Gezondheid alle pijlers

Wat kan ik verder doen?

31-07-2013 11:41 16 berichten
Sorry, niet mijn gewoonte, maar nu wil ik dit even.

Heb de stoute schoenen aangetrokken.

Bedankt.
Och wat erg. Kun je de man zelf niet spreken? Je bezorgdheid uiten? Vragen of je hem kunt helpen? Dat zou mijn startpunt zijn eerlijk gezegd...
Bemoeizucht uit de omgeving wordt niet altijd op prijs gesteld, anders had ik dat wel gedaan.
Lief dat je je zo om iemand bekommert. Ken je de persoon wel redelijk? Ik zou gewoon eens vragen of alles wel in orde is. Misschien dat je hulp aan kunt bieden of samen eens kijken naar een oplossing wie die benodigde hulp zou kunnen bieden, ik kan me namelijk voorstellen dat jij zelf ook meer aan je hoofd hebt dan voor een volwassen man zorgen.
Ik heb geen geslacht genoemd WCA .

Ik denk niet dat het op prijs wordt gesteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bellen met het 'meldpunt zorg en overlast' in de regio. Due hebben contacten met politie, ggz enz. Ook kunnen zij op huisbezoek gaan, zonder dat ze vertellen van wie de melding is gekomen.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt dit melden bij de politie. Zij geven zo'n melding door aan bijv. GGZ/ 'Bemoeizorg'. Goed dat je actie onderneemt!
Waarom heb je het idee dat het niet op prijs wordt gesteld?

Dan zou ik ook zeggen, bel de politie met je melding. Klinkt best heftig hoor! Maar (en nu zeg ik even iets heel ergs) hij kan ook bijvoorbeeld ziek zijn waardoor hij sterk vermagerd en dit bij het ziektebeeld hoort.

Maar bij twijfel altijd wat doen, vind ik. Goed zo vrouw!
Wat goed cateautje! Ga je de persoon zelf vragen of de politie bellen?
Ik ben geweest en ben het gesprek aan gegaan en daar werd goed op gereageerd.

Ik had jullie even nodig om bemoeizuchtig genoeg te worden.
Goed zo! Wat fijn dat het op prijs gesteld werd :-) Wordt er verdere hulp geregeld?
Of is dat een beetje heel erg vooruit gedacht van mij
Hahaha Cateautje! Fijn, ben je nu opgelucht/gerustgesteld?
quote:doreia schreef op 31 juli 2013 @ 13:07:

Hahaha Cateautje! Fijn, ben je nu opgelucht/gerustgesteld?Ja, ik laat het nu los. Alles komt nu op gang. Dat weet ik nu na een telefoontje dat ik kreeg.
En terug in de Zennnnnnnnn en weten dat je een goede daad hebt verricht voor vandaag!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven