Komt het ooit nog goed?
zondag 11 augustus 2013 om 08:47
*disclaimer, geen serieus topic*
Op deze vroege zondagmorgen stelde ik mezelf de vraag:
'Komt het ooit nog goed met mezelf?*
Facts:
23, chaoot, zing alle liedjes van Nick en Simon mee *buigt alvast, zodat iedereen kan vallen
*,
Uitsteller, boekengek, hardstyleliefhebber, maar ook weer rock (alles een beetje)..
Tja, mijn vraag aan jullie:
Komt t ooit nog goed met me? Of kan ik maar beter iets gaan doen waardoor het beter gaat worden .
Non-issue, wil graag jullie (vrolijke, lieve, altijd aardige) viva-kijk erop ..
Op deze vroege zondagmorgen stelde ik mezelf de vraag:
'Komt het ooit nog goed met mezelf?*
Facts:
23, chaoot, zing alle liedjes van Nick en Simon mee *buigt alvast, zodat iedereen kan vallen
Uitsteller, boekengek, hardstyleliefhebber, maar ook weer rock (alles een beetje)..
Tja, mijn vraag aan jullie:
Komt t ooit nog goed met me? Of kan ik maar beter iets gaan doen waardoor het beter gaat worden .
Non-issue, wil graag jullie (vrolijke, lieve, altijd aardige) viva-kijk erop ..
zondag 11 augustus 2013 om 09:07
zondag 11 augustus 2013 om 14:59
Wat houdt dat 'goedkomen' volgens jou precies in? Want daar ligt het natuurlijk ook aan, of het 'goedkomt!' Wat wil je dan?
Ik vind het zelf juist leuk dat niet iedereen hetzelfde is en ook dat niet iedereen altijd doet wat ik zelf zou doen. Ik voldoe niet aan de normen van burgerlijkheid, maar ik kan mezelf onderhouden en voor mezelf zorgen en dat vind ik al heel wat.
Verder heb ik ook een uiteenlopende muzieksmaak. Geen Nick en Simon, maar wel hardstyle, rock en pop. Juist leuk toch? Altijd wel een keer iets op de muziekzender of radio wat je leuk vindt.
Ik vind het zelf juist leuk dat niet iedereen hetzelfde is en ook dat niet iedereen altijd doet wat ik zelf zou doen. Ik voldoe niet aan de normen van burgerlijkheid, maar ik kan mezelf onderhouden en voor mezelf zorgen en dat vind ik al heel wat.
Verder heb ik ook een uiteenlopende muzieksmaak. Geen Nick en Simon, maar wel hardstyle, rock en pop. Juist leuk toch? Altijd wel een keer iets op de muziekzender of radio wat je leuk vindt.
Als ik vind dat ik moet sporten, ga ik liggen tot dat gevoel verdwijnt.
zondag 11 augustus 2013 om 18:18