Mode & Beauty alle pijlers

Revlon 24 hours creme

10-08-2013 20:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder gebruikt dit sinds kort.

Is er wel tevreden mee geloof ik.

Wie heeft hier ook ervaringen mee en welke?
Ik zag laatst dat het flink afgeprijsd was @ Kruidvat.. voor maar ¤5 maar alleen weet ik zo niet uit mijn hoofd waar voor het goed zou moeten zijn..
Zelf heb ik ook een pot en ik vind het best een fijne crème. Je kan het als dag- en nachtcrème gebruiken en voor weinig geld heb je een flinke pot prima crème, vind ik. Maar goed ik ben niet heel kritisch, gebruik ook Kruidvat of Lidl eigen merk of Olaz fluid.

Nadeel is, dat het hier bijna nergens vast in het assortiment zit, of en toe staat er ergens een stapel potten voor een prikkie.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Ha, dat was de állereerste gezichtscrème die ik (als jong meisje) gebruikte. Ik vond 'm heel lekker, maar wel voor mijn huidje nét iets te vettig.
Winter is coming...
Toevallig, die heb vanmiddag gekocht voor idd 4 of 5 euro. Zocht al reviews op internet.
quote:Rapture schreef op 10 augustus 2013 @ 21:09:

Ik zag laatst dat het flink afgeprijsd was @ Kruidvat.. voor maar ¤5 maar alleen weet ik zo niet uit mijn hoofd waar voor het goed zou moeten zijn..

Deze creme is zeker al minimaal een jaar of 20/25 standaard afgeprijsd. Ja serieus, zie dat al ongeveer zo lang, altijd maar afgeprijsd.

Wat ik denk is dat deze creme eigenlijk altijd zo goedkoop is, maar dat ze doen alsof ie eigenlijk een stuk duurder is, dat trekt blijkbaar mensen aan. Zo van "oooh een hele dure creme onwijs in de aanbieding, die moet ik!".
Ik weet niet anders dan dat deze ergens in de aanbieding is voor ¤5

Vind het een beetje stinkerige creme.

Wel lekker vol.
Vind het ook stinken en heb het opgebruikt als bodylotion. Vond het niks voor op mijn gezicht.
Het ruikt naar oma, is vet, heeft heel veel parfum en minerale olie. Slechte crème wat mij betreft.
quote:liesje_xxx schreef op 10 augustus 2013 @ 23:22:

[...]

Deze creme is zeker al minimaal een jaar of 20/25 standaard afgeprijsd. Ja serieus, zie dat al ongeveer zo lang, altijd maar afgeprijsd.

Wat ik denk is dat deze creme eigenlijk altijd zo goedkoop is, maar dat ze doen alsof ie eigenlijk een stuk duurder is, dat trekt blijkbaar mensen aan. Zo van "oooh een hele dure creme onwijs in de aanbieding, die moet ik!".Ik heb 'm nooit gebruikt, dus geen ervaring hier, maar ik zie deze creme inderdaad al jarenlang alleen maar in aanbiedingsbakken (bij Kruidvat) voor 5 Euro. Nooit ergens gewoon in een schap en nooit ergens voor een hogere prijs. Maar voor die prijs kun je er geen buil aan vallen, als je nieuwsgierig bent, gewoon eens proberen.
Als ik vind dat ik moet sporten, ga ik liggen tot dat gevoel verdwijnt.
Ja, dat was mijn redenatie ook . Als dagcreme ga ik hem niet gebruiken, idd te geparfumeerd, maar voor een nachtcreme vind ik hem prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven