Stappen in brabant!
dinsdag 6 augustus 2013 om 21:13
Hoi allemaal,
Sinds kort woon ik in het gezellige Brabant. Ik ken hier verder nog helemaal niemand en wil graag wat leuke contacten opdoen.
Wat ik leuk vind om te doen is onder andere: uitgaan, een drankje op het terras of 's avonds in de kroeg, naar de bios, iets bakken/koken, shoppen.
Ik ben trouwens 20 jaar. En woon in Den Bosch
Lijkt het je leuk om deze week of volgende week samen wat te drinken of 's avonds een kroeg in te duiken? Dan hoor ik het graag!
Groetjes
Sinds kort woon ik in het gezellige Brabant. Ik ken hier verder nog helemaal niemand en wil graag wat leuke contacten opdoen.
Wat ik leuk vind om te doen is onder andere: uitgaan, een drankje op het terras of 's avonds in de kroeg, naar de bios, iets bakken/koken, shoppen.
Ik ben trouwens 20 jaar. En woon in Den Bosch
Lijkt het je leuk om deze week of volgende week samen wat te drinken of 's avonds een kroeg in te duiken? Dan hoor ik het graag!
Groetjes
woensdag 7 augustus 2013 om 11:41
woensdag 7 augustus 2013 om 21:49
Geen idee, ik ben nog een beetje aan het uitvinden hoe de site nu precies werkt. Mijn e-mailadres is suusv.v@hotmail.com
anoniem_183907 wijzigde dit bericht op 07-08-2013 21:56
Reden: verkeerd mailadres!
Reden: verkeerd mailadres!
% gewijzigd
woensdag 7 augustus 2013 om 22:04
Ik had een verkeerd mailadres opgegeven daar wist ik het wachtwoord niet meer van. De goede is suusv.v@hotmail.com