Tissues met lotion van de Jumbo
dinsdag 13 augustus 2013 om 07:36
Ik had even een vraag. Normaal hebben wij altijd normale dozen tissues in huis staan vanwege ons dreumes van 1,5. Nu waren afgelopen week de tissues in de aanbieding bij de jumbo, maar dan wel de variant met lotion. Ik dacht, ach, waarom niet, lekkere zachte doekjes. Echter, nu ligt het hele huis bezaait met een soort wit poeder. Eerst snapte ik niet waar het vandaan kwam, maar ondertussen ben ik erachter dat de lotion als het ware van de doekjes afkomt. Is dit normaal bij lotiondoekjes of heb ik gewoon een foute productie?
dinsdag 13 augustus 2013 om 10:26
quote:Ivetje schreef op 13 augustus 2013 @ 08:36:
Pak open laten staan? Wat je nog kan proberen is er een beetje water bij te doen als ze wat uitgedroogd zijn. Gewoon in het pak erbij, dan nemen de doekjes dat weer op en zijn ze weer vochtig.
Heb je het nu niet over vochtige doekjes/babydoekjes/snoetenpoetsers ipv zo'n kartonnen doos tissues? Lijkt me niet handig om daar water bij te doen.
Herken het verder niet TO. Verkeerde batch denk ik.
Pak open laten staan? Wat je nog kan proberen is er een beetje water bij te doen als ze wat uitgedroogd zijn. Gewoon in het pak erbij, dan nemen de doekjes dat weer op en zijn ze weer vochtig.
Heb je het nu niet over vochtige doekjes/babydoekjes/snoetenpoetsers ipv zo'n kartonnen doos tissues? Lijkt me niet handig om daar water bij te doen.
Herken het verder niet TO. Verkeerde batch denk ik.