Gezondheid alle pijlers

Verslavingen

11-08-2013 20:23 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,

wie heeft hier last van verslavingen zoals: drugs, game, gokken, eten, alcohol enzovoort.

Of ooit verslaafd geweest?

Ik heb een beetje last van een alcohol verslaving denk ik drink veel vaker dan alleen in het weekend en jullie?
Ja bij mij op feestjes is echt een gewoonte en dat vind ik ook niet erg maar van dat door de weeks drinken wil ik af...

over 2 uur is mijn monchoutaart klaar dat is ook mijn verslaving mmm
Monchoutaart is top! Courgette goed bezig. Ik ben nog steeds nuchter tot stressvlekken en toe.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik ook nog steeds geen druppel..

Wel freetkicks zal er toch niks mee te maken hebben? Heb namelijk ook net mijn maandelijkse feestje gehad vandaag laatste dag!
Ik voel me soms wel een beetje verslaafd aan snoepen, maar geen geld meenemen werkt verrassend goed. En ik wil/ben aan het afvallen dus dat is ook wel een goede stok achter de deur.

Als ik me na een late of nachtdienst verrot voel neem ik de volgende ook wel eens een borreltje likeur op mijn nuchtere maag. Niet goed voor mijn lijf maar ik voel me wel beter. Verder drink ik thuis niet echt alleen in het weekend soms. Met uitgaan 1 of 2 glazen en dan is het ook wel weer genoeg.

Als ik het zo hoor klink je wel gevoelig voor verslavingen. Eerst al roken en nu het volgende: drinken.
wow gisteren bij mn zus zie die drank staan ik vertelde haar van mn afspraak...

uur later schenk ik mezelf alcohol in was t helemaal vergeten wel een glaasje maar t vreet mn hersens zeg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven