Met dank aan alle haastige type(r)s die ons immer weer inspireren tot ons eigen off topic gezwets, verklaar ik hierbij, seauwieseau, het zoveelste nieuwe EAUSM-topic voor geopend.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Anoniem_67eab3cbf367d
woensdag 7 augustus 2013 om 12:13
quote:DieFetteElke schreef op 07 augustus 2013 @ 10:37:
Mijn halve trouwboek heeft zonder bril ongeveer anderhalve meter scherp zicht, met andere woorden, zonder bril ziet hij zijn eigen ruitenwissers niet eens .
uhhhhh....
Iemand enig idee wat hier mee bedoeld wordt?
Die kwam ik net in een ander topic ook tegen (zelfde forummer).
Ik ben er inmiddels achter wat ze bedoelt.
Het moet je humor zijn, denk ik.....
Anoniem_178149
woensdag 7 augustus 2013 om 12:17
quote:Lotte35 schreef op 07 augustus 2013 @ 12:13:
[...]
Die kwam ik net in een ander topic ook tegen (zelfde forummer).
Ik ben er inmiddels achter wat ze bedoelt.
Het moet je humor zijn, denk ik..... Ah toe, houd me niet langer in spanning? Ik heb de zin al aan vriend mijn halve vakantiealbum voorgelegd, maar zijn reactie was ook : huh?!
Gevonden:
Op het bed elke keer 30 kussens (mijn halve trouwboek zou waarschijnlijk nog liever in de garage slapen), de bank zo vol kussens dat je haast niet kunt zitten (met 5 katten ook niet echt praktisch).
Anoniem_178149
woensdag 7 augustus 2013 om 12:18
quote:Murdoch schreef op 07 augustus 2013 @ 12:06:
[...]
Niks zeggen! Ehmm.. donder en bliksem? Of: een Siamese tweeling die van elkaar vervreemd is geraakt?
Anoniem_110816
woensdag 7 augustus 2013 om 12:39
Ooooh het is haar aanstaande!?
Anoniem_164937
woensdag 7 augustus 2013 om 12:40
Denk dat ze al getrouwd zijn. Met je aanstaande heb je toch geen trouwboekje?
Ik haat die dingen laders en andere panty rampen haat ik.
Panties hoef je toch niet te laden?
Je bent zelf een theepot
Anoniem_110816
woensdag 7 augustus 2013 om 14:42
quote:Lebowski schreef op 07 augustus 2013 @ 12:40:
Denk dat ze al getrouwd zijn. Met je aanstaande heb je toch geen trouwboekje?Ach so. Ik dacht hij staat er nog maar half in, met potlood of zo. Ingewikkeld hoor.
quote:Trotter schreef op 07 augustus 2013 @ 13:55:
Je halve trouwboek is je echtgenoot/echtgenote. Nou ja, voor sommige mensen dan, ik noem hem gewoon mijn man.Ingewikkeld hoor, wat is er mis met echtgenoot, man, partner, pietje?
Onlangs wel seks gehad met een voormalig scharrel, met in me gezicht slaan, spugen, uitschelden en keel dichtknijpen en dat was de beste seks die ik ooit in mijn leven heb gehad.