Mode & Beauty alle pijlers

Warme mode

15-08-2013 14:05 63 berichten
Hallo ladies,

Het is alweer zover, de eerste warme mode hangt in de rekken.

Ik heb mijn hart alweer verloren aan een jas. Deze:

Ik vind het alleen jammer dat die zwart is, dus ik kijk ook nog even verder, de komende maanden, voor iets in een lichte kleur.

Hebben jullie al iets gezien waar je achteraan wilt, of ben ik te vroeg?
Cateau die van de OP vind ik trouwens ook mooi, is die er ook voor de zwangere medevrouw??
Leuke jas Cateautje!

Ik wil een nieuwe zwarte wollen winterjas, een getailleerd gebreid vest en een lang truitje. En nieuwe kniehoge laarzen met hak, dan ben ik weer compleet.

I love herfst-en winterkleding!
quote:dapperedoda schreef op 15 augustus 2013 @ 17:48:

Cateau die van de OP vind ik trouwens ook mooi, is die er ook voor de zwangere medevrouw?? Denk het niet.
quote:mayhem schreef op 15 augustus 2013 @ 17:54:

Leuke jas Cateautje!

Ik wil een nieuwe zwarte wollen winterjas, een getailleerd gebreid vest en een lang truitje. En nieuwe kniehoge laarzen met hak, dan ben ik weer compleet.

I love herfst-en winterkleding!

Ja ladies, mooi istie hè. Volgende week, yes.

Je bent ernstig bescheiden.
Wat zijn jullie laat .

Voor zoon al in mei begonnen met typische kledingstukken als skipak, regenjas, regenlaarzen, snowboots (outlet, voor dat ene seizoen). Hele vakantie gevoerde broeken genaaid, truien, mutsen en sjaals gebreid...(om dat schuldgevoel te sussen dat ik weer de halve collectie van Smafolk en Krutter kocht). Alleen zo jammer dat ik geen schoenen 'vooruit' kan kopen.

Voor mijzelf: deel van vakantiegeld gespendeerd aan laarzen (waar ik al jaren naar op zoek was). Voor mijzelf eigenlijk alleen een paar basics nodig zoals shirts en nieuwe flanellen pyjama's.
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag een prachtige grijze winterjas gekocht. Vorig jaar had ik er nog geen zin in om half augustus al een winterjas te kopen; toen ik wel zin had waren de leuke jassen allemaal weg. Dus nu toch maar gekocht! Ben er blij mee, al hangt ie voorlopig nog in de kast?
Gisteren al een dons jas van de nieuwe Mango collectie gekocht , deze winter krijg ik geen koud meer ! Vorige jaar was ik net te laat voor een mooie winter jas , maar ik heb wel al een wishlist gemaakt met dingen die ik graag wil hebben , zo wie zo heb ik wat leuke schoenen van de nieuwe Zara collectie op het oog , en ik wil nog de Perfecte leather biker jacket ,maar tot nu toe niet naar mijn smaak gevonden helaas ! Dus laat maar het herfst maar komen ;)
ladies..
quote:siouxx, 2 uur geleden

herkenbaar!

Ik ga ook voor een compleet nieuwe wintergarderobe! Al heb ik het eigenlijk niet nodig .

Mijn sigarettenverslaving heeft plaatsgemaakt voor een nieuwe...

Goed zo, deze verslavig is enkel maar schadelijk voor je bankrekening.

Ik wil een lange donsjas voor de echt koude dagen als het vriest dat het kraakt. Verder een hoop truien en vesten en ik moet ook nog nette pantalons, overhemden, kokerjurken met bijpassende jasjes of mantels. Oja, heel belangrijk, mooie zwarte laarzen met een hak. Ik heb ooit hele mooie gehad van iets met Boons in de naam ofzo. Zoiets wil ik weer. En ook nog de spijkerbroek. Niet een spijkerbroek, maar dé spijkerbroek. Ik heb het druk dus.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 augustus 2013 @ 18:23:

[...]

Goed zo, deze verslavig is enkel maar schadelijk voor je bankrekening.

Ik wil een lange donsjas voor de echt koude dagen als het vriest dat het kraakt. Verder een hoop truien en vesten en ik moet ook nog nette pantalons, overhemden, kokerjurken met bijpassende jasjes of mantels. Oja, heel belangrijk, mooie zwarte laarzen met een hak. Ik heb ooit hele mooie gehad van iets met Boons in de naam ofzo. Zoiets wil ik weer. En ook nog de spijkerbroek. Niet een spijkerbroek, maar dé spijkerbroek. Ik heb het druk dus.Bedoel je Dick Boons? Heeft geloof ik geen website.
Ja!!!! Die bedoel ik!

You know how I know? Because I reeaally think so!
Regeren is vooruit zien, dus ik het een lekker warm wollen vestje voor mezelf gemaakt. Beetje jammer dat het samen viel met de eerste hittegolf, wollen mouwen inpassen bij 35 graden is niet het meest relaxte karweitje
Oeh ben ik toch niet de enige die al op jacht is naar een nieuwe wintergarderobe. Ik werd voor gek verklaard door mijn man, want de mussen vallen nog steeds van het dak. Hij vergeet voor het gemak dat ie nota bene vanmiddag nog zei dat t op de herfst leek..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven