Bedrijfsuitje
dinsdag 13 augustus 2013 om 17:40
Hallo! dit jaar ben ik uitgekozen door mijn leidinggevende om het jaarlijkse teamuitje te organiseren. Hartstikke leuk natuurlijk maar nu wil ik dit jaar eens iets origineels doen. Ieder jaar doen we iets in de trant van vlot bouwen, kruisboogschieten e.d. Dit wil ik dus dit jaar niet doen. Wel ben ik op zoek naar iets competitief... We zijn met 120 personen en het budget is 50 euro p.p voor een hele dag incl. eten en drinken. Hebben jullie nog leuke ideeën?
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:20
Wij hebben dit gedaan: http://www.pitch-putt.nl/ in Rhoon en daarna lekker gegeten. Was erg leuk.
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:27
quote:Jippertje schreef op 13 augustus 2013 @ 17:42:
Bedrijfuitjes? Het zou verboden moeten worden!
Eens Maar als het dan echt moet: nooit geheimzinnig doen over de activiteit!
Misschien is brandingkajakken leuk? Misschien wel te duur...
Liften naar een plek waar jullie gaan eten, in teams? Het winnende team krijgt iets leuks.
Bedrijfuitjes? Het zou verboden moeten worden!
Eens Maar als het dan echt moet: nooit geheimzinnig doen over de activiteit!
Misschien is brandingkajakken leuk? Misschien wel te duur...
Liften naar een plek waar jullie gaan eten, in teams? Het winnende team krijgt iets leuks.
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:49
Poldersport
Ik houd hier normaal niet zo van maar dit was zo divers dat er voor iedereen wat bij zat. Voor de hele sportievelingen was er een pittig parcours, bijna iedereen deed mee aan het gewone parcours ( niet, gevaarlijk of lastig, wel erg leuk). En voor de rustigen was er nog iets anders maar weet niet wat.
Hun BBQ is goed. Douches en kleedkamers aanwezig
Ik houd hier normaal niet zo van maar dit was zo divers dat er voor iedereen wat bij zat. Voor de hele sportievelingen was er een pittig parcours, bijna iedereen deed mee aan het gewone parcours ( niet, gevaarlijk of lastig, wel erg leuk). En voor de rustigen was er nog iets anders maar weet niet wat.
Hun BBQ is goed. Douches en kleedkamers aanwezig
Je bent zelf een theepot
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:23
Ik vind het idee van Suze eigenlijk wel het allerleukst! Voor 6000 euro heb je best een leuke strandtent met lekker eten. En als het mooi weer is, lekker met zijn allen even het strand op, dansje wagen in de branding. Is ook voor iedereen te doen, ook voor de oudere collega op leeftijd die liever niet in een kart zou willen of niet in de bomen wilt hangen.
Wie weet wat voor leuke werkrelaties je dan op doet...
Wie weet wat voor leuke werkrelaties je dan op doet...