Mode & Beauty alle pijlers

Hulp nodig bij jurkje bruiloft

31-07-2013 22:13 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dit ongeveer de 1000e keer is dat er hulp wordt gevraagd bij een jurkje voor een bruiloft. Maar ik weet dat jullie hele goede tips kunnen geven ;). Eind aug trouwt een vriendin van mij en ik heb de eer om getuige te zijn! Er is aan mij gevraagd om een beetje zomerse kleur aan te doen omdat ze graag wat kleur willen zien ;). Ik heb al een jurk. Namelijk deze: jurkje Alleen dan in een mooie zomerse roze kleur (geen fluor maar ook geen pastel, gewoon mooi roze ;)). Maar ik wil graag wat tips over schoenen/jasje. Ik ben geen hakken expert, dus zat te denken aan een niet al te hoge schoen of sleehak.. Maar vind het zo lastig kiezen! Eventueel wil ik ook nog andere schoenen hebben voor het feest 's avonds... Welke kleur is dan leuk? Ik zat zelf te denken aan een andere zomerkleur of iets van goud ofzo (of is dat ordinair?) Of is een zwarte pump ook leuk? En ik wil ook graag iets op het jurkje voor als het wat fris is, omdat het een mouwloos jurkje is. Maar ik kom haast niet verder als een zwart jasje en dat is niet echt zo zomers. Of kan dat wel? Alvast bedankt voor de moeite!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ieuw, sowieso geen zwart of goud. Mooi jurkje trouwens. Schoenen zou ik denk ik nude kiezen of gebroken wit met een roze accent. Zilver zou eventueel wel kunnen. Jasje zou ik omslagdoek van maken in een lichte kleur,ook met roze en bijvoorbeel mintgroen en gebroken wit erin.
Die tweede schoen van Enn bijvoorbeeld. Heel mooi!
Is er al iets dat je aanspreekt? Dan kunnen we daarna naar soortgelijke schoenen online zoeken.
@Enn Het is inderdaad de kleur van het tweede jurkje, maar dan zonder die watervalhals .

@Jippie, okay goud en zwart is dus een no go.. Nude schoenen lijken me ook wel mooi ja, of inderdaad met een roze accentje. Heb je misschien een voorbeeldje van zo'n omslagdoek?
Nope, maar vast via google goed te vinden
Hier kan je bijvoorbeeld al veel vinden

https://www.bouffante.nl/ ... eys-in-oa-smaragd-en-mint
quote:kissa schreef op 31 juli 2013 @ 22:28:

@Jippie, okay goud en zwart is dus een no go.. Nude schoenen lijken me ook wel mooi ja, of inderdaad met een roze accentje.

http://www.zalando.nl/eve ... v411b00z-401.html?size=41?wmc
Zo'n sjaal sla ik dan gewoon om mijn schouders?

Wat vinden jullie van deze schoenen? leuk? of deze? https://static-img.zalando.de/catalog/K ... 17@1.1.jpg of deze https://static-img.zalando.de/detail/IR ... 05@1.3.jpg

http://www.ziengs.nl/espr ... k-roze-q10330-237318.html
Eerste niet met dat geel.tweede wel. En de laatste die Enn heeft geplaatst ook. Ja,omslagdoen sla je gewoon om je schouder. Of zoek op pasjima
Ik vind deze wel grappig.

Ik vind die slippertjes ook wel leuk, maar toch iets te strand-achtig en die roze vind ik ook niet zo.. Maar iets van sandaaltjes met hak kan ik ook wel aan?
Ik zou voor suède beige pumps gaan
Die zilveren zijn ook mooi trouwens! Ga ik ook even naar kijken... Pff zie echt door de bomen het bos niet meer hoor... Draag normaal ook eigenlijk niet zo vaak hakken en zie nu zoveel leuke schoentjes ;).
Die geel roze zijn leuk! Die zalm metallic van zalando trouwens ook!
Zorg je er a.u.b. wel voor dat je ook op de schoenen kan lopen? Laatst op een bruiloft geweest waar de beste vriendin van de bruid ook een speciale 'taak' had. Natuurlijk had ze zich feestelijk aangekleed, mooi jurkje, mooie bijpassende pumps. Maar volgens mij was het óf een van de eerste keren dat ze op (hoge) hakken liep óf ze had ze van jemand geleend en ze waren te groot, want het was bijna zielig om te zien hoe ze de hele dag rondstrompelde...

Dus: hakken alleen als je er (goed) op kan lopen! Anders zou ik echt voor een laag hakje of open schoentje/sandaaltje gaan. Sowieso misschien slim om iets extra's (comfortabelers) mee te nemen. Voor de zekerheid. En ook je schoenen niet mooi laten wezen tot de grote dag hè, maar dragen vantevoren! Inlopen...

Verder geen stylingtips...
Ik vind goud er juist super mooi bij staan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven