Werk & Studie alle pijlers

Auto theorie

13-08-2013 09:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen,

Ik maak me een beetje druk omdat ik inmiddels al 3 x ben gezakt voor mijn auto theorie.

Ik moet zeggen dat ik veel achter de boeken heb gezeten, proefexamens achter de pc (die wel lukken!) hebt gemaakt.

Onwijs veel geleerd dus.

De 1ste keer zakte ik met 2 fout teveel, ik denk nou dat moet de volgende keer wel lukken. Maar de 2de en de 3de keer zakte ik gewoon met dik 10 fout TEveel!

Alle vragen die voorbij kwamen herkende ik ook gezien ik dit ook had geleerd. Ik vraag me af wat ik nou fout doe.

Moet wel zeggen dat ik onwijs zenuwachtig ben tijdens het examen.

Ik geef niet op en ga gewoon weer en nog een keer tot ik het heb behaald.

Het enige is dat ik wel wat schaamte voel, alsof ik niet kan leren ofzo. Terwijl dit voor mij nooit een probleem is geweest verder.

Hoeveel keer ben jij gezakt voor je Auto Theorie Examen?

Totaal aantal stemmen: 20

0 keer (85%)
1 keer (5%)
2 keer (5%)
3 keer (5%)
4 of meer keer Geen stemmen
You can spend minutes, hours, days, weeks or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened... or you can just leave the pieces on the floor and move the f*ck on!
Kun je dan niet beter nog een theoriecursus doen? Of is het echt alleen faalangst?
Cursus inderdaad. Je moet niet alleen het antwoord willen weten, maar ook de logica erachter.

Vergeleken bij de rest van de kosten van rijlessen en examens is zo'n theoriecursus peanuts.
Ga een cursus doen. Kan je enorm veel geld schelen.
Ik heb 2 keer het theorie examen gedaan en ben beide keren geslaagt (tweede omdat de eerste verlopen was). Ik heb daar door zo wel de oude als de nieuwe gedaan en ik vond de nieuwe een stuk pittiger. Die nieuwe is er nu al een aantal jaar en bevat meer gevaar herkenning. Ik zou volhouden en misschien inderdaad toch een cursus.

Ik ben trouwens 6 keer gezakt voor het praktijk examen (ook door faalangst), dus ik kan me helemaal voorstellen dat je je een beetje schaamt, maar dat moet je niet doen. Er zijn zat mensen die er ook lang over doen. Ik rijd nu al weer 3 jaar lekker rond en het heeft wat moeite gekost, maar het was het waard.
Ik heb indertijd cursus gedaan. Paar keer een bijeenkomst en in 1x geslaagd, 0 fout. Praktijk ook in 1x trouwens, maar ik had een goede rijschool die liet je ook pas examen doen als kans van slagen groot was.
Ik heb ook de cursus gedaan, die zat ook in m'n pakket. Ik ben ineens geslaagd en met maar 1 fout, (die ik eigenlijk wel wist maar toch verkeerd deed)

Net als lilalinda dus een goede ervaring. Ik had ook al gevaarherkenning, maar in testfase dus telde niet mee, maar ook dan had ik het nog goed.
Ik heb nadat ik 3 of 4 x was gezakt, toch op aanraden van me rijschool en dat is een hele goeie. De theorie toets mondeling gedaan. Het kost wat meer kleine ¤ 100. Maar je zit 1 op 1 met een medewerker van het CBR. En de voordelen zijn dat je niet word afgeleid door mede cursisten, er loop bij het 2e blok vd vragen geen tijd balkje. Je heb dus rustig de tijd om het plaatje en de vraag te bekijken.

Ik slaagde toen wel en was met een 30/45 min al klaar. Misschien had ik wel een hele lieve dame die me hielp want ze legde me de antwoorden al eigenlijk in me mond. Dit was bij het CBR in Arnhem. Gelukkig slaagde ik wel voor me praktijk gelijk de 1e x al. terwijl het sneeuwde afgelopen Maart
Ik heb destijds een cursus van een avondje gehad en ben vervolgens in een keer geslaagd. Het is ook gewoon een kwestie van leren en toepassen, iedereen zou het moeten kunnen.
Ik heb theorieles gehad en ben zo in 1x geslaagd.

Weet niet waar je vandaan komt maar in Eindhoven geven ze een cursus die bestaat uit 2 lessen bij Wildeman en Dijkman.

Succes!
Ik had hem de derde keer. Had steeds een fout te veel, dan baal je ook.

Een theorieles is inderdaad fijn. En verder blijven oefenen, oefenen, oefenen! Uiteindelijk komen alle vragen uit dezelfde bak.
Theorie cursus heeft bij vele geholpen dus! Ik ga even kijken bij mij in de buurt of er zoiets is! Ik baal er natuurlijk ontzettend van, en misschien is het wel faalangst maar laat het niet gebeuren.

Ik ga er gewoon nog een keertje voor
You can spend minutes, hours, days, weeks or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened... or you can just leave the pieces on the floor and move the f*ck on!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven