Mode & Beauty alle pijlers

Hyalurongel

04-08-2013 15:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de Aldi hebben ze deze van de week in de reclame gehad, heeft iemand er ervaring mee?
Ik heb het eerder eens een keer gekocht. Fijn spul maar dat ik nou kan zeggen dat het echt verschil maakt, nee dat niet. Ik moet erbij zeggen dat ik geen probleemhuid heb, dus daar kan ik verder niet over oordelen.
wat is het?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh wacht!

Ik lees het nu goed.

Ik las : Hyalu rongel.

Excuus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het belooft vermindering van rimpeldiepte en optimale hydratatie. Ik gebruik het soms voor ik dag- of nachtcreme opbreng. Er zit een pipetje in. Ik gebruik 2 druppels per keer dat is ruim voldoende dus je kunt er lang mee doen.
quote:Enn schreef op 04 augustus 2013 @ 17:11:

wat is het?Als je het niet kent, dan heb je er ook geen ervaring mee
quote:malu3 schreef op 04 augustus 2013 @ 17:15:

Het belooft vermindering van rimpeldiepte en optimale hydratatie. Ik gebruik het soms voor ik dag- of nachtcreme opbreng. Er zit een pipetje in. Ik gebruik 2 druppels per keer dat is ruim voldoende dus je kunt er lang mee doen.

Ik heb nog geen rijpe huid.

Er lagen er nog maar 3 in de bak, dus het loopt goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven