Bepaalde mensen reageren erg bot
vrijdag 16 augustus 2013 om 18:46
Ik vind het erg jammer dat er hier bepaalde mensen zijn die erg bot reageren in topics zoals: woorden spellen, sorry hoor we zitten hier niet op een spellingscurus forum en nog veel meer dingen zoals: Als iemand zijn verhaal verteld dat je eigenlijk hier nooit serieus genomen wordt, je wordt meteen erg bot afgekraakt en of ze maken er een grapje over. Erg jammer hoor voor zo'n forum, want ik weet zeker dat dit de gezelligste kletspraat forum is en dat er veel mensen zijn die wel wat dingen kunnen leren van andere mensen of advies kunnen krijgen!
vrijdag 16 augustus 2013 om 19:18
quote:samant schreef op 16 augustus 2013 @ 19:07:
Je kunt toch lezen? precies zoals ik het zeg.
[...]
We zijn toch vrouwen met een mening? Dus dan kan het ook gebeuren dat je het niet met elkaar eens bent.
Verder is het forum hartstikke leuk hoor, maak je niet zo`n zorgen. We hebben ook een negeerknop en een stafknop. Bij de een dan kies je ervoor om alle postings van de persoon niet meer te lezen.
De stafknop is om bij de moderators te melden als iemand post wat niet conform de regels van Viva is.
En soms helpt op je handen zitten of de uitknop van je pc te zoeken.
Hoop dat dit je een beetje helpt.
Groetjes MV van de `vrouwenclub met mening`
Je kunt toch lezen? precies zoals ik het zeg.
[...]
We zijn toch vrouwen met een mening? Dus dan kan het ook gebeuren dat je het niet met elkaar eens bent.
Verder is het forum hartstikke leuk hoor, maak je niet zo`n zorgen. We hebben ook een negeerknop en een stafknop. Bij de een dan kies je ervoor om alle postings van de persoon niet meer te lezen.
De stafknop is om bij de moderators te melden als iemand post wat niet conform de regels van Viva is.
En soms helpt op je handen zitten of de uitknop van je pc te zoeken.
Hoop dat dit je een beetje helpt.
Groetjes MV van de `vrouwenclub met mening`
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 16 augustus 2013 om 19:19
Elke maand wordt er zo'n topic geopend. Veelal door nieuwe forummers.
Ik ben zelf echt heel erg slecht in Nederlands en ik vind het ook erg vervelend als mensen over d's en t's vallen.
Maar als iemand in sms taal gaat schrijven lees ik een topic ook niet.
Verder zul je een beetje een dikke huid moeten kweken op een forum.
Ik ben zelf echt heel erg slecht in Nederlands en ik vind het ook erg vervelend als mensen over d's en t's vallen.
Maar als iemand in sms taal gaat schrijven lees ik een topic ook niet.
Verder zul je een beetje een dikke huid moeten kweken op een forum.
vrijdag 16 augustus 2013 om 19:25
Ah ja, geloept en je kreeg inderdaad best directe reacties op je topic. Maar je bent wel gewoon serieus genomen (no pun intended), de forummers gaven je toch gewoon advies? Dat ze dat op een felle manier doen begrijp ik wel, het lijkt anders niet echt tot je door te dringen.
En wat betreft spellingspolitie, hoeveel moeite is het nou om een tekst even door de spellingschecker te halen als je niet goed kunt spellen? Een d/t-foutje kan gebeuren maar sommige teksten zijn gewoon nauwelijks leesbaar door alle fouten, afgrijselijk!
En wat betreft spellingspolitie, hoeveel moeite is het nou om een tekst even door de spellingschecker te halen als je niet goed kunt spellen? Een d/t-foutje kan gebeuren maar sommige teksten zijn gewoon nauwelijks leesbaar door alle fouten, afgrijselijk!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
vrijdag 16 augustus 2013 om 19:27
Ik vind het hier juist leuk. Als dit forum niet bij je past moet je je vertier elders zoeken. Overal hangt een andere sfeer.
Je past wel in de traditie 'relatief nieuwe forummer die een zeurtopic opent over de sfeer.' Gebeurt, zoals gezegd, zeker wel eens per maand. Ik begrijp het niet, waarom zou je de sfeer (die gemaakt wordt door duizenden forummers) in je eentje willen veranderen?
Je past wel in de traditie 'relatief nieuwe forummer die een zeurtopic opent over de sfeer.' Gebeurt, zoals gezegd, zeker wel eens per maand. Ik begrijp het niet, waarom zou je de sfeer (die gemaakt wordt door duizenden forummers) in je eentje willen veranderen?
vrijdag 16 augustus 2013 om 19:28
vrijdag 16 augustus 2013 om 19:31
Toen ik als klein Gioiaatje mijn eerste topic opende (andere nick nog), kreeg ik ook aardig wat botte reacties. En dat verdiende ik ook want ik was niet goed bezig. Ik vond het toen echt niet leuk maar uiteindelijk heb ik wel wat met die reacties gedaan. Misschien een tip?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
vrijdag 16 augustus 2013 om 19:32
quote:annelaure schreef op 16 augustus 2013 @ 19:29:
Ik snap ook niet waarom mensen gepikeerd reageren als ze op spelfouten worden gewezen.
ik wel.
dat doe je in het echte leven toch ook niet?
stel, je staat te praten in een groep, en iemand stelt een vraag, of vertelt een verhaal.
zeg je dan ook: "nou, wat heb jij een afgrijselijk accent, zeg, kan je daar eens niets aan doen?" om dan prompt weg te wandelen?
Ik snap ook niet waarom mensen gepikeerd reageren als ze op spelfouten worden gewezen.
ik wel.
stel, je staat te praten in een groep, en iemand stelt een vraag, of vertelt een verhaal.
zeg je dan ook: "nou, wat heb jij een afgrijselijk accent, zeg, kan je daar eens niets aan doen?" om dan prompt weg te wandelen?
vrijdag 16 augustus 2013 om 19:33
quote:femselien schreef op 16 augustus 2013 @ 19:09:
Maar Samant, watskeburt?Je bedoeld watskebeurt en dan met de nadruk op beurt ben ik achter gekomen nadat ik TO geloept heb
Maar Samant, watskeburt?Je bedoeld watskebeurt en dan met de nadruk op beurt ben ik achter gekomen nadat ik TO geloept heb
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 augustus 2013 om 19:36
quote:aliva schreef op 16 augustus 2013 @ 19:32:
[...]
ik wel.
zeg je dan ook: "nou, wat heb jij een afgrijselijk accent, zeg, kan je daar eens niets aan doen?" om dan prompt weg te wandelen?Toen ik 14 was had ik een vriendin die mij constant verbeterde. Ik werd er gek van
[...]
ik wel.
zeg je dan ook: "nou, wat heb jij een afgrijselijk accent, zeg, kan je daar eens niets aan doen?" om dan prompt weg te wandelen?Toen ik 14 was had ik een vriendin die mij constant verbeterde. Ik werd er gek van