Entertainment alle pijlers

gtst code app

05-07-2013 21:40 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor codes voor de app

Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?

Mijn bevinding nu

Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen

Code 2 is droom

Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?

wie valt er?

Totaal aantal stemmen: 94

Aysen (12%)
Rikki (3%)
Nuran (6%)
Wiet (10%)
Lorena (1%)
Maxime (11%)
Mike (41%)
Noud (10%)
Nina (6%)
Noud leeft nog!

Wie weten we nu zeker?

Rikki, Maxime, Nuran, Noud, Aysen

Vergeet ik iemand?
Oh, code is 0209 en daar hoor je dat het slachtoffer een springbevret heeft. Dus Mike of Lorena. Ik ga nu voor Mike.
Iedereen heeft een springbrevet gekregen... ( zie fb pagina Leo)
Ohhhhhh oke.

We hebben trouwens nog verdomd weinig over Nina gehoord.

Ik vind de app leuk, maar wist niet dat er een topic over was.

Ik ga voor Mike. Lorena wordt ervan verdacht ivm die tang. En wiet heeft bewijs dat Lorena het niet was. Ofzo.
Aysen is toch nog niks van bekend, of heb ik iets gemist?
Yes, noud leeft nog! Het kan dus nog wiet, nina, aysen of mike zijn... Snap alleen niet zo goed wat die eerdere hints met noud te maken hadden, gesprek tussen laura en mike bijvoorbeeld.

Noud en maxime klonken niet bijzonder overstuur dus ik denk dat nina ook nog leeft.

Of misschien zien ze zelf ook niet wie gevallen is.. Ze hebben toch zo'n pak aan?
Ik denk dat Laura het heeft gedaan. Lorena word verdacht door die tang.
quote:gnerkje40 schreef op 04 augustus 2013 @ 10:10:

Aysen is toch nog niks van bekend, of heb ik iets gemist?Nee, ik weet dit eigenlijk niet zeker inderdaad, heb het even teruggezocht en door dat filmpje dat Aysen zo heel erg alles controleert voordat ze haar pak enz aan doet ging ik ervan uit dat zij ook nog leeft, maar dat hoeft natuurlijk niet.
quote:yolo8, 11 uur geleden

Oh, code is 0209 en daar hoor je dat het slachtoffer een springbevret heeft. Dus Mike of Lorena. Ik ga nu voor Mike.Ze hebben allemaal een brevet, anders mogen ze geen single sprong maken.
Ik heb zo'n vermoeden dat het Lorena is op de beveiligingscamera, of Aysen? Ik weet niet meer van wie die tas is
Wel opgelucht dat Noud nog leeft. Op de een of andere manier wel sympathie voor hem. Al zou het natuurlijk wel kunnen dat het toch op hem gemunt was en er iemand anders zijn pak aandeed (Nina?)

Laura als 'dader' had ik nog niet aan gedacht!
Offfffffffff is het Monica haar tas?
Monica zou ook kunnen ja.

Ik heb geen idee.

De filmpjes/aanwijzingen zijn altijd zo vaag, ik snap er niets meer van haha.
quote:yolo8, 1 uur geleden

Ik heb zo'n vermoeden dat het Lorena is op de beveiligingscamera, of Aysen? Ik weet niet meer van wie die tas isDeed mij aan Nina denken, zoals ze liep. Wel duidelijk een vrouw.
Ja sowieso een vrouw met die tas en dat klungelige en de manier van lopen.

Kan inderdaad ook nog Nina zijn... sjongejonge.
Ik denk Nina!
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond
De figuur in het filmpje heeft geen lamme klauw, toch?

Als de tas valt, pakt ze die met rechts op.
Op een ander forum hebben ze afleveringen teruggekeken (haha) en dit is Wiet haar tas voor/tijdens/na/op/onder de sabotage: http://www.plaatjesdump.n ... c36e5367b8ff311425ed7.png

Dus die valt denk ik wel af. Zou ook wel lame zijn als Wiet alwéér dader is.
@lotte: ik had er wel naar zitten kijken, maar misschien dat ze daarom dat ene liet vallen.
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond
Als het Nina is, vraag ik me wel af wie het telefoontje naar Ludo gaat plegen.....

'Goedemiddag Ludo, als je wilt kun je je prinses met een plamuurmes van de landingsbaan komen steken.'
Ik denk dat als het Nina is (slachtoffer) dat we wel de spannendste verhaallijn zullen krijgen...

Maar ja... vorig jaar had ik bij de cliffhanger/app van 'Wie is Tim?!?' mij ook verheugd op een retespannende verhaallijn met comebacks als zoon van Frits van Houten, Martine Hafkamp etc. Niet 'gewoon' maar een simpel buitenechtelijk zoontje van Anton. Dan toch op zijn minst van Anton en Janine ofzo...
Weet iemand het codewoord?
Misschien heeft Wiet haar eigen kabels doorgesneden, en probeert ze als wraak de schuld bij een ander te leggen.
Ik wil gewoon nu al weten wie dood is en niet pas 2 september......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven