moet alles van mijn kant komen?
zondag 28 juli 2013 om 02:07
Je vriendin is nog maar 16 jaar!!! Ik neem aan dat als jij de initiatief neemt en ze dan los komt dat ze het niet tegen haar zin doet. Een beetje geduld ik bedoel hoelang zijn jullie al bij elkaar laat haar maar lekker wennen aan je en overhaast vooral niets en doe leuke dingen met elkaar. En dan komt dat ook van zelf dat ze losser komt.
Bij mij was het ook zo , dat kwam meer omdat ik me schaamde misschien zei ook wel . Maar ga haar vooral niks opdringen daar kan ze van afschrikken
Bij mij was het ook zo , dat kwam meer omdat ik me schaamde misschien zei ook wel . Maar ga haar vooral niks opdringen daar kan ze van afschrikken
zondag 28 juli 2013 om 08:18
zondag 28 juli 2013 om 08:38
Ik ben dan geen 16, maar wel nog maagd. Ik ben wat aan het daten/scharrelen met iemand die inmiddels een aantal keer is blijven slapen. Eerste keren niks gebeurd, hij probeerde wel, maar ik voelde me daar nog niet goed bij, dus toen is er niks gebeurd, allemaal prima. Maar als hij mijn hand op zijn kruis had gelegd was het voor mij gelijk klaar geweest, hoe dwingend kun je zijn.... Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben, bij mij persoonlijk ging dat ongemakkelijke gevoel vanzelf weg en ik ben zelf met mijn handen op 'onderzoek' gegaan. Als ik jou verhaal lees en haar met mij vergelijk denk ik dat het vanzelf komt
zondag 28 juli 2013 om 08:44
O god wat hoop ik dat mijn dochter niet zo'n vriendje als jij krijgt!
Je komt erg opdringerig over. Ze is 16! Laat het nu eens even bij haar vandaan komen zonder druk van jouw kant. Wat ze dan niet doet (zoals seksueel toenadering zoeken), daar is ze nog niet aan toe. Als jij dat moeilijk vindt en niet wilt wachten, dan kun je het beter uitmaken.
Als je wel wilt wachten, heb je kans dat ze langzaam uit haar schulp kruipt en zelf toenadering zoekt. Laat haar dan nog steeds het tempo bepalen. Maar laat haar aanvankelijk de leiding nemen! Zo kunnen haar vertrouwen in jou en haar zelfvertrouwen groeien en kunnen jullie een fijne relatie en fijne seks krijgen.
Je lijkt weinig idee te hebben van haar behoeftes. Vraag dat gewoon eens, dan weet jij ook waar je aan toe bent. En als jij wilt wachten tot ze er klaar voor is, zeg dat dan. Dan hoeft zij niet uit angst om je te verliezen te zeggen dat zij wel wil. Veel fijner voor jou ook, want als ze dan wil, dan weet je dat ze ook écht wil.
Je komt erg opdringerig over. Ze is 16! Laat het nu eens even bij haar vandaan komen zonder druk van jouw kant. Wat ze dan niet doet (zoals seksueel toenadering zoeken), daar is ze nog niet aan toe. Als jij dat moeilijk vindt en niet wilt wachten, dan kun je het beter uitmaken.
Als je wel wilt wachten, heb je kans dat ze langzaam uit haar schulp kruipt en zelf toenadering zoekt. Laat haar dan nog steeds het tempo bepalen. Maar laat haar aanvankelijk de leiding nemen! Zo kunnen haar vertrouwen in jou en haar zelfvertrouwen groeien en kunnen jullie een fijne relatie en fijne seks krijgen.
Je lijkt weinig idee te hebben van haar behoeftes. Vraag dat gewoon eens, dan weet jij ook waar je aan toe bent. En als jij wilt wachten tot ze er klaar voor is, zeg dat dan. Dan hoeft zij niet uit angst om je te verliezen te zeggen dat zij wel wil. Veel fijner voor jou ook, want als ze dan wil, dan weet je dat ze ook écht wil.
Ga in therapie!
zondag 28 juli 2013 om 10:43
Ze is 16 ik weet niet wat jij er niet aan snapt dat ze nog maagd is en geen sexuele toenadering zoekt. Maar meestal is iemand er dan nog niet klaar voor of wil gewoon niet.
Haar hand op jou kruis leggen is dwingend en niet fijn voor haar.
Een eerste x hoort fijn te zijn en pas als zij het wil en er klaar voor is.
Niet omdat ze denkt dat ze het moet doen.
Wees lief voor der en doe leuke dingen samen als je echt om haar geeft . Het komt van zelf wel als zij er aan toe is
Wees lief voor der en doe leuke dingen samen als je echt om haar geeft . Het komt van zelf wel als zij er aan toe is
zondag 28 juli 2013 om 10:46
quote:kindvandemaan schreef op 28 juli 2013 @ 10:43:
Ze is 16 ik weet niet wat jij er niet aan snapt dat ze nog maagd is en geen sexuele toenadering zoekt. Maar meestal is iemand er dan nog niet klaar voor of wil gewoon niet.
Wees lief voor der en doe leuke dingen samen als je echt om haar geeft . Het komt van zelf wel als zij er aan toe isEn misschien wel nooit met jou!
Wees lief voor der en doe leuke dingen samen als je echt om haar geeft . Het komt van zelf wel als zij er aan toe isEn misschien wel nooit met jou!
zondag 28 juli 2013 om 10:54
Ik ben blij dat toen mijn vriendje 18 was en ik 16 hij me nooit heeft gepushed om verder te gaan dan ik wilde. Nooit heeft gezeurd, nooit mijn hand op zijn stijve heeft gelegd, maar gewoon wchtte tot ik begon.
Het was echt een schat en het duurde wel een jaar voordat ik eens aan seks toe was en ik heb hem nooit horen piepen daarover.
Het was echt een schat en het duurde wel een jaar voordat ik eens aan seks toe was en ik heb hem nooit horen piepen daarover.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”