Betekenis droom

10-08-2013 13:11 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik heb een hele leuke droom gehad en ik zou graag willen weten wat het te betekenen heeft.

Ik droomde over een jongen die ik al heel lang leuk vind en we gingen zwemmen en allemaal leuke dingen doen samen. In mijn droom was ik ook echt verliefd en in de droom vond hij mij ook leuk. Weet iemand de betekenis van dromen en ook van deze droom? Alvast bedankt (aub geen gememe, of rare opmerkingen maken)
Leef je dag alsof het je laatste is!
Dromen hebben geen betekenis...
Wat Marco zegt ..
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 augustus 2013 @ 13:15:

Wat Marco zegt ..Dat was ook het eerste wat in me op kwam
Dit betekent dat je vanavond bezoek krijgt van de paashaas. Oh sorry, mag geen rare opmerkingen maken.

Sja, waar het hart vol van is.... Iets wat je bezighoudt kan terugkomen in je dromen, niet zo vreemd toch?
such reply. wow.
volgens mij geeft deze droom alleen maar aan, dat jij graag met hem leuke dingen gaat doen.

Of hij dat ook wil, zegt de droom niet.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Ik vind het jammer dat ik een toppic plaats, en er altijd mensen irritant komen reageren. Dromen hebben wel een betekenis.
Leef je dag alsof het je laatste is!
Dromen verwerken datgeen wat je overdag hebt meegemaakt. Er zitten geen diepere betekenissen achter dan dat.
27 mensen vinden dit leuk.
quote:noellexo schreef op 10 augustus 2013 @ 13:20:

Ik vind het jammer dat ik een toppic plaats, en er altijd mensen irritant komen reageren. Dromen hebben wel een betekenis.Maar wat is er nou onduidelijk aan die droom dan? Jij en een gozer vonden elkaar leuk en gingen leuke dingen doen, klaar. Lijkt me toch vrij duidelijk dat die gozer je waarschijnlijk bezighoudt en dat je graag leuke dingen met hem wilt doen.
such reply. wow.
Al zouden dromen betekenissen kunnen hebben, ik sluit het iig niet uit, dit lijkt me dit een simpel geval: je bent verliefd en hoopt dat het wederzijds is.
Schrijf anders meteen op wat de juiste antwoorden zijn.

Ik vind het jammer dat ik een toppic plaats, en er altijd mensen irritant komen reageren. Dromen hebben wel een betekenis.

Nou zeg, koop dan lekker dit boek;

Even googlen op afbeelding, `boek betekenis dromen` en daar staan er heel veel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je zal met hem trouwen en 16 kinderen krijgen. Je komt daarmee uiteindelijk ook op tv. Dit zal geschieden tussen nu en 16 jaar.
-
anoniem_184056 wijzigde dit bericht op 10-12-2013 11:07
Reden: -
% gewijzigd
meme

Ik vind het jammer dat ik een toppic plaats, en er altijd mensen irritant komen reageren. Dromen hebben wel een betekenis.Ik heb niemand een vervelende reactie zien geven.
Kan heel goed een wensdroom zijn. Ook zijn de mensen die in je dromen voorkomen vaak een kant van jezelf waar je je nog niet bewust van bent (dus mannelijk of vrouwelijk, maakt niet uit) en een zwembad staat vaak voor de 'maatschappij/ groep/ gemeenschap' en daar wel/ niet een deel van (willen )uitmaken. Maar dan kan je wel uitleg krijgen maar ik zou zelf die 'wens' droom veel leuker vinden
Hartstikke leuk; het maakt dat je graag gaat slapen toch?
In ieder geval een fijne positieve droom waar je waarschijnlijk blij van wakker werd, dus of het nu over die situatie ging of om je innerlijke psyche, heel positief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven