Hoe bruin ben jij?

03-08-2013 12:20 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het bruinst met mijn zonnebril op. Prachtige kleur heb ik dan. Van voren tenminste, van achter ben ik best wel wit. Dat heb je ervan als je in een stoel in de zon zit te lezen.

En jij?
Ik ben heel wit...

zoiets:
Dat heet dan toch porselein Hangmat?
quote:Hangmat schreef op 03 augustus 2013 @ 12:21:

Ik ben heel wit...

zoiets: [img]http://www.stickers-shirts.nl/contents/media/wit.jpg[/img]Ah! Die teint heb ik ook. :-)
ik heb bruin worden lang geleden al opgegeven. Ik moet er heel veel moeite (moeite? in de zon liggen?) voor doen en als er al iets van bruin verschijnt ga ik daarna meteen vervellen.

Ik blijf lekker met factor 50 op in de schaduw en profiteer maar van het feit dat mijn huid misschien niet op een frikandel lijkt als ik 50 ben.
Hebben jullie daar veel moeite voor moeten doen?
Oh hangmat, je bent er niet voor gemaakt. Een vriendin van mij heeft dat ook, maar ze heeft een mooie witte huid vind ik. Ik zie er gewoon ongezond/moe uit als ik wit ben.
Ben jij al zoiets Frizzy?

Mensen vragen mij steeds waarom ik, ook al is het zomer, iedere dag een witte legging draag.

Need I say more?
Ik vind wel dat ik er wat beter uit zie met een beetje een kleur. Maar ja.
Ieder jaar weer gezeur over mijn witte kleur. 'Oh, ben je nog niet op vakantie geweest?' bladiebla. Ik zou best wel bruiner kunnen worden, maar ik vind het helemaal niet comfortabel in de volle zon. Dus zelfs van een zonvakantie kom ik heel licht gebruind thuis. Ik wil er ook helemaal niet uitzien alsof ik onder een zonnebank slaap.
quote:Hangmat schreef op 03 augustus 2013 @ 12:28:

Ben jij al zoiets Frizzy?

[img]http://www.seenontvexpress.com/blog/wp- ... OldTan.jpg[/img]
OMG, die vrouw!

Ik ben redelijk bruin, precies bruin genoeg vind ik zelf.
Witjes met een heeeeele lichte tint in de zomer (rood haar) soms lijk ik wat bruiner door mijn sproetjes
Die foto is écht heel eng!
Smerig, zo'n verdorde handtas! Ik ben wit. Ach, vroeger was een bruin getinte huid heel ordinair.... Dat betekende dat je moest werken en dat hoefde de adel niet.
echt bruin, vooral op mijn armen. Ik was al zo bruin na 2 dagen buiten werken en smeren met factor 30.
Hahaha nee ik ben witter en een heel stuk jonger!

Er heeft ook nog niemand tegen me gezegd dat ik bruin ben. Daarom zeg ik het zelf maar even, hier op het forum.
Frizzy, wat ben je lekker bruin meid!
quote:betjebig schreef op 03 augustus 2013 @ 12:29:

Ieder jaar weer gezeur over mijn witte kleur. 'Oh, ben je nog niet op vakantie geweest?'

Zeggen mensen dat echt?

Gelukkig ken ik zulke types niet.

Verder ben ik niet erg bruin.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
ik word trouwens hoe ouder hoe bruiner.
Ik vind het prachtig hoor! Al die gebruinde mensen.

Helaas voor mij niet weggelegd.

@Betjebig, die vraag krijg ik dus ook heel vaak.
Oh dankje Hangmat!

Mijn moeder vond vroeger altijd dat ik in de zo'n moest liggen/zitten. Maar in die tijd ging ik liever ergens stoer hangen, of mijn kater wegslapen. Het is vast haar schuld dat ik nu heel trots op mezelf ben.
Hoppala, ben je al oud dan?
Hoe vaker ik naar die oude vrouw kijk, hoe vreemder ze eruit ziet. Het bovenstukje van haar bikini zit op haar buik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven