Betekenis droom
zaterdag 10 augustus 2013 om 13:11
Hoi allemaal, ik heb een hele leuke droom gehad en ik zou graag willen weten wat het te betekenen heeft.
Ik droomde over een jongen die ik al heel lang leuk vind en we gingen zwemmen en allemaal leuke dingen doen samen. In mijn droom was ik ook echt verliefd en in de droom vond hij mij ook leuk. Weet iemand de betekenis van dromen en ook van deze droom? Alvast bedankt (aub geen gememe, of rare opmerkingen maken)
Ik droomde over een jongen die ik al heel lang leuk vind en we gingen zwemmen en allemaal leuke dingen doen samen. In mijn droom was ik ook echt verliefd en in de droom vond hij mij ook leuk. Weet iemand de betekenis van dromen en ook van deze droom? Alvast bedankt (aub geen gememe, of rare opmerkingen maken)
Leef je dag alsof het je laatste is!
zaterdag 10 augustus 2013 om 13:23
quote:noellexo schreef op 10 augustus 2013 @ 13:20:
Ik vind het jammer dat ik een toppic plaats, en er altijd mensen irritant komen reageren. Dromen hebben wel een betekenis.Maar wat is er nou onduidelijk aan die droom dan? Jij en een gozer vonden elkaar leuk en gingen leuke dingen doen, klaar. Lijkt me toch vrij duidelijk dat die gozer je waarschijnlijk bezighoudt en dat je graag leuke dingen met hem wilt doen.
Ik vind het jammer dat ik een toppic plaats, en er altijd mensen irritant komen reageren. Dromen hebben wel een betekenis.Maar wat is er nou onduidelijk aan die droom dan? Jij en een gozer vonden elkaar leuk en gingen leuke dingen doen, klaar. Lijkt me toch vrij duidelijk dat die gozer je waarschijnlijk bezighoudt en dat je graag leuke dingen met hem wilt doen.
such reply. wow.
zaterdag 10 augustus 2013 om 13:25
quote:noellexo schreef op 10 augustus 2013 @ 13:20:
Ik vind het jammer dat ik een toppic plaats, en er altijd mensen irritant komen reageren. Dromen hebben wel een betekenis.
Nou zeg, koop dan lekker dit boek;
Even googlen op afbeelding, `boek betekenis dromen` en daar staan er heel veel.
Ik vind het jammer dat ik een toppic plaats, en er altijd mensen irritant komen reageren. Dromen hebben wel een betekenis.
Nou zeg, koop dan lekker dit boek;
Even googlen op afbeelding, `boek betekenis dromen` en daar staan er heel veel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 10 augustus 2013 om 14:42
Kan heel goed een wensdroom zijn. Ook zijn de mensen die in je dromen voorkomen vaak een kant van jezelf waar je je nog niet bewust van bent (dus mannelijk of vrouwelijk, maakt niet uit) en een zwembad staat vaak voor de 'maatschappij/ groep/ gemeenschap' en daar wel/ niet een deel van (willen )uitmaken. Maar dan kan je wel uitleg krijgen maar ik zou zelf die 'wens' droom veel leuker vinden