Wat vind jij overrated?
zondag 18 augustus 2013 om 14:13
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?
Ik trap af.
- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?
- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'
- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.
Bovendien staan ze bomvol met reclame.
- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?
- 50 shades of grey.
- Chanel nagellak
Nu jullie.
Ik trap af.
- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?
- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'
- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.
Bovendien staan ze bomvol met reclame.
- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?
- 50 shades of grey.
- Chanel nagellak
Nu jullie.
zondag 18 augustus 2013 om 17:44
Lowlands en die gigantische hype rondom Best Kept Secret.
Festivals in het algemeen. Lauw bier in plastic bekers, vaak lange rijen en duuuuur.
DWDD met ongelofelijk irritante Matthijs van Nieuwkerk.
Zomergasten.
Biologisch bier. Come on.
Koffieketens als Starbucks. Niet te doen die meuk.
Ongelofelijk veel pretentieuze horeca.
Het Volkskrant Magazine.
Festivals in het algemeen. Lauw bier in plastic bekers, vaak lange rijen en duuuuur.
DWDD met ongelofelijk irritante Matthijs van Nieuwkerk.
Zomergasten.
Biologisch bier. Come on.
Koffieketens als Starbucks. Niet te doen die meuk.
Ongelofelijk veel pretentieuze horeca.
Het Volkskrant Magazine.
zondag 18 augustus 2013 om 17:45
Melk
Het "gemak" waarmee je een knorr wereldgerecht of andere zoute meuk uit zakje maakt maakt... (Net zo "makkelijk" zelf maken en vele malen lekkerder!).
De schijf van 5!
Uggs
Een koophuis
Starbucks
Dure auto's
Televisie
Zonnebril
Heel veel is over gewaardeerd. Je kan prima zonder. Sommige doe ik evengoed weleens. Omdat ik het dan leuk/makkelijk vind. Of zoals in geval van koophuis een particuliere woning huren 2 maal zo duur is en voor sociale woningbouw ik niet in aanmerking kom. Maar vind het niets toevoegen aan levensgeluk.
Het "gemak" waarmee je een knorr wereldgerecht of andere zoute meuk uit zakje maakt maakt... (Net zo "makkelijk" zelf maken en vele malen lekkerder!).
De schijf van 5!
Uggs
Een koophuis
Starbucks
Dure auto's
Televisie
Zonnebril
Heel veel is over gewaardeerd. Je kan prima zonder. Sommige doe ik evengoed weleens. Omdat ik het dan leuk/makkelijk vind. Of zoals in geval van koophuis een particuliere woning huren 2 maal zo duur is en voor sociale woningbouw ik niet in aanmerking kom. Maar vind het niets toevoegen aan levensgeluk.
zondag 18 augustus 2013 om 17:45
- jouw mening !
- monogamie
- real life soaps, fuck Kim K. en familie
- happy period reklame... What the fuck?!
- Yolanthe
- dubstep, leer een instrument spelen
- Lady Gaga en zo (top 40 muziek dus)
- Jillz of die andere modedrankjes, leer gewoon bier zuipen kut, ook nooit gezeik met bestellen en bijleggen
- talentshows
- Engelse woorden in baanadvertenties (inbound my ass)
- Marco Borsato brrrrrrr engerd
- RTL Boulevard en variaties hiervan
- Mart Smeets
- monogamie
- real life soaps, fuck Kim K. en familie
- happy period reklame... What the fuck?!
- Yolanthe
- dubstep, leer een instrument spelen
- Lady Gaga en zo (top 40 muziek dus)
- Jillz of die andere modedrankjes, leer gewoon bier zuipen kut, ook nooit gezeik met bestellen en bijleggen
- talentshows
- Engelse woorden in baanadvertenties (inbound my ass)
- Marco Borsato brrrrrrr engerd
- RTL Boulevard en variaties hiervan
- Mart Smeets
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
zondag 18 augustus 2013 om 17:50
quote:Blusher schreef op 18 augustus 2013 @ 15:32:
O ja, dat clean eten van tegenwoordig. Komt me zo onderhand wel de neus uit.
En over die e-nummers, ik geloof heus wel dat er mensen zijn die e-nummers niet kunnen verdagen maar en nu krijg ik vast het hele forum over me heen het lijkt haast wel een hype om te zeggen dat je niet tegen e-nummers kunt. Volgens mij zijn niet álle e-nummers per definitie slecht namelijk.
DE mening dat je, als je 'uit pakjes' eet, je dús geen verse groentes eet. Dat het óf óf is. Niet overrated, ik kan er gewoon niet tegen.
On topic:
eh..
een tuinameublement. Zit je toch nooit in in Nederland.
O ja, dat clean eten van tegenwoordig. Komt me zo onderhand wel de neus uit.
En over die e-nummers, ik geloof heus wel dat er mensen zijn die e-nummers niet kunnen verdagen maar en nu krijg ik vast het hele forum over me heen het lijkt haast wel een hype om te zeggen dat je niet tegen e-nummers kunt. Volgens mij zijn niet álle e-nummers per definitie slecht namelijk.
DE mening dat je, als je 'uit pakjes' eet, je dús geen verse groentes eet. Dat het óf óf is. Niet overrated, ik kan er gewoon niet tegen.
On topic:
eh..
een tuinameublement. Zit je toch nooit in in Nederland.
Later is nu
zondag 18 augustus 2013 om 18:04