Account verwijderen
maandag 5 augustus 2013 om 21:36
quote:@ibientje schreef op 05 augustus 2013 @ 21:28:
Bedankt voor de info.
Maareh....vanwaar de aanvallende toon?
Ik wil mijn nick graag veranderen....Kan niet. Je kunt wel een nieuw account aanmaken, op een ander e-mailadres dan je voor je huidige account gebruikt. En aangezien dubbelnicken verboden is kun je dan je oude nick het best laten anonimiseren of deactiveren.
Bedankt voor de info.
Maareh....vanwaar de aanvallende toon?
Ik wil mijn nick graag veranderen....Kan niet. Je kunt wel een nieuw account aanmaken, op een ander e-mailadres dan je voor je huidige account gebruikt. En aangezien dubbelnicken verboden is kun je dan je oude nick het best laten anonimiseren of deactiveren.
maandag 5 augustus 2013 om 21:38
quote:@ibientje schreef op 05 augustus 2013 @ 21:35:
Thx! Ik begreep dat dat niet met hetzelfde email adres kon.
Heb niet goed over mijn nick nagedacht, gebruik hem op meer plaatsen......
Praat (nog) niet veel mee maar vind het wel leuk om mee te lezen en ben nog een beetje zoekende waar inbreng kan/gewenst is.Eerlijk gezegd boeit het mij nooit of mijn inbreng wel gewenst is. Ik daver gewoon overal binnen en als het ze niet bevalt staat het ze ten allen tijde vrij me onder de negeer te zetten of verrot te schelden.
Thx! Ik begreep dat dat niet met hetzelfde email adres kon.
Heb niet goed over mijn nick nagedacht, gebruik hem op meer plaatsen......
Praat (nog) niet veel mee maar vind het wel leuk om mee te lezen en ben nog een beetje zoekende waar inbreng kan/gewenst is.Eerlijk gezegd boeit het mij nooit of mijn inbreng wel gewenst is. Ik daver gewoon overal binnen en als het ze niet bevalt staat het ze ten allen tijde vrij me onder de negeer te zetten of verrot te schelden.
maandag 5 augustus 2013 om 21:43
Maar het is niet echt nodig om deze nick te deactiveren of te anonimiseren. Want je hebt buiten dit topic slechts 2 berichten geschreven. Dubbelnicken telt alleen als je in hetzelfde topic met twee verschillende nicks post, en dan zelfs alleen als je dat doet met boze opzet.
Makkelijkst lijkt me dus om een nieuwe nick aan te maken, en dat moet met een ander mailadres. En dan deze niet meer gebruiken. Klaar.
Makkelijkst lijkt me dus om een nieuwe nick aan te maken, en dat moet met een ander mailadres. En dan deze niet meer gebruiken. Klaar.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
maandag 5 augustus 2013 om 21:45
Je vroeg trouwens niet hoe je je nick kon veranderen, maar hoe je hem kon anonimiseren. Dat is een heel andere vraag. Vandaar mijn reactie. Anonimiseren lijkt me alleen nodig als je bang bent dat anderen je herkend hebben of zo. Niet als je 2 berichtjes over jurken hebt gepost.
Maar goed, je bedoelde dus: hoe kan ik mijn nick veranderen.
Maar goed, je bedoelde dus: hoe kan ik mijn nick veranderen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
maandag 5 augustus 2013 om 21:48
maandag 5 augustus 2013 om 21:51
maandag 5 augustus 2013 om 21:52
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/180618/messages
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 5 augustus 2013 om 21:54
quote:@ibientje schreef op 05 augustus 2013 @ 21:49:
Nog een ander vraagje; hoe zien jullie welke post ik gedaan heb?Onder iedere avatar staan een paar symbolen, waaronder een vergrootglaasje (loepje). Als je daarop klikt komen alle posts van de desbetreffende forummer tevoorschijn, probeer maar eens bij mij. Is af en toe reuze verhelderend .
Nog een ander vraagje; hoe zien jullie welke post ik gedaan heb?Onder iedere avatar staan een paar symbolen, waaronder een vergrootglaasje (loepje). Als je daarop klikt komen alle posts van de desbetreffende forummer tevoorschijn, probeer maar eens bij mij. Is af en toe reuze verhelderend .
maandag 5 augustus 2013 om 22:03
@ Lady-Voldemort; je schrijft dat je overal binnen davert maar ik lees nou wel ff mee maar krijg wel regelmatig het gevoel dat het echt vaste groepjes zijn op bepaalde onderwerpen. Daardoor ben ik wat terughoudender geweest.
Verder heb ik eigenlijk overal ook wel een mening over!
En omdat ik graag wat meer mee wil praten mocht dat dus wel wat meer anoniem!
Verder heb ik eigenlijk overal ook wel een mening over!
En omdat ik graag wat meer mee wil praten mocht dat dus wel wat meer anoniem!