ballstretcher

07-02-2012 11:16 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik toch weer iets tegengekomen waarover volgens mij nog geen topic bestaat; de ballstretcher. Mijn huidig (en als het goed is blijvend) lief draagt er eentje. Bijna alle dagen blijkbaar, maar pas nu na 6 maanden weet ik het. Hij heeft hem steeds zorgvuldig afgedaan en opgeborgen omdat-ie bang is dat ik het een afknapper zou vinden... Nu heeft hij hem late zien; het is een dikke stalen ring met twee schroefjes, volgens hem zo'n 700 gram. Deze doet hij dan om zijn zak zodat het zijn ballen omlaag trekt.

Ik weet dat het voor sommige mannen blijkbaar prettig is als er tijdens de seks wat aan de ballen wordt getrokken, maar de hele dag?!?

Hij vertelde me dat hij hem voornamelijk draagt om "low hangers" te "kweken" omdat hij dat geil vindt. (goole images tip: "low hangers").

Nu was het me al eens opgevallen dat het er in zijn kruis wat losjes aan toe gaat :-).

Ik ben nu aan het overwegen of ik bezwaar moet maken of niet; van de

ene kant maakt het me niet zoveel uit, maar ik geloof dat ze van mij ook niet echt nóg "lower" hoeven. Dat het zo'n ouwemannenzak wordt, zeg maar.

Hij geeft zelf aan dat de rek er nu wel zo'n beetje uit is, maar zeker is hij hier niet van. Is er iemand die hier kennis van heeft, of een partner heeft die zo'n ding draagt?

Ik moet hier toch een mening over vormen!
Hm, ik vind mannelijke onderdelen anders best leuk Kan daar wel degelijk erg blij van worden, al vergeet ik niet te ademen ofzo
quote:herfstig schreef op 08 februari 2012 @ 15:06:

Hm, ik vind mannelijke onderdelen anders best leuk Kan daar wel degelijk erg blij van worden, al vergeet ik niet te ademen ofzo Leuk, in actieve toestand bedoel je, neem ik aan? Mocht je het niet weten (ik ken je niet); soms worden ze tussendoor kleiner en dan gaan ze een beetje hangen ook! Dat is mij ook weleens gebeurd. Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je dat gebungel mooi kunt vinden! (sorry, was ff off-topic want verbaasd)
Haha, ook in die toestand vind ik het leuk speelgoed Ze blijven alleen nooit lang zo
Eens met herfstig; een slappe piemel kan best mooi zijn mits hij geen al te teruggetrokken leven leidt! Er moet dan wel wat hangen en geen rimpelig stompje worden. Wat dat betreft (terug on topic) heeft een beetje losse hangzak dus ook mijn voorkeur om een beetje mee te spelen....
Costello, je bent hilarisch!

Van sommige mannen zie ik het klokkenspel met graagte hoor, al geniet een stevige zak ook mijn voorkeur.

Ik daarentegen vind dames weer bijzonder onvakkundig afgewerkt, al die vellen en bellen, waar is dat voor nodig?
Maar al-met-al ben ik dus nog steeds de enige hier die een vriend heeft die de boel bewust uitrekt?
quote:liefspook schreef op 08 februari 2012 @ 15:19:

Maar al-met-al ben ik dus nog steeds de enige hier die een vriend heeft die de boel bewust uitrekt?Gezien Google zijn er meer mannen die het doen. Ik had er zelf nog nooit van gehoord. Ieder zijn voorkeur natuurlijk, wat de een mooi vindt, kan een ander lelijk vinden, over smaak valt niet te twisten. Persoonlijk vind ik het vergelijkbaar met vrouwen die bewust proberen om "uitgelubberde" thee-zak borsten probeert te "kweken". (Sorry voor de bewoording)
@little_pickle; ik denk dat het iets te maken moet hebben met het gevoel dat "cohones grandes" erg mannelijk zijn of zo. Zoals men zegt: "die vent heeft kloten" of "een man met ballen".

Zoals gezegd; een schoonheidscompetitie zal het mannelijk geslacht nooit winnen. Bij een "mannelijke uitstraling" van een stel stierekloten kan ik me wel iets voorstellen.

@liefspook; kan dat misschien de achterliggende gedachte zijn van je vriend? Heeft-ie een piepstemmetje te compenseren?

Maar al-met-al ben ik dus nog steeds de enige hier die een vriend heeft die de boel bewust uitrekt?

Ik ben er niet bekend mee, echt nooit van gehoord, tot nu.

Wat ik me afvraag, vindt hij jou mening niet heel belangrijk in deze?

Ik zou hierin de mening van mijn vriendin toch zwaar meewegen.
@dennis, hij heeft het me gezegd met het idee van: vind je het okee dat ik daarmee doorga?

Daar had ik eigenlijk geen antwoord op; tenzij de boel straks op zijn knieen hangt :-) geloof ik niet dat ik een reden heb bezwaar te maken. Het is zijn lijf en daar heb ik geloof ik geen zeggenschap over. Vandaar dat ik me afvraag of anderen hier positieve of negatieve ervaringen hebben met (de gevolgen van) zo'n ding. Misschien weet ik dan of het nadelig kan zijn voor mij.
Ik zou bijvoorbeeld over een jaar of twee nog wel graag onopvallend mer hem naar de sauna willen kunnen.

Maar al-met-al ben ik dus nog steeds de enige hier die een vriend heeft die de boel bewust uitrekt?Nee, ik draag ook een ballstretcher ,al moet ik zeggen dat de mijne een andere functie heeft. Het spant de ballen strak, maakt ze wat gevoeliger en makkelijker bereikbaar wanneer mijn vrouw tikjes aan wilt brengen met een rijzweep. Ik draag het niet regelmatig, alleen wanneer mijn vrouw dat wilt.
Liefspook: volgens mij ben jij die man
@blinkiebell; in dat geval zou de hele kwestie niet aan de orde zijn omdat het mij te ongemakkelijk lijkt om zon ding te dragen.
Bij het lezen van dit topic vroeg ik me het volgende af. Is dit nu weer typisch een mannenitem...? Het kweken van een uitgerekte zak? Of zou dit ook nou bij vrouwen voorkomen....? Ik bedoel: ik heb best uitpuilende en grote schaamlippen en daar schaam ik me beslist niet voor. Maar om dat nu extra te accentueren om ook nog eens met loden ballen aan mijn schaamlippen rond te gaan lopen... Om lellen te kweken in plaats van lippen... Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt...,..
TO: Dames en heren, even wat sexuele voorlichting: de balzak is elastisch. Als het koud is trekt hij samen, als het warm is rekt hij uit. Warmte gecombineerd met ontspanning en opwinding daar gaan ze van bewegen als levende wezens, kijk maar eens als ze op hun laagst hangen. Het één en ander zie je vele malen beter als de ballen glad geschoren zijn, dan kunnen ze in goede omstandigheden een beetje gaan glimmen. Soms zien ze er dan uit als uit de kluiten gewassen schaamlippen zonder schaamhaar. Als dames het mannelijk geslacht in stijve of slappe toestand nog niet zo kunnen waarderen, kijk dan wat beter, vooral als het wat warmer is. Overigens TO, als jouw vriend zo vrolijk wordt van zijn eigen klokkenspel kan ik je vertellen dat hij van andermans geschoren klokkenspel als ze van de warmte laag hangen ook wel warm zal lopen. Hij is dus bi. No offense verder, ik heb er geen moeite mee en ik hoop jij en je vriend ook niet. Verder zou ik er zelf geen gewichten aanhangen, ik vind het al genoeg om na het douchen in mijn nakie door mijn huis te lopen terwijl ik naar mezelf kijk...
Kattenknuffel,

Volgens mij zit iedereen ergens op de schaal tussen 99%hetero/1%homo en 1%hetero/99%homo, zo ook ik en mijn lief.

Dat neemt niet weg dat ik jouw redenering wat kort-door-de-bocht vind. Een slag om de arm vanwege het niet kennen van de betreffende man zou je stukje wat sympathieker maken.

Jammer dat je me niet kunt verblijden met een ervaringsverslag!
Ballstretchers zijn evenals penisringen, ballenkoordjes en nog wat andere zaken op de man toegesneden sextoys. In een relatie gaat het vaak niet om het artikel zelf maar om de rol die het in een relatie en het sexspel speelt. Ik vind het heerlijk om mijn man de ene keer een penisring om te schuiven en de andere keer zijn zak op te binden met een ballenkoordje. Tijdens het naspel verdwijnen die dingen weer in het nachtkastje. Als vrouw kun je jouw fantasieën volledig uitleven terwijl hij het heerlijk vindt als je zijn lustbeleving stuurt. Ook een ballstretcher zou op deze wijze dienst kunnen doen.

Een aantal artikelen worden echter gebruikt als zoals dat op zijn amerikaans heet modification devices, dus artikelen om bepaalde wijzigingen aan het lichaam tot stand te brengen. Ballstretchers en penisverlengers horen daar bij. Kernvraag is natuurlijk welk doel wil de gebruiker ervan bereiken. Wil jouw man zijn balzak door uitrekking vergroten, waarom, vindt hij dat mooier? Google eens onder scrotal corrections waar je heel veel informatie kunt vinden. Houd wel in de gaten dat het permanent dragen van een ballstretcher het natuurlijk functioneren van de balzak belemmert, bij koud weer willen de ballen zich immers naar het lichaam verplaatsen en dat wordt nu belemmerd. Punt is groien de balzakspieren mee of rekken ze uit totdat op een bepaald moment de rek eruit is en ze dus niet meer hun taak om de ballen op de juiste afstand van het lichaam te brengen kunnen vervullen. En breng je dan schade toe aan de zaadproductie. Voor een jonge man zou ik hier voorzichtig mee zijn.
Liefspook: Ik zal proberen nog sympathieker te zijn dan ik al denk te zijn. Jouw inschatting van 1-99% schat ik zelf in op minstens 10-90, maar dat is koffiedik kijken. Ik wil best een ervaringsverslag geven, maar voor de zekerheid vraag ik: waarvan? u vraagt, wij draaien.
Soms ziet een gladde balzak eruit als een piepklein kontje! Bijzonder opwindend om te zien vind ik. En een lekker lichaam op zijn of haar knieën ziet er van boven uit als een enorme piemel, compleet met opening op de juiste plaats.
quote:kattenknuffel schreef op 13 februari 2012 @ 20:58:

Soms ziet een gladde balzak eruit als een piepklein kontje! Bijzonder opwindend om te zien vind ik. En een lekker lichaam op zijn of haar knieën ziet er van boven uit als een enorme piemel, compleet met opening op de juiste plaats.Dat is precies wat mijn vrouw geil vindt: die strakke, gladde balzak. Bovendien is de balzak goed bereikbaar en een stuk gevoeliger, waardoor het zich goed leent voor cock & ball teasing spelletjes
quote:liefspook schreef op 08 februari 2012 @ 15:55:

@dennis, hij heeft het me gezegd met het idee van: vind je het okee dat ik daarmee doorga?

Daar had ik eigenlijk geen antwoord op; tenzij de boel straks op zijn knieen hangt :-) geloof ik niet dat ik een reden heb bezwaar te maken. Het is zijn lijf en daar heb ik geloof ik geen zeggenschap over. Vandaar dat ik me afvraag of anderen hier positieve of negatieve ervaringen hebben met (de gevolgen van) zo'n ding. Misschien weet ik dan of het nadelig kan zijn voor mij.

Je zocht iemand die ervaring heeft met ballstretchers? Welnu, je hebt er een gevonden. Ik draag sinds twee jaar ballstretchers, met name tijdens sex maar soms ook omdat ik er gewoon zin in heb. Ben begonnen met ijzeren ringen van een hardware store, toen een split collar van 7 cm hoog (1 kg) en sindskort een van 9 cm (1,5 kg). Ik vind het een superlekker gevoel als m'n laaghangende, bungelende ballen tijdens het vrijen over de matras slepen en tegen de benen of de kont van m'n vriendin aankomen.

M'n vriendin vind het prima: ze vind het leuk als m'n ballen bij het stoten tegen haar aankomen en het geeft haar een kick dat ik er zo van geniet.
Heel interessant al die verschillende meningen te horen.

Ik ben zelf een regelmatig drager van de ballstretcher en het heeft mijn sexleven zeker verrijkt.

Het voelt enorm lekker als je hem draagt, en persoonlijk vind ik het ook nog eens erg kinky staan.

Ik ga hierover niet in details treden, want iedereen heeft hier uiteraard een eigen mening over.

Dit is dus puur mijn persoonlijke ervaring, en ik kan mij een leven zonder ballstretcher niet meer voorstellen...raar he, zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende meningen:-)

Groetjes,

Martin
Als fervent ballstretcher kan ik je enkel adviseren mee te gaan met de fantasie van je vriend. Het zal hem en jou veel genot verschaffen. Het gevoel is zo lekker. Mn ballen hangen 15cm lager maar ik wil ze graag beneden mn knieen... Mmmm! Mijn vrouwtje rukt er altijd heel hard aan tot ik keihard spuitend klaarkom! Heerlijk hoor! Succes ermee en hard rukken aan die hangzak he!
ik vind 15 cm lager wel heel erg veel. kan dat zoveel oprekken, die huid?

mijn vorige vriend had ook wel een lage zak. of losse ballen. weet niet hoe je dat het best kunt omschrijven. je voelde ze in ieder geval goed tegen je aan kletsen bij bepaald standje.

ik mocht daar ook tegen slaan (niet te hard) maar om nou hard te gaan rukken aan die zak.. nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven