moet alles van mijn kant komen?

28-07-2013 01:29 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
i
Misschien minder geven ook
Relaxxx! Je maakt het veel te moeilijk.

Hebben jullie het leuk samen? Ja? Wat maakt het dan uit van wie het uit komt?
als ik minder geef dan merk ik dat ik me erg verdrietig ga voelen omdat er dan al helemaal niks gebeurd
Ze is pas 16! Misschien was ze nog maagd. Wat verwacht je dan? Dat ze je als 'n professionele hoer bespringt?
Moet ze of mag ze?
Je vriendin is nog maar 16 jaar!!! Ik neem aan dat als jij de initiatief neemt en ze dan los komt dat ze het niet tegen haar zin doet. Een beetje geduld ik bedoel hoelang zijn jullie al bij elkaar laat haar maar lekker wennen aan je en overhaast vooral niets en doe leuke dingen met elkaar. En dan komt dat ook van zelf dat ze losser komt.

Bij mij was het ook zo , dat kwam meer omdat ik me schaamde misschien zei ook wel . Maar ga haar vooral niks opdringen daar kan ze van afschrikken
ze is nog steeds maagd...
Dan is het helemaal tijd om rustig aan te doen gast. Waarom heb je zo'n haast?
Ze is er schijnbaar nog niet aan toe denk ik. En 4 maanden is nog zo kort.
Vind haar hand op je kruis leggen nu ook niet bepaald romantisch. En eerder afstotelijk als ze nog niet toe is aan seks.
Jij gaat veel te snel voor haar!! En haar hand op jouw kruis leggen vind ik dwingend overkomen.
Getver. Hand op kruis liggen vind ik ook niet romantisch hoor.

Zou daar op afknappen,zo n dwingende paal.

Leer om geduld te hebben en kijk en luister goed naar wat je vriendin wil.

Als je staat te popelen om iemand te ontmaagden neem dan een warme appeltaart.
Zijn jullie al eens naar de bioscoop geweest trouwens?
Ik ben dan geen 16, maar wel nog maagd. Ik ben wat aan het daten/scharrelen met iemand die inmiddels een aantal keer is blijven slapen. Eerste keren niks gebeurd, hij probeerde wel, maar ik voelde me daar nog niet goed bij, dus toen is er niks gebeurd, allemaal prima. Maar als hij mijn hand op zijn kruis had gelegd was het voor mij gelijk klaar geweest, hoe dwingend kun je zijn.... Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben, bij mij persoonlijk ging dat ongemakkelijke gevoel vanzelf weg en ik ben zelf met mijn handen op 'onderzoek' gegaan. Als ik jou verhaal lees en haar met mij vergelijk denk ik dat het vanzelf komt
O god wat hoop ik dat mijn dochter niet zo'n vriendje als jij krijgt!

Je komt erg opdringerig over. Ze is 16! Laat het nu eens even bij haar vandaan komen zonder druk van jouw kant. Wat ze dan niet doet (zoals seksueel toenadering zoeken), daar is ze nog niet aan toe. Als jij dat moeilijk vindt en niet wilt wachten, dan kun je het beter uitmaken.

Als je wel wilt wachten, heb je kans dat ze langzaam uit haar schulp kruipt en zelf toenadering zoekt. Laat haar dan nog steeds het tempo bepalen. Maar laat haar aanvankelijk de leiding nemen! Zo kunnen haar vertrouwen in jou en haar zelfvertrouwen groeien en kunnen jullie een fijne relatie en fijne seks krijgen.

Je lijkt weinig idee te hebben van haar behoeftes. Vraag dat gewoon eens, dan weet jij ook waar je aan toe bent. En als jij wilt wachten tot ze er klaar voor is, zeg dat dan. Dan hoeft zij niet uit angst om je te verliezen te zeggen dat zij wel wil. Veel fijner voor jou ook, want als ze dan wil, dan weet je dat ze ook écht wil.
Ga in therapie!
Ik lees het al: das echte liefde!

Maak het uit, zoek een oude fiets en gun het vriendje wat ze verdient!
quote:kerriebredsjo schreef op 28 juli 2013 @ 08:18:

Als je staat te popelen om iemand te ontmaagden neem dan een warme appeltaart.
Ieuww, wat een creep ben jij zeg, bah. Ik hoop dat ze het heeft uit gemaakt voordat het er echt van is gekomen. Ik hoop ook dat mijn dochter niet zo'n engerd als jij tegen komt voor haar eerste keer, brr.
Eens met bovenstaande reacties. Duidelijk!
Ze is 16 ik weet niet wat jij er niet aan snapt dat ze nog maagd is en geen sexuele toenadering zoekt. Maar meestal is iemand er dan nog niet klaar voor of wil gewoon niet.

Haar hand op jou kruis leggen is dwingend en niet fijn voor haar.

Een eerste x hoort fijn te zijn en pas als zij het wil en er klaar voor is.

Niet omdat ze denkt dat ze het moet doen.

Wees lief voor der en doe leuke dingen samen als je echt om haar geeft . Het komt van zelf wel als zij er aan toe is
quote:kindvandemaan schreef op 28 juli 2013 @ 10:43:

Ze is 16 ik weet niet wat jij er niet aan snapt dat ze nog maagd is en geen sexuele toenadering zoekt. Maar meestal is iemand er dan nog niet klaar voor of wil gewoon niet.

Haar hand op jou kruis leggen is dwingend en niet fijn voor haar.

Een eerste x hoort fijn te zijn en pas als zij het wil en er klaar voor is.

Niet omdat ze denkt dat ze het moet doen.

Wees lief voor der en doe leuke dingen samen als je echt om haar geeft . Het komt van zelf wel als zij er aan toe isEn misschien wel nooit met jou!
quote:mientjelater schreef op 28 juli 2013 @ 10:46:

[...]

En misschien wel nooit met jou!Dat was een toevoeging neem ik aan?
Ik ben blij dat toen mijn vriendje 18 was en ik 16 hij me nooit heeft gepushed om verder te gaan dan ik wilde. Nooit heeft gezeurd, nooit mijn hand op zijn stijve heeft gelegd, maar gewoon wchtte tot ik begon.

Het was echt een schat en het duurde wel een jaar voordat ik eens aan seks toe was en ik heb hem nooit horen piepen daarover.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:jan92 schreef op 28 juli 2013 @ 01:37:

als ik minder geef dan merk ik dat ik me erg verdrietig ga voelen omdat er dan al helemaal niks gebeurd

TO is gevlogen?

Ik vraag me oprecht af wat voor advies hij dacht te krijgen op dit forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven