Bepaalde mensen reageren erg bot
vrijdag 16 augustus 2013 om 18:46
Ik vind het erg jammer dat er hier bepaalde mensen zijn die erg bot reageren in topics zoals: woorden spellen, sorry hoor we zitten hier niet op een spellingscurus forum en nog veel meer dingen zoals: Als iemand zijn verhaal verteld dat je eigenlijk hier nooit serieus genomen wordt, je wordt meteen erg bot afgekraakt en of ze maken er een grapje over. Erg jammer hoor voor zo'n forum, want ik weet zeker dat dit de gezelligste kletspraat forum is en dat er veel mensen zijn die wel wat dingen kunnen leren van andere mensen of advies kunnen krijgen!
vrijdag 16 augustus 2013 om 23:06
quote:Eleonora schreef op 16 augustus 2013 @ 22:34:
[...]
Is ook zo, dat kondigde je aan ja, dat je het heel druk ging krijgen. Wat fijn dat het goed gaat!
Met mij is het ook goed.
Ik kan weer lopen.
Wauw, dat is me wat na al die jaren.
Ja, en het was nog drukker dan ik verwacht had.
Wat goed dat je weer kan lopen. De operaties hebben dus geholpen?
[...]
Is ook zo, dat kondigde je aan ja, dat je het heel druk ging krijgen. Wat fijn dat het goed gaat!
Met mij is het ook goed.
Ik kan weer lopen.
Wauw, dat is me wat na al die jaren.
Ja, en het was nog drukker dan ik verwacht had.
Wat goed dat je weer kan lopen. De operaties hebben dus geholpen?
Liever elitair dan een pauper!
zaterdag 17 augustus 2013 om 08:53
zaterdag 17 augustus 2013 om 09:12
zaterdag 17 augustus 2013 om 19:18
quote:rozehanddoek schreef op 17 augustus 2013 @ 09:23:
[...]
Ik wil wel meedoen, maar ik bewijs zo vaak het tegendeel, dat ik er waarschijnlijk niet mee wegkom Juist!waarom aan mij de vraag of je dom bent?en of het aan jou ligt...weet niet vind het een domme vraag!doe ook wel mee!
[...]
Ik wil wel meedoen, maar ik bewijs zo vaak het tegendeel, dat ik er waarschijnlijk niet mee wegkom Juist!waarom aan mij de vraag of je dom bent?en of het aan jou ligt...weet niet vind het een domme vraag!doe ook wel mee!
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
zaterdag 17 augustus 2013 om 20:16
quote:suus2013 schreef op 17 augustus 2013 @ 19:19:
[...]
Bedoel ik...vraag je aan mij?best dom!Het is dat je geen topics over een bepaald persoon mag openen, anders startte ik er eentje met de vraag "Ben ik dom?" Met als antwoordopties 'ja, heel erg' of 'ja, '
[...]
Bedoel ik...vraag je aan mij?best dom!Het is dat je geen topics over een bepaald persoon mag openen, anders startte ik er eentje met de vraag "Ben ik dom?" Met als antwoordopties 'ja, heel erg' of 'ja, '
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.