achterkant IKEA gids

16-08-2013 22:45 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals waarschijnlijk velen heb ik vandaag de ikea gids gekregen. Op de achterkant staat een plaat met rozen, of is t een spiegel?

In elk geval ben ik erg benieuwd wat t is: ik vind het erg mooi. Heeft iemand het kunnen ontdekken in de gids? Ik kan het niet vinden!
Ik zou een klacht indienen. Mocht je m in het Zweeds willen schrijven...
Doei Pippi Langkous!
quote:maclover schreef op 16 augustus 2013 @ 23:25:

@bootje, geen sticker op mijn Ikea gids en ook geen lid van de Zweedse familie.O, dat is raar! Hier ook geen lid, maar wel een sticker.
quote:maclover schreef op 16 augustus 2013 @ 23:25:

@bootje, geen sticker op mijn Ikea gids en ook geen lid van de Zweedse familie.Hier dus ook. En toch douwen ze dat ding door mijn brievenbus, net als die stomme telefoongids.
Hier ook geen adressticker op de gids.

Wel op m'n brievenbus een 'Nee/Nee' sticker.

Maar ik ben dan wel weer blij met de gids!
quote:socrates1 schreef op 16 augustus 2013 @ 23:32:

Hier ook geen adressticker op de gids.

Wel op m'n brievenbus een 'Nee/Nee' sticker.

Maar ik ben dan wel weer blij met de gids!Ik heb ook een nee/nee sticker, en ben ook blij met de gids! Normaal moet ik die altijd later gaan halen
quote:maclover schreef op 16 augustus 2013 @ 22:50:

Daar erger ik mij ook aan, hier een NEE-NEE sticker en toch de Ikea gids.Ehhm, die krijg je toch alleen met jouw naam en adres toegestuurd?? Tenminste, mijn IKEA-gids is met naam en adres geadresseerd. Ben toch stiekem wel benieuwd of dat bij jullie ook niet het geval is, misschien heb je je toch ooit ingeschreven en ben je dat vergeten.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
quote:wendy7474 schreef op 16 augustus 2013 @ 23:30:

[...]

Hier dus ook. En toch douwen ze dat ding door mijn brievenbus, net als die stomme telefoongids.Voor de telefoongids en gouden gids kun je je afmelden via hun site.

https://klantenservice.de ... -gids-meer-ontvangen/830/

Schandalig dat dat nodig is... maarja het is in ieder geval iets.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
quote:cecilia74 schreef op 17 augustus 2013 @ 02:34:

[...]

Ehhm, die krijg je toch alleen met jouw naam en adres toegestuurd?? Tenminste, mijn IKEA-gids is met naam en adres geadresseerd. Ben toch stiekem wel benieuwd of dat bij jullie ook niet het geval is, misschien heb je je toch ooit ingeschreven en ben je dat vergeten.

Die van mij blijkt geadresseerd aan "de bewoners van dingesstraat nr zoveel"

Sja, zo kan ik het ook natuurlijk, degene die 'm aangevraagd heeft woont hier al jaren niet meer (ik was het in elk geval niet en ik woon hier al bijna 10 jaar)

Maar het is goed dat je zegt dat er een sticker opzit (ik gooi hem meestal ongezien bij het oud papier) dan kan ik hem opzeggen.
Zo irritant , staat er dus iets op de achterkant van de gids , en het is niet in de gids én niet op de site terug te vinden.
Ik heb niet eens een gids en ik wil hem heel graag, dat is pas erg
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Volgens mij is de gids online aan te vragen.

En anders "gezellig " naar Ikea en je inschrijven
Inderdaad irritant dat je het ding ongevraagd in de bus krijgt. En dat je je moet afmelden via postfilter.nl. Blijkbaar vindt Ikea het milieu niet belangrijk.

Een catalogus huis aan huis verspreiden is toch uit de tijd? Dat doet de Wehkamp al jaaaaaaaaren niet meer.
...
quote:Lilith75 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 08:14 Volgens mij is de gids online aan te vragen.

En anders "gezellig " naar Ikea en je inschrijven

Maar ik heb me ingeschreven, ik heb namelijk een ikea fetish

Ik vermoed een complot tegen mezelf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:roza34 schreef op 16 augustus 2013 @ 23:12:

Het zijn in ieder geval bloemen.

Geraniums inderdaad
Volgens mij wordt de.gids huis aan huis bezorgt in plaatsen waar een kies zit. In andere plaatsen moet je je opgeven.
Hij is aan ons geadresseerd.

Ik denk niet dat hij huis aan huis bezorgd wordt, veel te duur
Wat is een kies?
quote:Oslodeeerste schreef op 17 augustus 2013 @ 08:30:

Inderdaad irritant dat je het ding ongevraagd in de bus krijgt. En dat je je moet afmelden via postfilter.nl. Blijkbaar vindt Ikea het milieu niet belangrijk.

Een catalogus huis aan huis verspreiden is toch uit de tijd? .

Gisteren toevallig met iemand over gehad,haar dochter brengt als vakantiebaan de post rond en ook de Ikea gids. In elke straat slaan ze een aantal huizen over en dan is het dus niet huis aan huis verspreid

Hier ook een nee-nee sticker maar ik heb hem nog niet gehad. Weet ook niet of ik me er vorig jaar voor heb afgemeld. BIj de telefoongids heb ik dat wel gedaan in elk geval.
Ik weet wel wat het is. Het is een afbeelding van roze geraniums, afgedrukt op canvas / als grote poster. Op de voorkant hebben ze ook zo'n ding staan, met daarop een grote weckpot gevuld met groenten. Het is een normale afbeelding, op poster-formaat.
Ik vond de kinderschommelstoel wel echt heel leuk. Die krijgt dochter als ze dit jaar een nieuwe kamer krijgt!
Clemans, en verkopen ze het dan ook zo? Ze verkopen ook afbeeldingen, maar zie deze niet staan in de gids en op de website..!
Nee die verkopen ze niet, het is gewoon deco-materiaal van de stylist!

Je zult zelf aan de slag moeten!
zijn geraniums
Ik vraag me af of het deco van de stylist is. Ikea zet zulke dingen niet prominent op de kaft als ze het zelf niet hebben. En zoals gezegd staat niet alles op de site.
Maar op de voorkant staat ook zo'n poster / canvas, met daarop een afbeelding van de weckpotten, die IKEA wel verkoopt (die weckpotten dus). Maar de afbeelding an sich (dus het canvas) verkopen ze niet.

Als IKEA die afbeelding (canvas / poster) zou verkopen, dan hadden ze 'm wel wat prominenter in beeld gebracht in plaats van zo half, en dan had er wel bij gestaan *Bild Poster ¤12,95*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven