rokje
woensdag 7 augustus 2013 om 14:10
woensdag 7 augustus 2013 om 14:27
quote:kipkluifje schreef op 07 augustus 2013 @ 14:22:
Een panty in de zomer? Is die panty voor 's avonds als het wat frisser word aan de benen? Van die hele dunne huidkleurige stay up's van de hema?Tip: van te voren proberen of ze echt blijven plakken (een dagje) of dat ze halverwege de dag afzakken (dat doen ze bij mij nl altijd, niet grappig!) en anders vastplakken met duct tape
Een panty in de zomer? Is die panty voor 's avonds als het wat frisser word aan de benen? Van die hele dunne huidkleurige stay up's van de hema?Tip: van te voren proberen of ze echt blijven plakken (een dagje) of dat ze halverwege de dag afzakken (dat doen ze bij mij nl altijd, niet grappig!) en anders vastplakken met duct tape
woensdag 7 augustus 2013 om 14:31
woensdag 7 augustus 2013 om 14:44
Sally hansen pantyspray vind ik ideaal voor dit soort dingen. Ik heb mooi gevormde benen maar erg bleek, met ook altijd blauwe plekken, rode plekjes van scheren en dergelijke. Dat spul verbergt oneffenheden zoals adertjes, scheerbultjes, laat je benen glad aan voelen en geeft ze een heel subtiel gezond tintje zonder oranjekleuring. Het is een soort foundation voor je benen die niet afgeeft.
woensdag 7 augustus 2013 om 14:46
woensdag 7 augustus 2013 om 14:49
Als je een panty wilt dragen, dan kan ik je de FALKE SHELINA 12 ZOMERPANTY - SUN of BRASIL- aanraden.
De sun is wat donkerder en geeft een effect alsof je bruine benen hebt, de brasil is een tint lichter.
Ze zijn heel dun en geven een erg mooie uitstraling. Ze glanzen niet, het ziet eruit alsof je poeder op je benen hebt.
Blote benen zijn nu ook een optie. Als ik jou was zou ik met zelfbruiningsproducten erg voorzichtig zijn als je een (erg) lichte huid hebt. Ik zou eerder voor de dove body lotion gaan als ik jou was, omdat die slechts geleidelijk kleur geeft.
De sun is wat donkerder en geeft een effect alsof je bruine benen hebt, de brasil is een tint lichter.
Ze zijn heel dun en geven een erg mooie uitstraling. Ze glanzen niet, het ziet eruit alsof je poeder op je benen hebt.
Blote benen zijn nu ook een optie. Als ik jou was zou ik met zelfbruiningsproducten erg voorzichtig zijn als je een (erg) lichte huid hebt. Ik zou eerder voor de dove body lotion gaan als ik jou was, omdat die slechts geleidelijk kleur geeft.
woensdag 7 augustus 2013 om 14:51
woensdag 7 augustus 2013 om 14:53
Je kunt ook bij lush een product kopen dat een mooie bruine tint geeft. Dat kun je er weer afwassen. Het heet black stockings, klinkt heftiger dan het is. Volgens mij heeft de body shop iets vergelijkbaars en ook Benefit (bij Douglas) verkoopt ook zoiets.
De kans dat dat vlekt is kleiner en je zit er niet langer aan vast dan tot je volgende wasbeurt.
De kans dat dat vlekt is kleiner en je zit er niet langer aan vast dan tot je volgende wasbeurt.
woensdag 7 augustus 2013 om 15:05
Glanzende panty's zijn sowieso niet mooi Even zoeken naar 'mousse' of 'mat', dus!
Bij de primark en de H&M hebben ze prima panty's. En als je panty 40 denier is, heb je echt heel weinig kans op ladders.
Huidskleurig zou ik ook niet doen.. erg lastig om de juiste kleur te vinden. Als je geen gekleurde panty wil & gewoon zwart iets te saai vind, misschien is dan zo'n panty leuk?
Bij de primark en de H&M hebben ze prima panty's. En als je panty 40 denier is, heb je echt heel weinig kans op ladders.
Huidskleurig zou ik ook niet doen.. erg lastig om de juiste kleur te vinden. Als je geen gekleurde panty wil & gewoon zwart iets te saai vind, misschien is dan zo'n panty leuk?
woensdag 7 augustus 2013 om 16:13
@Caribou: de duct tape? Denk het ook niet, maar bij mij bleven die dingen dus echt niet op mijn benen hangen. Ik heb ook nog nooit van iemand gehoord dat dat bij haar wel het geval was. En afzakkende kousen zijn alles behalve sexy, zelfs met zo'n kanten rand erom.
De panty's van de Hema in het vierkant doosje zijn inderdaad heel fijn. Die zijn heel licht van kleur.
De panty's van de Hema in het vierkant doosje zijn inderdaad heel fijn. Die zijn heel licht van kleur.