Auto theorie
dinsdag 13 augustus 2013 om 09:52
Goedemorgen iedereen,
Ik maak me een beetje druk omdat ik inmiddels al 3 x ben gezakt voor mijn auto theorie.
Ik moet zeggen dat ik veel achter de boeken heb gezeten, proefexamens achter de pc (die wel lukken!) hebt gemaakt.
Onwijs veel geleerd dus.
De 1ste keer zakte ik met 2 fout teveel, ik denk nou dat moet de volgende keer wel lukken. Maar de 2de en de 3de keer zakte ik gewoon met dik 10 fout TEveel!
Alle vragen die voorbij kwamen herkende ik ook gezien ik dit ook had geleerd. Ik vraag me af wat ik nou fout doe.
Moet wel zeggen dat ik onwijs zenuwachtig ben tijdens het examen.
Ik geef niet op en ga gewoon weer en nog een keer tot ik het heb behaald.
Het enige is dat ik wel wat schaamte voel, alsof ik niet kan leren ofzo. Terwijl dit voor mij nooit een probleem is geweest verder.
Ik maak me een beetje druk omdat ik inmiddels al 3 x ben gezakt voor mijn auto theorie.
Ik moet zeggen dat ik veel achter de boeken heb gezeten, proefexamens achter de pc (die wel lukken!) hebt gemaakt.
Onwijs veel geleerd dus.
De 1ste keer zakte ik met 2 fout teveel, ik denk nou dat moet de volgende keer wel lukken. Maar de 2de en de 3de keer zakte ik gewoon met dik 10 fout TEveel!
Alle vragen die voorbij kwamen herkende ik ook gezien ik dit ook had geleerd. Ik vraag me af wat ik nou fout doe.
Moet wel zeggen dat ik onwijs zenuwachtig ben tijdens het examen.
Ik geef niet op en ga gewoon weer en nog een keer tot ik het heb behaald.
Het enige is dat ik wel wat schaamte voel, alsof ik niet kan leren ofzo. Terwijl dit voor mij nooit een probleem is geweest verder.
You can spend minutes, hours, days, weeks or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened... or you can just leave the pieces on the floor and move the f*ck on!
dinsdag 13 augustus 2013 om 10:07
Ik heb 2 keer het theorie examen gedaan en ben beide keren geslaagt (tweede omdat de eerste verlopen was). Ik heb daar door zo wel de oude als de nieuwe gedaan en ik vond de nieuwe een stuk pittiger. Die nieuwe is er nu al een aantal jaar en bevat meer gevaar herkenning. Ik zou volhouden en misschien inderdaad toch een cursus.
Ik ben trouwens 6 keer gezakt voor het praktijk examen (ook door faalangst), dus ik kan me helemaal voorstellen dat je je een beetje schaamt, maar dat moet je niet doen. Er zijn zat mensen die er ook lang over doen. Ik rijd nu al weer 3 jaar lekker rond en het heeft wat moeite gekost, maar het was het waard.
Ik ben trouwens 6 keer gezakt voor het praktijk examen (ook door faalangst), dus ik kan me helemaal voorstellen dat je je een beetje schaamt, maar dat moet je niet doen. Er zijn zat mensen die er ook lang over doen. Ik rijd nu al weer 3 jaar lekker rond en het heeft wat moeite gekost, maar het was het waard.
dinsdag 13 augustus 2013 om 10:29
dinsdag 13 augustus 2013 om 10:31
Ik heb nadat ik 3 of 4 x was gezakt, toch op aanraden van me rijschool en dat is een hele goeie. De theorie toets mondeling gedaan. Het kost wat meer kleine ¤ 100. Maar je zit 1 op 1 met een medewerker van het CBR. En de voordelen zijn dat je niet word afgeleid door mede cursisten, er loop bij het 2e blok vd vragen geen tijd balkje. Je heb dus rustig de tijd om het plaatje en de vraag te bekijken.
Ik slaagde toen wel en was met een 30/45 min al klaar. Misschien had ik wel een hele lieve dame die me hielp want ze legde me de antwoorden al eigenlijk in me mond. Dit was bij het CBR in Arnhem. Gelukkig slaagde ik wel voor me praktijk gelijk de 1e x al. terwijl het sneeuwde afgelopen Maart
Ik slaagde toen wel en was met een 30/45 min al klaar. Misschien had ik wel een hele lieve dame die me hielp want ze legde me de antwoorden al eigenlijk in me mond. Dit was bij het CBR in Arnhem. Gelukkig slaagde ik wel voor me praktijk gelijk de 1e x al. terwijl het sneeuwde afgelopen Maart
woensdag 14 augustus 2013 om 08:53
Theorie cursus heeft bij vele geholpen dus! Ik ga even kijken bij mij in de buurt of er zoiets is! Ik baal er natuurlijk ontzettend van, en misschien is het wel faalangst maar laat het niet gebeuren.
Ik ga er gewoon nog een keertje voor
Ik ga er gewoon nog een keertje voor
You can spend minutes, hours, days, weeks or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened... or you can just leave the pieces on the floor and move the f*ck on!