Sci fi en fantasy kletspraat
zaterdag 10 augustus 2013 om 11:14
Nou de titel zegt het al een beetje: ik heb schreeuwende behoefte om mijn inner geek even los te laten. Zo kan ik niet wachten tot Dr Who weer begint, ga ik binnenkort een star trek marathon houden in mijn pyjama op de bank en was Castlefest weer super dit jaar. Helaas niet veel mensen in mijn omgeving om real life mee te nerden. Dus ik dacht wie weet leeft het hier. Ik ben zelf meer van de science fiction en kijk o.a Doctor Who, star trek en Torchwood. Maar ben ook gek op Stephen King dingen (Haven, Under the dome). Lezen heb ik veel gedaan vroeger (Isaac Asimov is eindbaas) maar dat is beetje verwaterd. Dus als iemand nog tips heeft van Dit moet je lezen... Graag!
Verder ben ik benieuwd naar de nieuwe Kick Ass en zit ik liever bij The Wolverine dan dat ik een romantische comedy kijk. Wat kijken jullie?!
Verder ben ik benieuwd naar de nieuwe Kick Ass en zit ik liever bij The Wolverine dan dat ik een romantische comedy kijk. Wat kijken jullie?!
Let love rule!
zaterdag 10 augustus 2013 om 14:32
quote:Dutchy83 schreef op 10 augustus 2013 @ 13:21:
[...]
OEH ik zit al tijden naar die DVD-box te gluren op internet.. wel doen, niet doen? Voyager is echt mijn favoriete StarTrek-serie. Moet zeggen dat de nieuwe StarTrek films ook erg goed bevallen.Ik vind het ook echt heel leuk, de nieuwe films inderdaad ook. Als ik klaar ben met Voyager ga ik door naar DS9 of Enterprise.
[...]
OEH ik zit al tijden naar die DVD-box te gluren op internet.. wel doen, niet doen? Voyager is echt mijn favoriete StarTrek-serie. Moet zeggen dat de nieuwe StarTrek films ook erg goed bevallen.Ik vind het ook echt heel leuk, de nieuwe films inderdaad ook. Als ik klaar ben met Voyager ga ik door naar DS9 of Enterprise.
zaterdag 10 augustus 2013 om 14:47
zaterdag 10 augustus 2013 om 14:48
quote:Tinkeldel schreef op 10 augustus 2013 @ 13:50:
[...]
Ik weet niet of dat er onder valt, maar ik vond Jericho erg leuk. Gaat over een normaal Amerikaanse plaatsje waar een atoombom op is gevallen. Maar dat is nog redelijk gewoon.
Mijn vriend kijkt nu naar Deviance, misschien vindt je dat leuk.Jaaah, Jericho!!! Oh, da's nachtwerk geworden met die serie Deviance kijken we ook, vind ik iets minder maar toch leuk
[...]
Ik weet niet of dat er onder valt, maar ik vond Jericho erg leuk. Gaat over een normaal Amerikaanse plaatsje waar een atoombom op is gevallen. Maar dat is nog redelijk gewoon.
Mijn vriend kijkt nu naar Deviance, misschien vindt je dat leuk.Jaaah, Jericho!!! Oh, da's nachtwerk geworden met die serie Deviance kijken we ook, vind ik iets minder maar toch leuk
zaterdag 10 augustus 2013 om 14:53
quote:Tinkeldel schreef op 10 augustus 2013 @ 13:50:
[...]
Mijn vriend kijkt nu naar Deviance, misschien vindt je dat leuk.Ik ben bij Jericho na een paar aflevering afgehaakt, zelfde bij Defiance en Revolution. Ik vond ze wat saai. The X-Files en Stargate SG-1 vond ik wel weer tof. En nog een leuke historische: Vikings
[...]
Mijn vriend kijkt nu naar Deviance, misschien vindt je dat leuk.Ik ben bij Jericho na een paar aflevering afgehaakt, zelfde bij Defiance en Revolution. Ik vond ze wat saai. The X-Files en Stargate SG-1 vond ik wel weer tof. En nog een leuke historische: Vikings
zaterdag 10 augustus 2013 om 15:02
Ik vind doctor Who geweldig. Ben erg benieuwd hoe de nieuwe het gaat doen! Ik denk dat hij duisterder zal zijn. Ik ben ook benieuwd of Clara zijn sidekick zal blijven. Ik vond de laatste afleveringen wat tegen vallen. Ik zie liever de doctor met River als metgezel! 
Under the dome, het boek vind ik erg goed. Serie binnenkort eens kijken!
