Ijzeren stok

08-08-2013 20:12 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik zit net naar jamie te kijken en hij had een soort gebogen stok die hij ophing in de koelkast inplaats van de platen die normaal in de koelkast liggen.

Hieraan kon hij een haak ophangen voor zijn tomatenmengsel.

Weet iemand hoe zo ijzeren stok heet en of het ergens in nederland te koop is?
Ik heb het niet gezien, maar is het niet een soort vleeshaak?
quote:Caro_22 schreef op 08 augustus 2013 @ 20:16:

Ik heb het niet gezien, maar is het niet een soort vleeshaak?Nee het is een stok waar je een vleeshaak aan kan ophangen, speciaal voor in de koelkast.
Er zitten toch al allemaal rekjes in de koelkast? Haak eraan en klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 augustus 2013 @ 20:30:

Er zitten toch al allemaal rekjes in de koelkast? Haak eraan en klaar.Mijn koelkast heeft glazen schappen hoor...
quote:amby schreef op 08 augustus 2013 @ 20:33:

[...]

Mijn koelkast het glazen schappen hoor...Oh nou ik niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kom ik wel bij jou met mijn vleeshaak
quote:Nouschi schreef op 08 augustus 2013 @ 20:46:

[...]

Oh nou ik niet.

Just saying, het is niet vanzelfsprekend.

Er zijn voor wel losse (wijn)rekken te koop natuurlijk, wat misschien wel het doel kan dienen. Een losse stok zegt me niets...
Vraag het hem, het is een vrij actieve twitteraar
quote:waarbij schreef op 08 augustus 2013 @ 20:53:

Kom ik wel bij jou met mijn vleeshaakHangt ervan af wat eraan hangt.
Als je een paar platen uit de koelkast haalt, dan zou je het legsysteem (die inkepingen aan de zijkanten) toch gewoon kunnen gebruiken om daar iets tussen te hangen (bijv. een platte strip) waar je vervolgens een haak aan kunt doen?
Heb het gisteren gezien, hij maakte een soort gazpacho, maar dan van drank en tomaten enzo? Volgens mij was het een wijnrek van ijzer (wat in de koelkast past) waar hij het aan ophing!
Mijn man is kok. In de professionele keuken doen de het mengsel in een schone theedoek en deze leggen ze in een bolzeef of vergiet die op een bak hangt.
http://www.jumbosupermark ... _Uw-thumbnail-199x152.jpg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven