Werk & Studie alle pijlers

Bedrijfsuitje

13-08-2013 17:40 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! dit jaar ben ik uitgekozen door mijn leidinggevende om het jaarlijkse teamuitje te organiseren. Hartstikke leuk natuurlijk maar nu wil ik dit jaar eens iets origineels doen. Ieder jaar doen we iets in de trant van vlot bouwen, kruisboogschieten e.d. Dit wil ik dus dit jaar niet doen. Wel ben ik op zoek naar iets competitief... We zijn met 120 personen en het budget is 50 euro p.p voor een hele dag incl. eten en drinken. Hebben jullie nog leuke ideeën?
Bedrijfuitjes? Het zou verboden moeten worden!
Zeilen!

Raften

Kanoën op de Noordzee

Abseilen
In Brabant (vraag me niet meer waar...) kun je op 1 terrein outdoor-karten, quad rijden, mountainbiken, jeep cross en op eigen fabricage dingen rondrijden. Iedereen is constant bezig en eten wordt geserveerd. Oh ja, het kan dan ook in competitieverband.
Oh dat klinkt al goed! Bedankt!! Ik heb het outdoorkarten in Brabant gevonden op internet! Ziet er inderdaad goed uit! En voor het kanoën op de Noordzee ben ik aan het kijken. Leuk!!
Wij hebben dit gedaan: http://www.pitch-putt.nl/ in Rhoon en daarna lekker gegeten. Was erg leuk.
Fun Forest? (= een verantwoorde vorm van boompje klimmen, met touwen, bruggen, abseilen, tokkelen...)

Workshop vechtsport oid?

Kookworkshop? (heb je meteen het eten!)

Samen een film maken?

Glowgolfen?
quote:Jippertje schreef op 13 augustus 2013 @ 17:42:

Bedrijfuitjes? Het zou verboden moeten worden!

Eens Maar als het dan echt moet: nooit geheimzinnig doen over de activiteit!

Misschien is brandingkajakken leuk? Misschien wel te duur...

Liften naar een plek waar jullie gaan eten, in teams? Het winnende team krijgt iets leuks.
Speurtocht met Eenden, moord oplossen in A'dam ofzo.

En eens, niet geheimzinnig doen. Dan ga ik dus sowieso niet mee met dat soort onzin
Liften in teams? Dan zou ik de auto halen en mijn team mee laten liften.
ik zou gewoon gaan bowlen en steengrillen. dat verwacht niemand
Poldersport

Ik houd hier normaal niet zo van maar dit was zo divers dat er voor iedereen wat bij zat. Voor de hele sportievelingen was er een pittig parcours, bijna iedereen deed mee aan het gewone parcours ( niet, gevaarlijk of lastig, wel erg leuk). En voor de rustigen was er nog iets anders maar weet niet wat.

Hun BBQ is goed. Douches en kleedkamers aanwezig
Je bent zelf een theepot
Als het echt anders moet zou ik dus niet weer een suffe teambuildingsactiviteit doen. Huur een strandtent af en geef een feest. Met bbq.
Ik vind het idee van Suze eigenlijk wel het allerleukst! Voor 6000 euro heb je best een leuke strandtent met lekker eten. En als het mooi weer is, lekker met zijn allen even het strand op, dansje wagen in de branding. Is ook voor iedereen te doen, ook voor de oudere collega op leeftijd die liever niet in een kart zou willen of niet in de bomen wilt hangen.

Wie weet wat voor leuke werkrelaties je dan op doet...
En als er dan toch iets competitiefs in moet zitten: bingo, darten, pokeren...
quote:Jippertje schreef op 13 augustus 2013 @ 17:42:

Bedrijfuitjes? Het zou verboden moeten worden! Helemaal mee eens. VRESELIJK!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Wie is de mol in een onbekende stad. Heb ik ooit op een bedrijfsuitje in Antwerpen gedaan. Vond iedereen leuk.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Dat iets in Brabant is in Loon op Zand. Daar ben ik in april met een bedrijfsuitje geweest. Erg leuk.
Bedankt voor de tips! Een feest in een strandtent klinkt ook erg goed. Misschien is dat nog wel te combineren met kanoën. Enne... De activiteit geheim houden vind ik ook irritant!! Zal dus ook zeker niet gebeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven