Bepaalde mensen reageren erg bot

16-08-2013 18:46 241 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg jammer dat er hier bepaalde mensen zijn die erg bot reageren in topics zoals: woorden spellen, sorry hoor we zitten hier niet op een spellingscurus forum en nog veel meer dingen zoals: Als iemand zijn verhaal verteld dat je eigenlijk hier nooit serieus genomen wordt, je wordt meteen erg bot afgekraakt en of ze maken er een grapje over. Erg jammer hoor voor zo'n forum, want ik weet zeker dat dit de gezelligste kletspraat forum is en dat er veel mensen zijn die wel wat dingen kunnen leren van andere mensen of advies kunnen krijgen!
Whahaha, toch moet ik echt gewoon lachen om sommige reacties, sommige reacties slaat gewoon echt helemaal nergens op.
quote:aliva schreef op 16 augustus 2013 @ 20:29:

[...]

hm, sta me toe te betwijfelen dat die publieke terechtwijzingen worden gegeven uit sympathie, en met als doelstelling TO te helpen.

mijn motto is wat dat betreft: "Praise in public, criticise in private".Dan kan het overgrote deel van het Viva-forum op slot. Te beginnen met deze topic.
quote:Soulcats schreef op 16 augustus 2013 @ 19:49:

TO, als je eens open zou staan voor de prachtige dingen die hier al jarenlang dagelijks op dit forum gebeuren, dan zou je je echt niet druk maken om een paar botte reacties. Kortom, ik vind je een zeur. Ga lekker weg als je het niet bevalt.

Prachtige dingen als.........?

Negen van de tien keer is het gewoon oeverloos gezwets.
odi et amo
quote:samant schreef op 16 augustus 2013 @ 20:49:Whahaha, toch moet ik echt gewoon lachen om sommige reactiesNou kijk, heb je het tòch gezellig gehad hier.
quote:Nemesis. schreef op 16 augustus 2013 @ 20:08:

"Me mannetje en ik klussen tijdens m'n ei drie keer per dag voor een beeb. Nu is over twee weken me NOD en ik heb hele zere borsten. Zou ik al kunnen testen of moet ik wachten tot ik ongi moet worden?"

Ik ben pas halverwege dit topic met lezen.

Komt TO nog langs?

@Nemesis, goede basispost, kan wat mij betreft als format gebruikt worden
Je bent zelf een theepot
quote:samant, 83 seconden geleden

Whahaha, toch moet ik echt gewoon lachen om sommige reacties, sommige reacties slaat gewoon echt helemaal nergens op.Zie je? Het is best leuk hier.
quote:samant schreef op 16 augustus 2013 @ 20:49:

Whahaha, toch moet ik echt gewoon lachen om sommige reacties, Mooi
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is het weer zover?

*zucht*
You know how I know? Because I reeaally think so!

Whahaha, toch moet ik echt gewoon lachen om sommige reacties, sommige reacties slaat gewoon echt helemaal nergens op.Slaan. Reacties is meervoud, namelijk.

Whahaha, toch moet ik echt gewoon lachen om sommige reacties, sommige reacties slaat gewoon echt helemaal nergens op.

Wat fijn dat je er om kan lachen . Gelukkig.

Weetje, ik zou me anders wel echt schuldig voelen ten opzichte van jou. Ik heb namelijk ook echt heel hard gelachen. Om jou en je domme topic .
Dubbel ^^
quote:Enn schreef op 16 augustus 2013 @ 20:38:

[...]

Nee ik hoef niet te reageren en TO hoeft dit topic niet te openen. TO heeft dit topic wel geopend en ik heb wel gereageerd.

:rolf:

Mee eens met `me, myself and I` Enn.

Dikke knipoog hoor. Ach soms kan het wat aardiger idd. Maar soms kan een TO er ook wat van dus ja, hand in eigen boezem steken om maar een oud paard van stal te halen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:aliva schreef op 16 augustus 2013 @ 20:09:

[...]

nu ja, waar ligt de grens hé, tussen een zwaar streek-accent en dialect?

ik vind quasi alle streek-accenten afgrijselijk klinken.

maar mijn punt is: in real life ga je toch ook niet als iemand iets vertelt of vraagt, commentaar geven op vormelijkheden om daarna weg te wandelen?

ik vind het onbeleefd, en ik zie er de zin niet van in.

er vertelt hier iemand een lang en schrijnend verhaal over zijn jeugd, en de eerste twee reacties zijn: 'samenvatting?'

ik vind dat bot.

hoeveel moeite is het nou om, als het je stoort, gewoon NIET te reageren?

Mensen schrijven dat in de hoop dat de TP alle overbodige informatie verwijdert, interpunctie gebruikt, autocorrectie aanpast etc etc waardoor het verhaal duidelijker wordt en leesbaar.

Als je wil dat mensen de moeite nemen om jouw verhaal le lezen en begrijpen, de moeite nemen om op te antwoorden, mag je daar als TP zelf moeite voor doen.

En dàt gebeurt vaak niet, posts worden vaak zonder teruglezen verzonden. Dan moet je niet verwachten dat anderen energie en tijd steken in het beantwoorden.
Je bent zelf een theepot
quote:lamaatje schreef op 16 augustus 2013 @ 20:51:

[...]

Prachtige dingen als.........?

Negen van de tien keer is het gewoon oeverloos gezwets.

Oneens. Er worden hier IRL vriendschappen voor het leven gesloten, forummers gesteund tijdens ziekte, liefdesverdriet, scheidingen, overleden kinderen, vaders, moeders, vrienden/vriendinnen, huisdieren, er wordt intens meegeleefd met zwangerschappen, er worden acties opgezet om forummers die het hard nodig hebben financieel of met spullen te helpen, er worden spullen gratis weggegeven.

Zit je er even helemaal doorheen, al is het midden in de nacht, dan staan er forummers voor je klaar, met een luisterend oor, advies, lieve woorden, harten onder de riem. Zo ervaar ik het forum in ieder geval. Maar ik ben dan ook een watje
.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 augustus 2013 @ 20:54:

Is het weer zover?

*zucht*Het heeft anders best lang geduurd deze keer. Vroeger kwamen dit soort topics maandelijks langs.
Nou Zoolkat, overdrijven is ook een vak hoor. Op zich zitten hier best een paar aardige vrouwen geloof ik, maar dat zijn dan wel de spelden in de hooiberg van zure sloten.
Het verloopt nu ook wel iets anders dan ik gewend ben. Hoe zou dat toch komen. Witte gij ut?
quote:Soulcats schreef op 16 augustus 2013 @ 21:02:

[...]

Oneens. Er worden hier IRL vriendschappen voor het leven gesloten, forummers gesteund tijdens ziekte, liefdesverdriet, scheidingen, overleden kinderen, vaders, moeders, vrienden/vriendinnen, huisdieren, er wordt intens meegeleefd met zwangerschappen, er worden acties opgezet om forummers die het hard nodig hebben financieel of met spullen te helpen, er worden spullen gratis weggegeven.

Zit je er even helemaal doorheen, al is het midden in de nacht, dan staan er forummers voor je klaar, met een luisterend oor, advies, lieve woorden, harten onder de riem. Zo ervaar ik het forum in ieder geval. Maar ik ben dan ook een watje Eens met bovenstaand weekdier . +1
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ben t met je eens, Soulcats. Helemaal.
is het de gezelligste kletspraatforum of het gezelligste kletspraatforum?
Ut, meds.
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 augustus 2013 @ 21:05:

[...]

Eens met bovenstaand weekdier . +1
.
Ik heb even gegoogled op 'shikse' en 'goj' en nu kan ik er ook om lachen:

*gaat verder met aardappels stampen*
quote:annelaure, 1 uur geleden

En het hele punt van een dialect is dat het een dialect is en geen abn. Dialect is dus geen probleem, maar je moet geen dialect gaan schrijven in een Nederlands topic.Is dè praot die gè pròt!! Pròt praot nèt as ik pròt, dan pròtte pas praot.
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 augustus 2013 @ 21:04:

Nou Zoolkat, overdrijven is ook een vak hoor. Op zich zitten hier best een paar aardige vrouwen geloof ik, maar dat zijn dan wel de spelden in de hooiberg van zure sloten.Da's waar, maar ik dacht, ik probeer er nog wat van te maken
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven