Nog steeds wakker

04-08-2013 22:57 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds het openen van mijn topic toen en vandaag heb ik wel geslapen. Niet noemenswaardig, maar genoeg om in leven te blijven. Toevallig ook een slaaponderzoek gehad.
quote:maroon5 schreef op 04 augustus 2013 @ 23:36:

[...]

Jep, nog twee weken.

Moet nog even kijken of ik teinkaartjes kan scoren, mn auto heeft zulke rare kuren, die vertrouw ik zulke lange enden niet meer toe. En anders doen we het dagje in de herfstvakantie (dan heb ik er inmiddels weer een APK opzitten, of mss een ander autootje)Nee, doe maar niet meer zo ver met die auto dan.
Ah-actie is net uitverkocht vorig weekend ofzo. (online codes activeren en printen, zou niet zo snel de gok wagen via mp). Blokker doet misschien nog wat in de zomer, kruidvat pas daarna weer. (was in 2012 tenminste)
Haha, ik kom hier graag weer meeschrijven als dat mag. De AAA? Als in de batterijen of als in de speciale versie van de AA?
quote:Miekkie schreef op 04 augustus 2013 @ 23:38:

Sinds het openen van mijn topic toen en vandaag heb ik wel geslapen. Niet noemenswaardig, maar genoeg om in leven te blijven. Toevallig ook een slaaponderzoek gehad.Oh! Jeetje, wanneer krijg je de uitslag?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Miekkie schreef op 04 augustus 2013 @ 23:40:

Haha, ik kom hier graag weer meeschrijven als dat mag. De AAA? Als in de batterijen of als in de speciale versie van de AA?

Oeps.

Tuuk kom je weer meeschrijven!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat is de Af-en-toe Anonieme Alcoholist
quote:Miekkie schreef op 04 augustus 2013 @ 23:40:

Gezellig!

Wanneer krijg je uitslag van het slaaponderzoek?
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 augustus 2013 @ 23:35:

[...]

He Ieb in da house. Hoest in love life?

Hallo!

Ja alles gaat goed hier, ook in de liefde. Hij is net naar huis en ik wacht eigenlijk op een berichtje dat hij veilig is thuisgekomen maar hij moet 5 kwartier rijden, ruim, dus dat duurt nog wel even.

Misschien zo toch maar naar bed.

Hebben inmiddels wat vrienden en familie van elkaar ontmoet. Was wel spannend. Over 2 weken mijn verjaardag met heel veel familie en vrienden van mij, ben benieuwd!

Verder ga ik stoppen met de therapie op 6 september, de verjaardag van Pat. Ik ben er wel aan toe en ga daarna extra vrijwilligerswerk doen. Mijn psychiater geeft aan dat ze liever niet heeft dat ik gelijk betaald werk gaan doen en dat ben ik wel met haar eens.
Uitslag heb ik al gehad. Ik schijn een professionele snurker te zijn. Waar anderen in de slaapgrafiek af en toe een groen balkje ( snurkfrequentie) hadden, kleurde mijn hele grafiek groen.

Zoals mijn kno arts zei: je bent er goed in.

Altijd geweten dat ik ergens in uitblonk. Partner is toch iets minder trots :-)
quote:maroon5 schreef op 04 augustus 2013 @ 23:44:

Dat is de Af-en-toe Anonieme Alcoholist

*Veegt zweet van het voorhoofd, dat was het*

(voor ik ook bij eausm terecht kom , maar dat zou wel terecht zijn)
Klinkt goed Iebeltje, fijn dat het zo goed gaat allemaal!

Hahaha Miekkie, knap toch, dat je dat kan! Staat altijd goed op je CV
quote:Miekkie schreef op 04 augustus 2013 @ 23:46:

Uitslag heb ik al gehad. Ik schijn een professionele snurker te zijn. Waar anderen in de slaapgrafiek af en toe een groen balkje ( snurkfrequentie) hadden, kleurde mijn hele grafiek groen.

Zoals mijn kno arts zei: je bent er goed in.

Altijd geweten dat ik ergens in uitblonk. Partner is toch iets minder trots :-)Hebben ze ook nog een oplossing? Altijd handig voor je man.
Ik heb het ook gelijk erbij gezet! En om salarisverhoging gevraagd aangezien ik ook slaapdiensten draai en daar ook mijn talent benut.
Ja, de oplossing..... Die is voor mij minder gunstig. De amandelen moeten eruit.
Altijd handig, ik zeg: Kat in het bakkie!
Klinkt goed Iebje!
Oeh, dat is idd minder prettig. (heel stom mss, maar gaat het dan om de neus, of keel amandelen?)
Spannende ontwikkelingen Ieb. Stoppen met therapie natuurlijk. Dat is wel een mega stap.

Ik had laatst nog meegemaakt dat je zus en oom en tante hem hadden ontmoet, volgens mij ging dat goed he?

Eng hoor, ook voor hem, het is niet niks waar je `gevoelsmatig` mee te dealen hebt. Ik verwoord het niet hoe ik bedoel maar je snapt het wel.
quote:Miekkie schreef op 04 augustus 2013 @ 23:50:

Ja, de oplossing..... Die is voor mij minder gunstig. De amandelen moeten eruit.

Dat is naar he, als je wat ouder bent.

Bij mij zijn ze er uitgehaald toen ik 2 was. Volgens mij deden ze dat standaard vroeger.
De keelamandelen. Volgens de kno arts waren het knoeperds van amandelen
Ja, het schijnt heel pijnlijk te zijn. Ik ben stiekem ook echt heel bang. Ook nog nooit geopereerd en een rasechte bangepoepert
quote:Miekkie schreef op 04 augustus 2013 @ 23:49:

Ik heb het ook gelijk erbij gezet! En om salarisverhoging gevraagd aangezien ik ook slaapdiensten draai en daar ook mijn talent benut.

Kijk dat klinkt toch al goed.

Oja de amandelen eruit, doe het nu, je moet erna veel ijsjes eten en met deze warmte kan het geen straf zijn. Wil je nog een recept met amandelen?

(stond toen ik vandaag kattenvoer moest halen bij de AH weer voor de ijsafdeling, maar ik wil 1 ijsje, niet een dozijn. Heb dit jaar nog niet 1 ijsje op, ik ben zo besluiteloos door de hoeveelheid die ik niet wil kopen)
Ja, wat is vroeger? Ik ben 28 en in mijn vroeger deden ze het dus niet. Helaas
quote:Jonari schreef op 04 augustus 2013 @ 23:53:

[...]

Dat is naar he, als je wat ouder bent.

Bij mij zijn ze er uitgehaald toen ik 2 was. Volgens mij deden ze dat standaard vroeger.Bij mij zijn ze er een paar keer uit gehaald, ze kunnen volgens mij weer aangroeien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven