Wat is jouw guilty pleasure?
zondag 18 augustus 2013 om 16:47
Ik denk dat iedereen wel een guilty pleasure heeft. Een foute artiest, een verschrikkelijk ongezond maaltje, een verschrikkelijk slechte serie of iets anders waar je stiekem maar geen genoeg van kunt krijgen.
Dus daarom: deel hier je guilty pleasure!
Ik trap af. Ik kan stiekem heel erg genieten van:
- Instant noodles
- Alle afleveringen van The Nanny (niet die engelse dame die gezinnen met vervelende koters helpt, maar Nanny Fine)
- De Sims (ben ik toch een beetje te oud voor)
- Taylor Swift
Dus daarom: deel hier je guilty pleasure!
Ik trap af. Ik kan stiekem heel erg genieten van:
- Instant noodles
- Alle afleveringen van The Nanny (niet die engelse dame die gezinnen met vervelende koters helpt, maar Nanny Fine)
- De Sims (ben ik toch een beetje te oud voor)
- Taylor Swift
zondag 18 augustus 2013 om 19:07
zondag 18 augustus 2013 om 19:10
-Tot 3x toe mijn chocomel met slagroom 'bijvullen' met slagroom, terwijl de verhouding al 70% slagroom en 30% chocomel was.
-Ontbijten met Instant Noodles (en niet alleen na het stappen oid om 12:00 uur 's middags).
-De paarse cassis-energydrink van de Lidl.
-Funniest homevideo's
-Reportage van sbs
-Help, mijn man heeft bonje/mijn buren hebben een hobby, enz (Gewoon die allemaal )
-Als ik ze nog had, zou ik best nog wel eens met mijn Barbie's willen spelen Gewoon nog een keer met mijn zus al die leuke kleertjes doorspitten, ze mooi opdoffen en de kapsels doen, haha! Als ik wel eens in een speelgoedwinkel ben, loop ik soms wel eens langs de Barbie's. Gewoon om te kijken welke ik dan 'vroeger' zou hebben gewild!
-Ontbijten met Instant Noodles (en niet alleen na het stappen oid om 12:00 uur 's middags).
-De paarse cassis-energydrink van de Lidl.
-Funniest homevideo's
-Reportage van sbs
-Help, mijn man heeft bonje/mijn buren hebben een hobby, enz (Gewoon die allemaal )
-Als ik ze nog had, zou ik best nog wel eens met mijn Barbie's willen spelen Gewoon nog een keer met mijn zus al die leuke kleertjes doorspitten, ze mooi opdoffen en de kapsels doen, haha! Als ik wel eens in een speelgoedwinkel ben, loop ik soms wel eens langs de Barbie's. Gewoon om te kijken welke ik dan 'vroeger' zou hebben gewild!
zondag 18 augustus 2013 om 19:14
zondag 18 augustus 2013 om 19:20
Ja kleuren werkt op de een of andere manier rustgevend, net als legpuzzels maken. Ik heb mijn barbies plus kleding trouwens nog, op familiebezoek een paar jaar terug vertelde mijn oma dat mijn barbies daar nog altijd lagen en of ik ze uit wilde zoeken en eventueel meenemen wat ik mee wilde nemen. Heb niet alleen alles meegenomen maar ook als begin 20-er de rest van de middag daar met mijn barbies zitten spelen
zondag 18 augustus 2013 om 19:23
Hahah Mayhem Je hoeft je niet te schamen, ik zou precies hetzelfde hebben gedaan! Leuk joh.
Legpuzzels vind ik dan weer minder, maar kleuren vind ik echt heerlijk rustgevend ja. Ook die figuren met allemaal vakjes die door lijnen te trekken zijn ontstaan (kan je ook zelf maken op ruitjespapier of zo) weet je wel?
Leuk topic trouwens!
Legpuzzels vind ik dan weer minder, maar kleuren vind ik echt heerlijk rustgevend ja. Ook die figuren met allemaal vakjes die door lijnen te trekken zijn ontstaan (kan je ook zelf maken op ruitjespapier of zo) weet je wel?
Leuk topic trouwens!
zondag 18 augustus 2013 om 19:29
Ik zag hem hier al voorbij komen, maar ook bij mij: Real housewives of New Jersey! Die Italiaanse familie en alles wat daarbij hoort, drama, zalig! Kan ik ook echt in marathon kijken
Maar zoek jij daar make up tutorials van op?
Verder:
- Aïki chicken tandoori
- Jeugdfilms kijken: neverending story, disney enzo
En ik krijg nu zin om te puzzelen door jullie! Heb alleen geen puzzel haha
Maar zoek jij daar make up tutorials van op?
Verder:
- Aïki chicken tandoori
- Jeugdfilms kijken: neverending story, disney enzo
En ik krijg nu zin om te puzzelen door jullie! Heb alleen geen puzzel haha
zondag 18 augustus 2013 om 19:56
zondag 18 augustus 2013 om 19:59
zondag 18 augustus 2013 om 20:02