Seks na bevalling

16-08-2013 14:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden , ik ben 4 maanden geleden bevallen en ben nogal onzeker over ( daar beneden ) . Ik heb het idee dat ik wijder geworden ben maar m'n vriend zegt dat hij niks anders voelt als daarvoor. Ik weet niet of dit daadwerkelijk zo is of dat hij het zegt om me niet te kwetsen ik denk het laatste. Maargoed nu vroeg ik mij af zijn er meer onder jullie die hier laat van hebben of hebben gehad? En gaat het weer over met de nodige bekkenbodem oefeningen? Ik voel niks meer van de seks zo appart! En dit is pas sinds een paar weken daarvoor ( paar weken na bevalling ) voelde ik nog wel van alles. Word hier erg onzeker van.
Waarom zou je er onzeker van worden? Je hebt een kind gehad, je lijf is verandert. Bekkenbodemspieroefeningen zijn altijd goed dus ik zeg doen. Mijn man vertelde me dat ik inderdaad wat minder strak was dan voor. Tja.. zo be it. Moet ik daar onzeker van worden? Het is wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Dat herken ik juist helemaal niet na 2 kinderen. Na de bevallingen was ik juist weer enorm straks aldus vriend. Na een tijdje werd dat wel wat minder, maar met oefeningen werd het weer wat strakker. We zijn daar onderling erg eerlijk in, dus geloof hem hierin wel.



En als het niet zo is, dan heb je inderdaad een kind gekregen. Je lichaam is verandert. De een komt de kilo's niet kwijt en de ander is wat wijder down there.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook gehad. Pas na 9 maanden voelde het allemaal weer vertrouwd. De spieroefeningen helpen wel een beetje. Bij mij scheelde het, als ik net een orgasme had gehad was de boel ook wat strakker. Ik snap je onzekerheid wel, maar is niet nodig hoor.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel oefeningen doen! Dan wordt het vanzelf weer beter. Ook voor je gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Laat je er toch gewoon wat hechtingen bij zetten down under?

Grapjeeeeeee

Sorry,maar je bént ook niet meer zoals vroeger.

Klaar.

Deal with it,je bent een moeder,en hebt een kind gebaard.

Het is echt niet zo dat hij nu in een echoput aan het ronddwalen is!
Misschien moet je eerst eens voelen met je eigen vingers en dan kijken hoe het voelt als je je spieren samen knijpt. Bekkenbodemspieren kun je heel gemakkelijk zelf oefenen.



En waarom geloof je je partner niet? Het kan best dat het voor hem gewoon nog wel fijn aanvoelt ook al voelt het voor jou te los.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven