gtst code app
vrijdag 5 juli 2013 om 21:40
Voor codes voor de app
Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?
Mijn bevinding nu
Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen
Code 2 is droom
Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?
Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?
Mijn bevinding nu
Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen
Code 2 is droom
Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?
zondag 4 augustus 2013 om 10:22
Yes, noud leeft nog! Het kan dus nog wiet, nina, aysen of mike zijn... Snap alleen niet zo goed wat die eerdere hints met noud te maken hadden, gesprek tussen laura en mike bijvoorbeeld.
Noud en maxime klonken niet bijzonder overstuur dus ik denk dat nina ook nog leeft.
Of misschien zien ze zelf ook niet wie gevallen is.. Ze hebben toch zo'n pak aan?
Noud en maxime klonken niet bijzonder overstuur dus ik denk dat nina ook nog leeft.
Of misschien zien ze zelf ook niet wie gevallen is.. Ze hebben toch zo'n pak aan?
zondag 4 augustus 2013 om 10:33
quote:gnerkje40 schreef op 04 augustus 2013 @ 10:10:
Aysen is toch nog niks van bekend, of heb ik iets gemist?Nee, ik weet dit eigenlijk niet zeker inderdaad, heb het even teruggezocht en door dat filmpje dat Aysen zo heel erg alles controleert voordat ze haar pak enz aan doet ging ik ervan uit dat zij ook nog leeft, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Aysen is toch nog niks van bekend, of heb ik iets gemist?Nee, ik weet dit eigenlijk niet zeker inderdaad, heb het even teruggezocht en door dat filmpje dat Aysen zo heel erg alles controleert voordat ze haar pak enz aan doet ging ik ervan uit dat zij ook nog leeft, maar dat hoeft natuurlijk niet.
maandag 5 augustus 2013 om 11:43
Op een ander forum hebben ze afleveringen teruggekeken (haha) en dit is Wiet haar tas voor/tijdens/na/op/onder de sabotage: http://www.plaatjesdump.n ... c36e5367b8ff311425ed7.png
Dus die valt denk ik wel af. Zou ook wel lame zijn als Wiet alwéér dader is.
Dus die valt denk ik wel af. Zou ook wel lame zijn als Wiet alwéér dader is.
maandag 5 augustus 2013 om 19:01
Ik denk dat als het Nina is (slachtoffer) dat we wel de spannendste verhaallijn zullen krijgen...
Maar ja... vorig jaar had ik bij de cliffhanger/app van 'Wie is Tim?!?' mij ook verheugd op een retespannende verhaallijn met comebacks als zoon van Frits van Houten, Martine Hafkamp etc. Niet 'gewoon' maar een simpel buitenechtelijk zoontje van Anton. Dan toch op zijn minst van Anton en Janine ofzo...
Maar ja... vorig jaar had ik bij de cliffhanger/app van 'Wie is Tim?!?' mij ook verheugd op een retespannende verhaallijn met comebacks als zoon van Frits van Houten, Martine Hafkamp etc. Niet 'gewoon' maar een simpel buitenechtelijk zoontje van Anton. Dan toch op zijn minst van Anton en Janine ofzo...