Mode & Beauty alle pijlers

3e gaatjes

01-08-2013 14:48 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii, ik ben nieuw op dit forum, heb het aangemaakt omdat ik vaak vragen heb waarop ik het antwoord niet kan vinden op internet.

Ik wil graag 3e gaatjes laten schieten in mn oren, gewoon door de oorlel geen kraakbeen ofzo, naast mijn 2e gaatjes. Ik heb mijn 2e gaatjes alleen pas een week, mijn vraag is of iemand weet of ik nu eerst de 6 weken tot ik deze eruit mag halen moet wachten met die derde schieten, of dat dat nu al kan? Dankjulliewelll (:
geen idee. Vraag het eens bij een juwelier....
Deden ze bij mij meteen, geen enkel probleem.
En als je je 3e gaatjes hebt wil je na een week 4e gaatjes?
Hahah nee ik hou het wel op 3
Volgens mij kan dat wel, maar als je twijfelt, wacht je toch gewoon een paar weken?
Kan gewoon direct, maar misschien dat het een beetje gevoelig is omdat je vorige gaatjes nog niet volledig geheeld zijn.
Waarom niet? Kan gewoon hoor.
Vroegah deden we het ene gaatje na het andere met een naald en een kurk. Naar mijn weten is er bij niemand een oor afgevallen.

Zelf heb ik er ook nooit last van gehad.
Laat ze wel goed kijken of er nog genoeg ruimte is ivm kraakbeen.
Hier ook 3, oftewel 6, vlak na elkaar '' geschoten''
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hier ook, 1e gaatjes toen ik 8 was, 2e en 3e gaatje toen ik 18 was gelijk na elkaar. was geen probleem.
Not my circus, not my monkeys
Heel erg bedankt allemaal!
Juweliers mogen tegenwoordig nog maar 2 gaatjes schieten, voor de derde (en alle andere gaatjes die je nog zou willen) moet je naar een piercingshop.

En als je jonger bent dan 16, moet je daarvoor ook nog eens toestemming hebben van je ouder(s).
Mijn beleving is dat een juwelier wel een derde gaatje mag schieten zolang het niet in het kraakbeen is. Als de juwelier denkt dat hij te dicht bij het kraakbeen komt kan hij wel weigeren.
Mijn beleving is dat niemand zo nauw kijkt als het maar iets oplevert.
Mijn derde gaatjes zijn gedrukt (echt schieten is het niet meer te noemen). Kon gewoon bij de juwelier, omdat ik genoeg 'lel' had.

Ze vonden het wel praktischer als ik de andere oorbellen eruit haalde, zodat ze meer werkruimte hadden.

Maar goed, dat hangt natuurlijk heel erg van je juwelier en de bouw van je oor af. Als je een juwelier op het oog hebt kan je er gerust binnenlopen om te vragen hoe zij erover denken. Altijd handig om praktische informatie te hebben van mensen die heel de prik-actie uit moeten voeren.
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven