Gezondheid alle pijlers

Tampon zoek?

08-08-2013 00:53 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even jullie mening of advies

Ik was een paar dagen geleden ongesteld en had een tampon ingedaan. Ik heb toen soort van sex gehad, hij ging er 1 keer in en was toen meteen gestopt omdat ik ongesteld ben. Was me laatste dag menstruatie.

Snachts ben ik half slapend nog naar de wc gegaan, de volgende ochtend wilde ik me "verschonen" en kon me tampon nergens meer vinden, klinkt gek. maar mijn vraag is; kan een tampon er in geduwd zijn en zoek raken, nu bijna een week verder? Ik weet ook echt niet meer of ik m er snachts wel of niet uit heb gehaald.
Ja, dat kan. Dat wordt zoeken.
Kan gebeuren. Als je met je vingers niets vindt, moet je persen. Op je hurken op de badkamervloer, en persen. Levert dat ook niks op, dan naar de huisarts.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Als ie er nog inzit moet je hem eruit kunnen peuteren of persen.

Het is ook weer geen bodemloos gat he...
Het is niet goed om een tampon zo lang te laten zitten! Als je het niet zeker weet, naar de huisarts. Echt.
Dank jullie wel voor de reacties.

Ik weet het indd niet zeker, ga morgen gelijk een afspraak maken bij de huisarts.
Heb je nou al geperst? Of sla je dat over en laat je liever een vreemde die tampon eruit vissen?
Ja heb dat allang al gedaan, nog steeds geen tampon.

Doet me nu erg twijfelen of ik er nou wel of geen heb gebruikt.

Beter afspraak maken bij de huisarts dus.
Je tampon kan door de seks naast je baarmoedermond zijn gegaan. Dan krijg je het er haast niet uit.

Toen ik jong was sekste ik met tampon en had ook zo'n aktie. Grrr vriendje lief wist het eruit te peuteren zeg maar. Daarna seks met het touwtje duidelijk in zicht totdat we besloten dat seks en tampon niet handig was

Ik denk dat je morgenochtend nog eens goed moet voelen, als je vriendje er nog is dan láten voelen en anders de ha. Het gebeurt vaker

Volgende keer dus touwtje zichtbaar buiten boord houden of gewoon uit, handdoek eronder er voilà

Suf lullig etc maar het komt echt vaker voor
Je bent zelf een theepot
Bewust neuken met een tampon in lijkt mij een heel slecht plan.
Ik heb dat heel vaak meegemaakt. Na goed vissen krijg ik hem meestal wel eruit. Anders met de sproeier in je vagina spuiten dan zwelt die op en kun je hem beter voelen.
Ik wist zeker dat ik een tampon inhad tijdens de sex maar misschien heb ik die snachts slapend en onbewust eruit gehaald. Ben onwijs aan t twijfelen. Enige optie lijkt me om indd om langs de ha te gaan
Sproeier zou ik niet doen. Tampons worden namelijk heel groot, met water.

Huisarts dus, nu het niet met zoeken en persen lukt.
Succes, TO!
Dankjewel!
quote:ClaudeFiolle schreef op 08 augustus 2013 @ 01:41:

Sproeier zou ik niet doen. Tampons worden namelijk heel groot, met water.

Huisarts dus, nu het niet met zoeken en persen lukt.Waarom is dat niet goed? Ik krijg hem er dan makkelijker uit. Maar goed misschien moet ik niet praten ik heb het te vaak meegemaakt en dronken ook lol.
Succes idd
quote:jadore6 schreef op 08 augustus 2013 @ 01:41:

Ik wist zeker dat ik een tampon inhad tijdens de sex maar misschien heb ik die snachts slapend en onbewust eruit gehaald. dan zou die nu ergens moeten liggen, onder je bed?
succes, het lijkt door deze onverstandige actie van je dat je nu zwanger bent van een tampon
Ooit hartstikke ziek, koortsig geweest EN veel (heeeeeeel veel) afscheiding gehad. Na bezoek aan gynaecoloog bleek dat een tampon was "doorgeschoten". Die zat er dus ruim een week. Flinke antibioticakuur gehad en me nooit meer bij die bewuste gynaecoloog durven te vertonen.

Heel genant!
Gatver...bewust sexen met een tampon in?! Heel goor, pijnlijk en stom
Wat suusberg zegt! Wat een actie zeg xD
Vol laten met water kan prima hoor. Zakt ie naar beneden en is hij er makkelijker uit te halen

Maar als je op je hurken zit, perst en met de vingers voelt, dan zou je hem moeten kunnen voelen hoor. Of is jouw vagina een meter diep?

In de baarmoeder gepropt lijkt me onmogelijk, dan zou je vergaan van de pijn en na een week harstikke ziek zijn.

Als met water vollopen, hurken, persen en voelen niet lukt, en je hebt verder geen last, is hij volgens mij gewoon weg. Hij is toch ook maar heel even in je geweest?

Maar ja, beetje beter nadenken en seks met tampon is geen goed idee.
ik heb er nog nooit aan gedacht om seks te hebben met tampon nog in. :-S En dat kan? Doet toch zeer en zit toch in de weg?

Is het zo'n grote moeite om ff een dagje te wachten of om hem eruit te halen en een handdoek te pakken?

Al n afspraak gemaakt?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Je bent je er hopelijk wel van bewust dat je hier doodziek van kan worden?

Toxic Shock Syndrome (TSS) of ook wel tamponziekte genoemd is een ernstige ziekte De officiële naam voor tamponziekte is Toxic Shock Syndrome (TSS). Het is een redelijk zeldzame maar zeer ernstige ziekte, die kan worden veroorzaakt door het te lang dragen van tampons (met een hoog absorptievermogen). Hoe meer vocht de tampon kan opnemen, hoe groter de kans op TSS. TSS ontstaat namelijk door een bacterie (Staphylococcus Aureus) die zijn broedplaats vindt en zich snel vermenigvuldigt in het opgehoopte vaginaal vocht dat wordt gevormd bij het te lang dragen van een tampon. De ziekte heeft zijn naam te danken aan het feit dat de verschijnselen soms leiden tot een shocktoestand. De ziekte kan leiden tot orgaanuitval, wat de doodsoorzaak is van deze ziekte. Gelukkig komt dit maar zelden voor omdat TSS goed te genezen is, mits je meteen een arts raadpleegt wanneer er TSS-symptomen optreden.

Als de ziekte TSS wordt gediagnosticeerd, kan hij goed worden genezen met een antibioticakuur en/of een speciale behandeling voor het shocksyndroom. Over het algemeen geneest deze ziekte dan volledig. Maar beter is natuurlijk het voorkomen van de ziekte.

Symptomen van tamponziekte zijn:

Griepverschijnselen

Hoofdpijn

Keelpijn

Spierpijn

Hoge koorts, meestal 39 graden of meer

Braken, diarree of beiden

Flauwvallen, duizelig zijn, verward zijn

Huiduitslag vergelijkbaar met zonnebrand

Hou dit even in je achterhoofd. Ik las laatst een artikel van een vrouw die dit heeft gehad, maar waarbij artsen niet dachten aan TSS. Zij is zo ziek geweest dat ze bijna dood ging en maanden moest revalideren.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven