Tips voor klein cadeautje?
zondag 4 augustus 2013 om 13:02
Komende dagen verblijf ik een paar dagen in het huis van de ouders van een vriend (hij past daar op de katten, zijn ouders zijn op vakantie, en ik kom hem gezelschap houden).
Ik wil eigenlijk iets kleins meenemen voor zijn ouders als dank voor de gastvrijheid. Omdatik ze nog nooit ontmoet heb, maar ik wel een paar dagen in hun huis verblijf leek me dat wel zo netjes.
Voor de moeder wordt het waarschijnlijk iets van een leuk plantje, maar hebben jullie tips voor de vader? Liever niet iets van drank of speciaalbier, want hij heeft zelf al een kelder met allerlei bier, dus van mijne zal hij niet onder de indruk zijn
Ik wil eigenlijk iets kleins meenemen voor zijn ouders als dank voor de gastvrijheid. Omdatik ze nog nooit ontmoet heb, maar ik wel een paar dagen in hun huis verblijf leek me dat wel zo netjes.
Voor de moeder wordt het waarschijnlijk iets van een leuk plantje, maar hebben jullie tips voor de vader? Liever niet iets van drank of speciaalbier, want hij heeft zelf al een kelder met allerlei bier, dus van mijne zal hij niet onder de indruk zijn
zondag 4 augustus 2013 om 13:23
Waarom voor beide een apart kado?
Plant voor de tuin is toch ook leuk? Of terras/balcon.
Oh posting geschreven toen de posting hiervoor er nog niet stond.
Iets lekkers voor de katten zou ik zeggen!!! (liefde van de kat gaat door de maag)
Plant voor de tuin is toch ook leuk? Of terras/balcon.
Oh posting geschreven toen de posting hiervoor er nog niet stond.
Iets lekkers voor de katten zou ik zeggen!!! (liefde van de kat gaat door de maag)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 4 augustus 2013 om 15:17
Voor zulk soort aardigheidjes/bedankjes bak ik vaak iets, een ouderwetse appeltaart of lekkere koekjes of gebakjes oid. Wordt eigenlijk altijd heel positief ontvangen.
Maar ik weet niet wanneer je die ouders ziet? Als ze meteen al op reis gaan als je daar aankomt is het niet zo handig. Een idee zou wel kunnen zijn om het voor ze klaar te zetten als verrassing als ze weer thuis komen.
Maar ik weet niet wanneer je die ouders ziet? Als ze meteen al op reis gaan als je daar aankomt is het niet zo handig. Een idee zou wel kunnen zijn om het voor ze klaar te zetten als verrassing als ze weer thuis komen.
zondag 4 augustus 2013 om 15:53
quote:buaya schreef op 04 augustus 2013 @ 15:17:
Ik zie ze niet, want ik ben al weg als ze terugkomen.
Maar goed, het wordt in ieder geval een plantje of iets eetbaars, al dan niet zelfgebakken.
Ik zie ze niet, want ik ben al weg als ze terugkomen.
Maar goed, het wordt in ieder geval een plantje of iets eetbaars, al dan niet zelfgebakken.