Mode & Beauty alle pijlers

Nepwimpers eylure

21-08-2013 08:03 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag eens nepwimpers gaan proberen.

Nu las ik dat Eylure 2 varianten heeft, wimpers die je er na 1 dag af moet halen en wimperstukjes die je tussen je eigen wimpers plakt en lang blijven zitten.

Wat is jullie ervaring hiermee?

Kan ik nog wel mascara gebruiken?

Hebben jullie nog tips?

Ik ben benieuwd.

Veera
Ik heb dat laatste een keer gezien bij een vriendin en in één woord: wauw. Het zag er totaal niet nep uit, en ze droeg geen mascara verder. Welk merk het was weet ik niet.
Eerst mascara gebruiken, (dat doe ik altijd aangezien ik erg lichte wimpers heb) vervolgens zet ik altijd een lijntje eyeliner neer zodat je de nepwimperrand niet goed ziet, daarna de lijm op de nepwimperrand smeren en vervolgens de nepwimpers plakken op de eyeliner lijn, zo dicht mogelijk bij je echte wimpers, en plakken met een goede wimperlijm!

Ik haal mijn wimperlijm altijd bij de DA of DIO, die hebben beide erg goede lijmen en je doet er erg lang mee! (De wimperlijm die er standaard bij zit werkt meestal niet goed + er zit minimaal in, mocht het vaak fout gaan dan zit je daar zonder lijm) En je hebt de eerste paar keer ook veel geduld nodig!

En ik gebruik regelmatig volledige wimpers, de stukjes vind ik ook wel prettig aangezien je de volume zelf kunt creëren, maar met volledige wimpers (die van 1 dag, maar ik gebruik ze meerdere keren) ben je binnen no-time klaar, als je het onder de knie hebt
Dat waren de tips en ja, heb er goede ervaringen mee.. Ik gebruik ze vaak op feestjes en dergelijke

Succes!
quote:staphenie schreef op 21 augustus 2013 @ 08:44:

Eerst mascara gebruiken, (dat doe ik altijd aangezien ik erg lichte wimpers heb) vervolgens zet ik altijd een lijntje eyeliner neer zodat je de nepwimperrand niet goed ziet, daarna de lijm op de nepwimperrand smeren en vervolgens de nepwimpers plakken op de eyeliner lijn, zo dicht mogelijk bij je echte wimpers, en plakken met een goede wimperlijm!

Ik haal mijn wimperlijm altijd bij de DA of DIO, die hebben beide erg goede lijmen en je doet er erg lang mee! (De wimperlijm die er standaard bij zit werkt meestal niet goed + er zit minimaal in, mocht het vaak fout gaan dan zit je daar zonder lijm) En je hebt de eerste paar keer ook veel geduld nodig!

En ik gebruik regelmatig volledige wimpers, de stukjes vind ik ook wel prettig aangezien je de volume zelf kunt creëren, maar met volledige wimpers (die van 1 dag, maar ik gebruik ze meerdere keren) ben je binnen no-time klaar, als je het onder de knie hebt

Nou, ik heb ze gekocht. Ik twijfelde of ik de stukjes zou nemen of de volledige wimpers. Ik heb toch de volledige genomen, nr 10.

Straks ga ik ze opdoen. Als ik ze er weer afhaal moet ik ze dan schoonmaken met water?

Nog een vraagje: die stukjes wimpers, blijven die inderdaad weken zitten en kan ik dan nog wel mascara gebruiken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven