Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Speciaal voor de spion van CCS:

Mogen die %%^*#$@@$^* uitdagingen misschien weer iets minder moeilijk worden?
Eindelijk level 152 gehaald... Wat een snertlevel!
quote:franknii schreef op 31 juli 2013 @ 14:28:

Ik wil nog wel een stapje verder gaan in de complottheorieën hoor.....Ik denk dat CCS een spion hier heeft en dat deze precies bijhoudt wie er klaagt. En dat dan op mysterieuze wijze ze je viva naam kunnen linken aan je ccs account en dat ze er dan voor zorgen dat je "opeens" (met aanhalingstekens met je vingers in de lucht he!) het level haalt. Het is anders TE toevallig dat ik net mijn level 277 heb gehaald! Dat kan toch niet! Daar is Wikileaks en Snowden niks bij!

Das idd wel héél toevallig

Ik zit al dagen te zweten op 165 en vind er geen bal meer aan

En Rat: dat stripje van jou
Op naar 366! Kan ik alleen nog maar op de laptop spelen en niet meer te pas en te onpas op mijn mobiel. Dat is wennen!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
niet te geloven Dacht dat ik er was op level 165, bleef er na de laatste knal in de laatste beurt nog 1 snoepje te gaan over!!!!

1 snoepje
Ik kom hier nog maar een keer bitchen over level 162, ik vind dit level niet leuk en het lukt me niet eens om de combinatie 1 keer te maken van een streep en een verpakte
Gaat een keer lukken, Ladida!
Mag ik iets vragen? Ik krijg extra zetten, alleen als ik die accepteer doen ze het niet. What tha fuxk??
Toe maar jongens, flink klagen! Het helpt echt!

Hier eindelijk de uitdagingen gehaald en nu toch maar weer aan een nieuwe episode begonnen. Level 171 net fluitend gehaald. Maar met de complottheorieën in mijn achterhoofd vermoed ik zomaar dat dat niet heel lang gaat duren...
Ik kom maar niet door level 147.... Grrr.

Iemand nog tips?
Ik zit ook al een tijdje vast bij level 65, maar speel het niet zo vaak meer.
Bij 147 zoveel mogelijk onderin proberen te blijven en het liefst ook zoveel mogelijk aan 1 kant blijven. Wel op de bommen blijven letten, maar de meeste bommen schakel je al uit door onderin veel te spelen
En hoezo aan 1 kant blijven? Knalt er dan meer?

Thnx voor de tips trouwens!
quote:Peacy schreef op 01 augustus 2013 @ 10:51:

Mag ik iets vragen? Ik krijg extra zetten, alleen als ik die accepteer doen ze het niet. What tha fuxk??

Voor de laptop: als je het schermpje ziet waar je op spelen moet drukken, moet je eerst op het icoontje xtra zetten drukken (kies je booster). Als het goed is zie je daar je hoeveelheid xtra zetten staan.

Accepteren alleen is niet genoeg.
Ik had dan het idee dat er dan minder bommen kwamen Kristin. Maar ik heb er ook heel lang over gedaan hoor, ik had het al bijna opgegeven.

Succes!!

En bedankt Slofje! Ik wist dat niet en snapte het dus ook al niet..

Maare iemand nog tips voor 162???
quote:Peacy schreef op 01 augustus 2013 @ 10:51:

Mag ik iets vragen? Ik krijg extra zetten, alleen als ik die accepteer doen ze het niet. What tha fuxk??Dat is bij mij ook op mijn tablet. Snap er ook niets van.
odi et amo
Thanks Slofje!

En op je mobiel? Of is het dan jammer maar helaas, weg extra zetten?
oooooooo ik heb iets erg gedaan

Ik ging dus op de pc kijken hoe dat met die extra zetten zat, maar ik zag ze er niet bij staan. Maar ik had dus wel andere boosters en ik kon het niet weerstaan om een booster te gebruiken en nu heb ik het level gehaald

Heel fijn natuurlijk, dat wel
quote:Kristin schreef op 01 augustus 2013 @ 11:15:

Iemand nog tips?

Geef het op, get a life (je eigen leven dan he, niet een leven bijkopen!).

Ik zit al in mijn vierde week in dit KKKUUUUUUUUUT-level.
quote:Kristin schreef op 01 augustus 2013 @ 11:15:

Iemand nog tips?Vooral doorgaan.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Ehm... Een leven heb ik wel hoor. Speel alleen als mijn dochter slaapt. Dus dat is niet eens zo vaak. 😉
En als je reacties hier te serieus neemt , dan wordt het al helemaaaal niets natuurlijk.
quote:Peacy schreef op 01 augustus 2013 @ 12:04:

Thanks Slofje!

En op je mobiel? Of is het dan jammer maar helaas, weg extra zetten?

Daar kan ik je niet mee helpen, heb geen internet op mijn ouwe beessie

Iemand hier op het topic moet dit toch weten, lijkt me!

Die mogelijkheid zal ook wel op de mobiel beschikbaar zijn, hoor! Kan echt niet dat die xtra zetten zomaar verdwijnen.
Tsssss....
Hier wel gewoon de extra zetten op de iPad. Je krijgt dan een strikje om de level waar je bent. In het begin dacht ik ook dat ik ze niet kreeg. Maar wel dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven