Bar Too Much *****206****
woensdag 14 augustus 2013 om 17:22
woensdag 14 augustus 2013 om 18:12
donderdag 15 augustus 2013 om 14:27
Tis gewoon strontweer en zo is mijn humeur ook nog steeds
Handjes zitten in de envelop richting fabriek. Geen idee wat ze gaan doen zonder mij als model erbij, ik wacht het maar af en loop weer met mijn oude rotzooi.
Zoon zit bijna in het vliegtuig, ook minder voor mijn bloeddruk.
Verder alles goed hoor......
Handjes zitten in de envelop richting fabriek. Geen idee wat ze gaan doen zonder mij als model erbij, ik wacht het maar af en loop weer met mijn oude rotzooi.
Zoon zit bijna in het vliegtuig, ook minder voor mijn bloeddruk.
Verder alles goed hoor......
donderdag 15 augustus 2013 om 14:40
donderdag 15 augustus 2013 om 15:49
Hier nadert het schooljaar met rasse schreden. Leerlingenvervoer is overgegaan naar een ander taxi-bedrijf, dus daar moet ik nu af en toe al mee overleggen. Belde ik dinsdag voor iets, moest ik iemand hebben die er vandaag weer zou zijn. Bel ik net, zegt de mevrouw die ik aan de telefoon heb: nee, die persoon is er niet....... eh...... het is nogal ingewikkeld.
Dus ik zei dat ik nogal slim was en het vast zou begrijpen.
Zegt ze: die persoon heeft ontslag genomen.
Hele taxibedrijf in de stress, want dat leerlingenvervoer is best een klus natuurlijk en die mevrouw heeft dus vandaag per direct ontslag genomen.
Nou, dat geeft echt vertrouwen zeg maar.
Afijn, ik weet nu hoe laat oudste maandag opgehaald en thuisgebracht wordt. Voor jongste weet ik dat nog niet, maar die heeft dan ook 2 weken langer vakantie.
Kijk, ik maak dus ook best wel es wat mee.
Dus ik zei dat ik nogal slim was en het vast zou begrijpen.
Zegt ze: die persoon heeft ontslag genomen.
Hele taxibedrijf in de stress, want dat leerlingenvervoer is best een klus natuurlijk en die mevrouw heeft dus vandaag per direct ontslag genomen.
Nou, dat geeft echt vertrouwen zeg maar.
Afijn, ik weet nu hoe laat oudste maandag opgehaald en thuisgebracht wordt. Voor jongste weet ik dat nog niet, maar die heeft dan ook 2 weken langer vakantie.
Kijk, ik maak dus ook best wel es wat mee.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar