Entertainment alle pijlers

ANTM

01-07-2013 20:29 392 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om half 9 op rtl5.

Dit seizoen is met oude deelnemers, die strijden om de prijs america next top model

wie kijkt mee?
quote:koreveen schreef op 12 augustus 2013 @ 21:57:

Oef, daar wil ik ook wel een beschuitje mee eten...Hij is lekker maar dan zonder tattoo.
quote:steph schreef op 12 augustus 2013 @ 22:00:

[...]

Hij is lekker maar dan zonder tattoo.Dat voel je toch niet
quote:koreveen schreef op 12 augustus 2013 @ 22:05:

[...]

Dat voel je toch niet Ja maar soms kijk je toch hé. Zou zo'n afknapper zijn.
Beschuitje Tattoo? Ja, lijkt me een stuk lekkerder zonder de tattoo houd niet zo van de smaak van inkt
Nee, niet Hollands next............... Deze is leuker, een nieuwe serie dan.
Ach, HNTM is leuk als tussendoortje en tattoo man ook
Lekker luchtig en airco mouwen vanTyra.
Sjit Angelea heeft het wel goed gedaan. Die gaat er niet uit.
Ik moet heel nodig plassen en dat net bij de uitreiking...
Moeilijke keuze. Wel balen dat Angelea, hoe goed ze ook is geworden, erbij zit.
weet iemand waarom Angelea op het laatste moment werd gediskwalificeerd?
Zou het drugs zijn of zoiets? Ik google me suf!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Gegoogled. Op yahoo vraag en antwoord staat dat ze op fb had gezet, dat ze gewonnen had (was waar maar mocht ze niet naar buiten brengen voor de uitzendingen).
Huts!
Ik kan het niet vinden op google, ze noemen het een goed bewaard geheim van reality tv

Jammer, maar ik denk dat Lisa toch gaat winnen.
Ze ontkent dat in alle toonaarden, en het lijkt me ook stom... Je weet dat je dan alles kan verliezen.

Gezien deze quote:

"What I will say about them taking it away from me... Basically, the reason why it was taken away from me is hypocrisy, because if you watch why Tyra said, 'Lisa won,' she said something like, 'You have a past but you're not a victim of your past,' [etc]. And I'm just kind of looking and saying, 'Okay the reason why you gave it to Lisa is the reason why you took it away from me -- that you're being a hypocrite. So that part, when I saw that, I was very offended and of course I was very hurt initially when they told me, 'Hey, we can't give this to you because of whatever, whatever," heeft het te maken met haar verleden... Heeft ze een strafblad?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:BellatrixVanDetta schreef op 19 augustus 2013 @ 21:15:

Gegoogled. Op yahoo vraag en antwoord staat dat ze op fb had gezet, dat ze gewonnen had (was waar maar mocht ze niet naar buiten brengen voor de uitzendingen).Oh...wel stom dat ze dat verklapt heeft!
Tja, ik weet ook niet of dat de waarheid is! Er kan wel vanalles op yahoo staan natuurlijk.

Maar als het zo is vind ik het wel een beetje sneu.

Ik weet nu ook al wie er wint dus ik haak af.
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven