn wel een aantal apps ( in het Engels)

House Clean

House Cleaning List ( niet gratis)

Spring Cleaning Checklist

En zo zijn er nog een aantal. Misschien is het wat voor je.
Ik gebruik eentje en die heet errands. Je moet wel alle werkzaamheden zelf verzinnen en erin zetten. Maar dat doe ik gaandeweg. Dan denk ik opeens goh ik moet de koelkast eens schoonmaken en dan zet ik hem gelijk erin met herhalen 1x per maand ofzo. Je kunt ook dingen aangeven die dagelijks moeten, maar meestal weet je die natuurlijk wel. Ik heb ze er wel in, voor het leuk, zo lekker als je veel weg kunt strepen. Maar juist die dingen waar je vaak niet aan denkt, zoals je afzuigkaproosters etc daarvoor vind ik het erg handig.
Vroeger keek ik wel op "Huishoudplaza", heeft ook een forum. Maar daar waren dus ook dagelijkse opdrachten.
quote:blueeyes*3 schreef op 27 juli 2013 @ 14:26:

De wekkerfunctie of herinneringen op je smartphone of tablet al geprobeerd?Ja of gewoon in je agenda zetten met een recurrent afspraak wekelijks/maandelijks/driemaandelijks. Zo moeilijk is dat toch niet!?
Ik gebruik HomeRoutine app voor de iPhone. Is echt een fijne app waar je per dag, week, twee weekelijkse en maand planningen kunt maken.

Je kunt ook meldingen enz instellen.
Geen tips voor apps, helaas.

Ik gebruik de app Color Notes om een checklist te maken die wekelijks kan afvinken (en voor een hoop andere lijstjes, is hou van lijstjes ).
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Remember the Milk
@gamuza: is dat een app voor androids? Ik kan hem namelijk niet vinden.
quote:FullHouse schreef op 27 juli 2013 @ 16:29:

@gamuza: is dat een app voor androids? Ik kan hem namelijk niet vinden.https://play.google.com/s ... .notepad.color.note&hl=nl

https://play.google.com/s ... engpeng.simplenotes&hl=nl

https://play.google.com/s ... ls?id=easylife.note&hl=nl
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:FullHouse schreef op 27 juli 2013 @ 16:29:

@gamuza: is dat een app voor androids? Ik kan hem namelijk niet vinden.

Ja, ik gebruik android.

Het lijkt op post-its, maar je kan kiezen tussen tekst maken of afvinkbare lijstjes. Handig joh!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven