Mode & Beauty alle pijlers

effex Max volume powder.

11-08-2013 14:30 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 2 keer wassen voelt mijn haar nog steeds " stro-ig". Wie heeft hier ervaring mee?
Ik vind inderdaad ook dat je haar gortdroog wordt. Het helpt om veel crèmespoeling te gebruiken.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Krijg jij het wel in model na gebruik? Bij mij is het na gebruik net alsof ik een hele emmer behang plaksel in mn haar heb gesmeerd. Of ik doe iets fout?
Waarom gebruik je die van OSIS niet? Serena van Beautylab is er heel tevreden mee en raad het iedereen aan!

Here you go : http://www.beautylab.nl/k ... max-volume-powder-review/
Euhhh weet ik niet:) ik wist nog geen eens dat dit bestond. Ik zal eens klikken op je link. Thnx!
quote:Rapture schreef op 11 augustus 2013 @ 17:55:

Waarom gebruik je die van OSIS niet? Serena van Beautylab is er heel tevreden mee en raad het iedereen aan!

Here you go : http://www.beautylab.nl/k ... max-volume-powder-review/

Die gebruikt mijn kapper bij mij. Vind daarna ook dat mijn haar stroef aanvoelt en ben altijd blij als ik een dag later mijn eigen stylingprocucten weer kan gebruiken.

Poeder maakt gewoon droog en stug.
Ik lees dat ze juist het goedje van kruidvat promoot:) volgens mij ben ik iets te gul geweest met strooien:)
Ik heb normaal heel zacht haar, type babyhaar, waar niets mee te doen is. Zou ik wat kunnen hebben aan dat poeder? Er is een tijdje een shampoo verkocht die het effect gaf alsof je in zee had gezwommen. Daar van werd mijn haar ook een stuk stugger en stroever, maar dat is bij mij dus helemaal niet erg.
Ik gebruik die van Taft, verkrijgbaar bij Kruidvat, vind het even wennen, maar op zich wel prettig, omdat het niet plakt. Niet te veel van gebruike, je gebruikt al snel te veel heb ik het idee
Nou, ik heb het poedertje van het Kruidvat gekocht en ben er niet echt enthousiast over....

Ik heb heel fijn haar en krijg haast nergens volume van.

Betjebig, bij mij werkt droogshampoo XXL van Batiste (Kruidvat) nog het best. Je haar wordt stugger en krijgt volume. Daar gebruik ik het voor, niet als droogshampoo. Doe het gelijk in mijn haar als het gewassen en gedroogd is. Het zit een een spuitbus.
heb gelezen dat je haar kapot gaat van droogshampoo en volumepoeder
quote:happyhawaii schreef op 12 augustus 2013 @ 12:43:

heb gelezen dat je haar kapot gaat van droogshampoo en volumepoederOh, waar?
quote:betjebig schreef op 11 augustus 2013 @ 21:54:

Ik heb normaal heel zacht haar, type babyhaar, waar niets mee te doen is. Zou ik wat kunnen hebben aan dat poeder? Er is een tijdje een shampoo verkocht die het effect gaf alsof je in zee had gezwommen. Daar van werd mijn haar ook een stuk stugger en stroever, maar dat is bij mij dus helemaal niet erg.Ik heb ook zulk haar. Wat ik fijne shampoo vind is Big, van Lush. Dat geeft bij mij hetzelfde effect als die beach effect van Andrelon vroeger. Na de Big gebruik ik het liefst de Body Full Plump Treat van Redken, maar die is helaas bijna nergens meer te koop. Een echt goed alternatief heb ik nog niet gevonden.
Verder smeer ik liever zo min mogelijk stylingproducten in mijn haar, want het wordt er alleen maar vet en hangerig van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven