Nog steeds wakker
zondag 4 augustus 2013 om 23:58
quote:Miekkie schreef op 04 augustus 2013 @ 23:54:
Ja, het schijnt heel pijnlijk te zijn. Ik ben stiekem ook echt heel bang. Ook nog nooit geopereerd en een rasechte bangepoepert
Lieverd, ze brengen je echt onder narcose hoor, je merkt niets van de operatie!!!!
Kan er iemand bij je zijn als je wakker wordt?
Ja, het schijnt heel pijnlijk te zijn. Ik ben stiekem ook echt heel bang. Ook nog nooit geopereerd en een rasechte bangepoepert
Lieverd, ze brengen je echt onder narcose hoor, je merkt niets van de operatie!!!!
Kan er iemand bij je zijn als je wakker wordt?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 5 augustus 2013 om 00:01
quote:Jonari schreef op 04 augustus 2013 @ 23:58:
[...]
Ja, dat heb ik ook vaker gehoord.
Raar he?
Idd, ik weet niet meer hoevaak bij mij. Keel- en neus-amandelen. Had toen gewoon een toko moeten beginnen .
Miekkie, makkelijk gezegd en ik zou ook zenuwachtig zijn hoor. Als het rond Amsterdam is dan wil ik wel met een ijsje bij je bed zitten als je wakker wordt!
[...]
Ja, dat heb ik ook vaker gehoord.
Raar he?
Idd, ik weet niet meer hoevaak bij mij. Keel- en neus-amandelen. Had toen gewoon een toko moeten beginnen .
Miekkie, makkelijk gezegd en ik zou ook zenuwachtig zijn hoor. Als het rond Amsterdam is dan wil ik wel met een ijsje bij je bed zitten als je wakker wordt!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 5 augustus 2013 om 00:02
quote:Miekkie schreef op 04 augustus 2013 @ 23:59:
Een paar keer??? Op welke leeftijd? Volgens mij is dat bij kinderen zo, niet bij volwassenen en als ze niet alles weghalen. Toch? Toch?
Nee lieverd, toen ik kind was.
Niet als je volwassen bent, denk ik, heb er nooit meer last van gehad.
Het komt echt goed. En geloof me dat je er niets van merkt van het eruit halen.
Een paar keer??? Op welke leeftijd? Volgens mij is dat bij kinderen zo, niet bij volwassenen en als ze niet alles weghalen. Toch? Toch?
Nee lieverd, toen ik kind was.
Niet als je volwassen bent, denk ik, heb er nooit meer last van gehad.
Het komt echt goed. En geloof me dat je er niets van merkt van het eruit halen.
maandag 5 augustus 2013 om 00:05
quote:Miekkie schreef op 04 augustus 2013 @ 23:57:
Haha, ik heb al amandelpasta gekregen. Recept met amandelen kan nooit kwaad.
Ik moet over 3 weken al
Nou denk hieraan;
Kalkoenschnitsel met bloemkool, banaan en amandelboter;
Haha, ik heb al amandelpasta gekregen. Recept met amandelen kan nooit kwaad.
Ik moet over 3 weken al
Nou denk hieraan;
Kalkoenschnitsel met bloemkool, banaan en amandelboter;
maandag 5 augustus 2013 om 00:08
quote:Miekkie schreef op 05 augustus 2013 @ 00:03:
Alkmaar is het. Enige voordeel is dat ik eindelijk een grote opblaasballon krijg. Heb vriend al gesommeerd die te kopen
ik durf het bijna niet te vragen maar wat moet je met een opblaasballon doen?
(antwoorden +18 hoef ik niet te horen hoor )
Alkmaar is het. Enige voordeel is dat ik eindelijk een grote opblaasballon krijg. Heb vriend al gesommeerd die te kopen
ik durf het bijna niet te vragen maar wat moet je met een opblaasballon doen?
(antwoorden +18 hoef ik niet te horen hoor )
maandag 5 augustus 2013 om 00:09