Office 2010 / 2013?
maandag 19 augustus 2013 om 15:56
Hallo,
Voor school moet ik een geïnstalleerde office (2010, maar weet niet of de nieuwste van 2013 ook goed is), op mijn laptop hebben.
Nieuw kost die ¤120,- ..... Nogal veel geld!
Nu vroeg ik mij af; Kan ik ook een ''illegale, van internet'' erop downloaden, of verloopt die na zoveel tijd? Ik ben namelijk nogal een precieze en ben dus bang dat ik dadelijk al mijn schoolbestanden kwijt ben als ik er een via Internet download. Dit laat ik dan wel doen door iemand die er verstand van heeft, dus het is er niet zomaar een die van internet afgeplukt is..
Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee.. Bedankt alvast.
Voor school moet ik een geïnstalleerde office (2010, maar weet niet of de nieuwste van 2013 ook goed is), op mijn laptop hebben.
Nieuw kost die ¤120,- ..... Nogal veel geld!
Nu vroeg ik mij af; Kan ik ook een ''illegale, van internet'' erop downloaden, of verloopt die na zoveel tijd? Ik ben namelijk nogal een precieze en ben dus bang dat ik dadelijk al mijn schoolbestanden kwijt ben als ik er een via Internet download. Dit laat ik dan wel doen door iemand die er verstand van heeft, dus het is er niet zomaar een die van internet afgeplukt is..
Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee.. Bedankt alvast.
maandag 19 augustus 2013 om 15:59
Als het mag is dit fantastisch en nog legaal ook.
https://nl.libreoffice.org/
Deze kan natuurlijk ook en is ook gratuide.
http://www.openoffice.org/nl/
https://nl.libreoffice.org/
Deze kan natuurlijk ook en is ook gratuide.
http://www.openoffice.org/nl/
maandag 19 augustus 2013 om 16:22
Ik wil het bij die kennis laten doen die ook veel verstand heeft van computers. Ik heb er nu namelijk een opstaan maar dat blijkt een proefversie te zijn waar ik dus niets aan heb.
Is het ook mogelijk dat je een Office installeert die niet voor een jaar geldig is, want bij de hierboven genoemde link van Slim.nl kun je ze alleen kopen voor één jaar.. Niet erg handig dus!
Is het ook mogelijk dat je een Office installeert die niet voor een jaar geldig is, want bij de hierboven genoemde link van Slim.nl kun je ze alleen kopen voor één jaar.. Niet erg handig dus!
maandag 19 augustus 2013 om 17:00
Ik moet ook office 2010 op mijn laptop hebben voor school en toevallig heb ik hiervoor vanmiddag een oud-klasgenoot benaderd, die zou het voor mij downloaden, op een cd'tje zetten en naar mij toesturen! Kost me niks dus. Misschien kun je het vragen aan iemand die veel verstand heeft van dit soort dingen? Je kent vast wel (of via-via) een 'computernerd' die er aan kan komen voor weinig of noppes!
Komt wel goed, schatje!
maandag 19 augustus 2013 om 19:51
quote:meiske2093 schreef op 19 augustus 2013 @ 16:22:
Ik wil het bij die kennis laten doen die ook veel verstand heeft van computers. Ik heb er nu namelijk een opstaan maar dat blijkt een proefversie te zijn waar ik dus niets aan heb.
Is het ook mogelijk dat je een Office installeert die niet voor een jaar geldig is, want bij de hierboven genoemde link van Slim.nl kun je ze alleen kopen voor één jaar.. Niet erg handig dus!Dan is dat veranderd, want vorig jaar heb ik via surfspot nog office 2010 gekocht voor 60,- en dat is gewoon een normale en niet per jaar opnieuw.
Is het ook mogelijk dat je een Office installeert die niet voor een jaar geldig is, want bij de hierboven genoemde link van Slim.nl kun je ze alleen kopen voor één jaar.. Niet erg handig dus!Dan is dat veranderd, want vorig jaar heb ik via surfspot nog office 2010 gekocht voor 60,- en dat is gewoon een normale en niet per jaar opnieuw.
maandag 19 augustus 2013 om 20:02
quote:Ephina schreef op 19 augustus 2013 @ 17:52:
Mijn uni is aangesloten anappleaday. Maar ook die zijn slechts voor 1 jaar. Vroegah kocht je dat programma toch gewoon 1x?Kan ik me bijna niet voorstellen! Je koopt het daar gewoon op een cd'tje (is wel iets duurder dan download-kopen via surfspot, maar voordeel is dat je het dan later nog eens kan installeren) en dan is het van jou. Is niet voor een jaar maar onbeperkt.
Mijn uni is aangesloten anappleaday. Maar ook die zijn slechts voor 1 jaar. Vroegah kocht je dat programma toch gewoon 1x?Kan ik me bijna niet voorstellen! Je koopt het daar gewoon op een cd'tje (is wel iets duurder dan download-kopen via surfspot, maar voordeel is dat je het dan later nog eens kan installeren) en dan is het van jou. Is niet voor een jaar maar onbeperkt.
maandag 19 augustus 2013 om 20:02
quote:meiske2093 schreef op 19 augustus 2013 @ 15:56:
Nu vroeg ik mij af; Kan ik ook een ''illegale, van internet'' erop downloaden, of verloopt die na zoveel tijd?
Nee die verloopt niet, dat is juist waarom 'ie illegaal is
Kan makkelijk via kuiken.co
Wel netjes de instructies volgen. Of laat anders die kennis doen.
Overigens ben je je bestanden sowieso nooit kwijt als bepaalde software verloopt (als dat is wat je bedoelde).
Nu vroeg ik mij af; Kan ik ook een ''illegale, van internet'' erop downloaden, of verloopt die na zoveel tijd?
Overigens ben je je bestanden sowieso nooit kwijt als bepaalde software verloopt (als dat is wat je bedoelde).
maandag 19 augustus 2013 om 20:08
quote:Friia schreef op 19 augustus 2013 @ 20:02:
[...]
kuiken.co
Die is leuk
[...]
kuiken.co
Die is leuk
.
maandag 19 augustus 2013 om 21:08
Ik heb al een paar keer Office via surfspot gekocht, en die is nog nooit verlopen. Hetzelfde voor bv CorelDraw. Alleen voor SPSS kan het zo zijn dat je na een jaar een nieuwe code nodig hebt, maar die kreeg ik dan via de uni, en als je al een legale versie van SPSS had, kon je daar dan gewoon mee verder.