Under the dome, het boek vind ik erg goed. Serie binnenkort eens kijken!
zaterdag 10 augustus 2013 om 16:23
Jericho vond ik fantastisch. Is bij ons ook nachtwerk geworden. Hebben volgens mij beide seizoenen in 2 dagen gekeken,
Defiance vind ik ook niks aan, mijn vriend kijkt er wel naar. Revolution heeft de tweede aflevering niet eens gehaald. Het verhaal was wel goed, maar zo slecht geacteerd. Dat vind ik trouwens wel jammer met die scifi series, het acteerwerk is vaak zo slecht dat ik het niet wil zien.
Warehouse 13 is ook slecht, maar ook wel grappig. Dat is nog enigzins vol te houden.
Bij Dr Who vind ik Clara een leuke companion. Ik vind Donna tot nu toe het leukst van de companions. Hmmm, ik ken echt niemand in mijn omgeving die Dr Who kijkt.
Defiance vind ik ook niks aan, mijn vriend kijkt er wel naar. Revolution heeft de tweede aflevering niet eens gehaald. Het verhaal was wel goed, maar zo slecht geacteerd. Dat vind ik trouwens wel jammer met die scifi series, het acteerwerk is vaak zo slecht dat ik het niet wil zien.
Warehouse 13 is ook slecht, maar ook wel grappig. Dat is nog enigzins vol te houden.
Bij Dr Who vind ik Clara een leuke companion. Ik vind Donna tot nu toe het leukst van de companions. Hmmm, ik ken echt niemand in mijn omgeving die Dr Who kijkt.
zaterdag 10 augustus 2013 om 16:26
quote:ninika schreef op 10 augustus 2013 @ 14:53:
[...]
Ik ben bij Jericho na een paar aflevering afgehaakt, zelfde bij Defiance en Revolution. Ik vond ze wat saai. The X-Files en Stargate SG-1 vond ik wel weer tof. En nog een leuke historische: Vikings Ja Vikings. Maar vooral vanwege dit:
http://img2-2.timeinc.net/ew/i/2013/02/25/Vikings.jpg
En deze is ook geniaal:
http://t1.gstatic.com/ima ... oQyKzcnkRkS4SHilYTJcl6BAn
[...]
Ik ben bij Jericho na een paar aflevering afgehaakt, zelfde bij Defiance en Revolution. Ik vond ze wat saai. The X-Files en Stargate SG-1 vond ik wel weer tof. En nog een leuke historische: Vikings Ja Vikings. Maar vooral vanwege dit:
http://img2-2.timeinc.net/ew/i/2013/02/25/Vikings.jpg
En deze is ook geniaal:
http://t1.gstatic.com/ima ... oQyKzcnkRkS4SHilYTJcl6BAn
zaterdag 10 augustus 2013 om 16:46
Doctor Who.
Toevallig vanmorgen nog eens 'Let's kill Hitler' gekeken, leuke aflevering is dat.
Eigenlijk wil ik de oude series ook proberen maar ik ben bang dat
a) er erg moeilijk aan te komen is
b) de verouderde technologie het erg achterhaald maakt.
Ik vind de nieuwe doctor echt een doctorhoofd hebben, en hij zal idd wel zijn duistere kant gaan moeten confronteren denk ik. Clara mag van mij afhaken, River vind ik fantastisch. Ik ben ook heel benieuwd naar de 50-jaar special.
Qua boeken eens met degenen die de boeken van Justin Cronin aanraadden. Daar zou ook heel goed een serie op gebaseerd kunnen worden.
Neil Gaiman is een van mijn favoriete schrijvers, hij schrijft veel fantasy/horror/sprookjesachtige verhalen (en hij heeft ook meegewerkt aan enkele afleveringen van Doctor Who, waaronder de hilarische 'The Doctor's Wife' (met Idris)).
Toevallig vanmorgen nog eens 'Let's kill Hitler' gekeken, leuke aflevering is dat.
Eigenlijk wil ik de oude series ook proberen maar ik ben bang dat
a) er erg moeilijk aan te komen is
b) de verouderde technologie het erg achterhaald maakt.
Ik vind de nieuwe doctor echt een doctorhoofd hebben, en hij zal idd wel zijn duistere kant gaan moeten confronteren denk ik. Clara mag van mij afhaken, River vind ik fantastisch. Ik ben ook heel benieuwd naar de 50-jaar special.
Qua boeken eens met degenen die de boeken van Justin Cronin aanraadden. Daar zou ook heel goed een serie op gebaseerd kunnen worden.
Neil Gaiman is een van mijn favoriete schrijvers, hij schrijft veel fantasy/horror/sprookjesachtige verhalen (en hij heeft ook meegewerkt aan enkele afleveringen van Doctor Who, waaronder de hilarische 'The Doctor's Wife' (met Idris)).
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zaterdag 10 augustus 2013 om 16:51
Ik heb ook wel eens gedacht om de oude afleveringen te kijken. Mijn zwager doet dat ook echt, maar het is heel moeilijk om doorheen te komen. Het loopt allemaal heel traag. Er is sowieso heel veel materiaal verloren gegaan.
Ik vond de eerste Star Trek afleveringen ook niet om door te komen. Dus ik ga er maar niet aan beginnen.
Ow leuke documentaire:
http://www.imdb.com/title/tt1605782/
Gaat over Comic Con, is leuk om te zien.
Ik vond de eerste Star Trek afleveringen ook niet om door te komen. Dus ik ga er maar niet aan beginnen.
Ow leuke documentaire:
http://www.imdb.com/title/tt1605782/
Gaat over Comic Con, is leuk om te zien.
zaterdag 10 augustus 2013 om 16:53
quote:Galadriel schreef op 10 augustus 2013 @ 14:47:
De personages vind ik niet leuk. Erg eenzijdig.
Ze reageren altijd op dezelfde manier, na drie keer weet je dat wel weer. De verhaallijnen zijn ook niet zo goed.
En de begintune is echt te verschrikkelijk.
Maar daar zijn de meningen ook over verdeeld.
DS9 is mijn favoriet.Wat heerlijk! Nog een fan! Ik ken in mijn omgeving echt niemand die het ook leuk vindt.
De personages vind ik niet leuk. Erg eenzijdig.
Ze reageren altijd op dezelfde manier, na drie keer weet je dat wel weer. De verhaallijnen zijn ook niet zo goed.
En de begintune is echt te verschrikkelijk.
Maar daar zijn de meningen ook over verdeeld.
DS9 is mijn favoriet.Wat heerlijk! Nog een fan! Ik ken in mijn omgeving echt niemand die het ook leuk vindt.
zaterdag 10 augustus 2013 om 16:57
zaterdag 10 augustus 2013 om 19:45
Echt super leuk!!!
Wat Dr Who betreft ben ik heel benieuwd naar de nieuwe doctor maar voorzichtig positief. Ik was Matt Smith echt helemaal zat als die hard Tennant Girl. En Amy/Rory ook. Clara daarentegen vind ik echt helemaal super. I souffle girl!!!
Ook zo leuk, dat filmpje van David Tennant en Catherine Tate
En deze...over zwarte sokken... David Tennant bij Graham Norton
Echt ik ben helemaal weg van hem!
Wat startrek betreft ben ik echt helemaal gek van Kirk en consorten. Daarna komt voor mij TNG. Maar de remake films met de nieuwe Kirk verslind ik ook. Alhoewel The Shat toch echt de ECHTE Kirk blijft. Picard snapte ik nooit zo. Een franse captain die earl grey drinkt en een brits accent heeft... en ik vond m altijd een beetje streng. Kirk had lekker overal lak aan maar wel hart voor de zaak. I like his attitude.
Wat Dr Who betreft ben ik heel benieuwd naar de nieuwe doctor maar voorzichtig positief. Ik was Matt Smith echt helemaal zat als die hard Tennant Girl. En Amy/Rory ook. Clara daarentegen vind ik echt helemaal super. I souffle girl!!!
Ook zo leuk, dat filmpje van David Tennant en Catherine Tate
En deze...over zwarte sokken... David Tennant bij Graham Norton
Echt ik ben helemaal weg van hem!
Wat startrek betreft ben ik echt helemaal gek van Kirk en consorten. Daarna komt voor mij TNG. Maar de remake films met de nieuwe Kirk verslind ik ook. Alhoewel The Shat toch echt de ECHTE Kirk blijft. Picard snapte ik nooit zo. Een franse captain die earl grey drinkt en een brits accent heeft... en ik vond m altijd een beetje streng. Kirk had lekker overal lak aan maar wel hart voor de zaak. I like his attitude.
Let love rule!
zaterdag 10 augustus 2013 om 19:53
quote:Galadriel schreef op 10 augustus 2013 @ 14:28:
Hier ook Trekkie van het eerste uur (en da's is toch wel enkele uren eerder dan Yellow, dus ben ik de grootste Trekkie )
Nou, hier nog een fan van het eerste uur:
Al is Voyager mijn favoriete serie vanwege 7of9!
Hier ook Trekkie van het eerste uur (en da's is toch wel enkele uren eerder dan Yellow, dus ben ik de grootste Trekkie )
Nou, hier nog een fan van het eerste uur:
Al is Voyager mijn favoriete serie vanwege 7of9!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 10 augustus 2013 om 19:58
@ Tyche ik heb hardop zitten grinniken om je plaatjes echt zo mijn humor
Oh schiet me ineens te binnen ik keek vroeger TOS en... The Thunderbirds...dat vond ik zo cool! Helaas is die verfilming van Thunderbirds echt vierkant bagger maar de serie met de poppen was ik als kind idolaat van!!
Oh schiet me ineens te binnen ik keek vroeger TOS en... The Thunderbirds...dat vond ik zo cool! Helaas is die verfilming van Thunderbirds echt vierkant bagger maar de serie met de poppen was ik als kind idolaat van!!
Let love rule!